quote:Op zondag 21 februari 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik had dezelfde TT in gedachten. Derhalve goede TT
Bedankt.quote:
Jammer dat deze TT bij jou niet in de smaak valt, ik zal mijn best doen een betere TT te verzinnen voor het volgende topic.quote:
Doorbroken reeksquote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Stelling: 0-0 is een goed resultaat voor Feyenoord.
Ik verwacht altijd iets meer van kwaliteit users.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Jammer dat deze TT bij jou niet in de smaak valt, ik zal mijn best doen een betere TT te verzinnen voor het volgende topic.
Stelling: Deze stelling is achterlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Stelling: 0-0 is een goed resultaat voor Feyenoord.
Geef maar een gil als hij per ongeluk wat zinnigs zegt.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Even het interview met De Boer bekijken
Van die dingen die je nooit verwacht te horen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Even het interview met De Boer bekijken
Gemist, tegen ons Vitessequote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef hafcfan het volgende:
De Graafschap was vandaag veruit het leukst voetballende elftal.
Ook dat was een dramatisch niveau maar gemeten naar hun beschikbare kwaliteiten heb je wel gelijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Heracles het minst leukste voetballende elftal van het gehele weekend.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |