abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160232095
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
Sowieso is denken in hokjes als nice guy, good guy etc. gewoon een manier om voor jezelf goed te praten dat het feit dat je geen vrouwen kunt versieren niet aan jou ligt, jij bent immers een echte nice guy, maar aan de vrouwtjes die van de bad boys houden.
Aanvulling op deze post.

Lang artikel, voor de geinteresseerden, maar 1 ding wil ik er uit lichten:
Volgens deze studie wordt 'bad behaviour' evolutionair gezien geassocieerd met goede genen. De genen zijn dan zo goed dat 'bad boys' gevaarlijk kunnen leven zonder dat ze er schade van ondervinden.

http://www.scientificamer(...)viant-personalities/

Dus protip: laat die mr nice guy persoonlijkheid maar achter je en straal een beetje ruigheid uit zodat men (en misschien jezelf ook wel) gaat denken dat je heel zeker bent van je sterke genetische sappen :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160232150
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Koral het volgende:

[..]

Aanvulling op deze post.

Lang artikel, voor de geinteresseerden, maar 1 ding wil ik er uit lichten:
Volgens deze studie wordt 'bad behaviour' evolutionair gezien geassocieerd met goede genen. De genen zijn dan zo goed dat 'bad boys' gevaarlijk kunnen leven zonder dat ze er schade van ondervinden.

http://www.scientificamer(...)viant-personalities/

Dus protip: laat die mr nice guy persoonlijkheid maar achter je en straal een beetje ruigheid uit zodat men (en misschien jezelf ook wel) gaat denken dat je heel zeker bent van je sterke genetische sappen :D
Nou, het gaat ook over dingen als 'impulsief zijn'. Dat hangt niet direct samen met het zijn van een bad boy hoor :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160232327
Ach, er zijn vrouwen die graag gebruikt willen worden, en er zijn vrouwen die graag zwijmelen door een park.

Het is heus niet zo dat ieder leuk meisje een bad boy wilt, net als dat niet iedere knappe Zweedse een vriend heeft. Daarom ga je dus daten, en daarom leer je elkaar kennen. Sowieso moet er wederzijdse aantrekking zijn en een klik, zonder die twee zal het of platonisch blijven of niets zijn, zowel vriendschappelijk niet als een relatie.

Als je je dat nu beseft, moet je eens kijken hoe simpeler het dan wordt om faaldates van je af te schudden. Je kan beter je tijd besteden met je leven leven zoals jij wilt en mensen leren kennen dan in een hoekje zitten afvragen waarom dat ene meisje je niet (meer) wilt. Voor haar 10 anderen. Ga op pad, doe wat leuks, en als je een beetje mensen leert kennen gaat het balletje vanzelf rollen. Verwacht niet dat je met thuis zitten makkelijk aan vrienden / relaties komt. Het kan natuurlijk wel, er zijn gekkere dingen gebeurd, maar je vergroot je kans wel meer als je mensen leert kennen, met hen afspreekt en via via weer mensen leert kennen.
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_160232474
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, het gaat ook over dingen als 'impulsief zijn'. Dat hangt niet direct samen met het zijn van een bad boy hoor :') .
Daarom schreef ik ook 1 ding wil ik er uit lichten?

Wil er verder niet te veel op in gaan want dan worden er weer excuses gevonden waarbij men zichzelf bij voorbaat als kansloos beschouwd :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160233684
En ja hoor ik had gister bijna beet.

Ik had vorige maand nieuwe vrienden gemaakt, daarom ben ik sociaal weer populair.

Ik had al sjans met dat meisje, ongeveer paar weken, en dus gisteren gingen we skiën. We hadden toen bij elkaar geslapen. Had dan ook wat seksuele handelingen gepleegd.

Alleen nog geen seks, dat is natuurlijk jammer. :'( Ik ga maar proberen om nog een keer bij haar te slapen. :')
pi_160234854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:55 schreef 6star6lord6 het volgende:

Ik had vorige maand nieuwe vrienden gemaakt, daarom ben ik sociaal weer populair.

Ik had al sjans met dat meisje, ongeveer paar weken, en dus gisteren gingen we skiën. We hadden toen bij elkaar geslapen. Had dan ook wat seksuele handelingen gepleegd.

Alleen nog geen seks, dat is natuurlijk jammer. :'( Ik ga maar proberen om nog een keer bij haar te slapen. :')
Waar haal jij je nieuwe vrienden vandaan?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_160237323
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Waar haal jij je nieuwe vrienden vandaan?
Nou, ik ging chillen met een 'oude vriend' . Daarbij waren er ook vrienden van hem bij, daarmee ging ik ook weer afspreken (zonder die oude vriend).

Het zijn natuurlijk geen 'echte' vrienden. Maar om er in het weekend mee af te spreken is het goed genoeg.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 18:32:57 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160237772
Sinds wanneer vallen seksuele handelingen niet onder seks? :')
pi_160238124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:32 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer vallen seksuele handelingen niet onder seks? :')
Met seks bedoel ik ook echt seks dus plat gezegd een piemel in een vagina.
Met seksuele handelingen bedoel ik meer zoenen,pijpen of aftrekken etc.
pi_160242230
Kan iemand misschien mij nog helpen?

Ik wil graag een bericht sturen naar haar maar ik weet niet wat ik zou moeten sturen. Vind haar veder best leuk dus ik ga ook niks bot sturen ofzo.

(Zelfde meisje waar ik het vanmiddag overhad.)
pi_160243507
Als je haar wilt daten kun je denk ik beter in deel 2 posten..?
pi_160243593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:42 schreef DoubleDip het volgende:
Als je haar wilt daten kun je denk ik beter in deel 2 posten..?
Oh ja dom van mij ik dat dan maar even doen.
pi_160248347
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:55 schreef 6star6lord6 het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kan iemand misschien mij nog helpen?

Ik wil graag een bericht sturen naar haar maar ik weet niet wat ik zou moeten sturen.
much desperate, such needy

Deze generatie :')
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_160248744
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 00:19 schreef RickHD90 het volgende:

[..]g

[..]

much desperate, such needy

Deze generatie :')
Eeeeeecht he...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160250423
Ik zat nog even op FB rond te kijken, verbaast me echt dat sommige mensen honderden FB vrienden hebben, en een enkeling over de duizend. Nu geloof ik wel dat de laatste categorie wel vast hele sociale mensen zijn die snel contact kunnen maken. Maakt me alleen depressiever dat ik 0 vrienden heb om iets te ondernemen, of eens samen te kletsen.

Weten jullie wat nou het geheim hierachter is, wat hebben deze mensen wel wat wij niet hebben? Hoe kan ik snel contact leggen met onbekende mensen?

Merk bij mijzelf dat ik met een soort faalangst kamp, niet contact durf te leggen omdat ik misschien creepy overkom of dat mensen me toch niet mogen. ;(
pi_160250912
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:06 schreef syndroom het volgende:
Ik zat nog even op FB rond te kijken, verbaast me echt dat sommige mensen honderden FB vrienden hebben, en een enkeling over de duizend. Nu geloof ik wel dat de laatste categorie wel vast hele sociale mensen zijn die snel contact kunnen maken. Maakt me alleen depressiever dat ik 0 vrienden heb om iets te ondernemen, of eens samen te kletsen.

Weten jullie wat nou het geheim hierachter is, wat hebben deze mensen wel wat wij niet hebben? Hoe kan ik snel contact leggen met onbekende mensen?

Merk bij mijzelf dat ik met een soort faalangst kamp, niet contact durf te leggen omdat ik misschien creepy overkom of dat mensen me toch niet mogen. ;(
De meeste mensen hebben honderden vrienden omdat zij mensen vanaf hun kleuterklas toevoegen en iedere klapmongool die hun foto liked.

Sommige mensen (like me) houden hun sociale cirkel wat kleiner. Ik voeg alleen relevante mensen toe. Oftewel: mensen van m'n kindertijd waar ik nog contact mee heb, leuke collega's of huidige studiegenoten. Spreek ik je niet meer / spreek ik je nooit meer? Daag.

Wat betreft jouw 0 vrienden dingetje en waarom andere mensen wél vrienden hebben? Omdat die andere mensen niet om 2.06 op Fok! gaan huilen waarom ze geen vrienden hebben maar gewoon op mensen afstappen, een praatje maken, tijdens het praten een drankje aanbieden en zo iemand leren kennen, gegevens uitwisselen (Facebook of nummer) en later weer eens wat leuks gaan doen. Of omdat ze hun ballen laten uitzakken en in de sportschool dat ene leuke meisje of die aardige gozer gewoon aanspreken en om advies vragen over een training.

Echt waar, ik maak elke maand wel nieuwe vrienden, vaak maar 1, soms 2 of 3 door collateral damage. Die ene vriend heeft ook vrienden. Grote kans dat hij/zij je een keer uitnodigt om mee te gaan wat leuks doen. Jij en je nieuwe mattie lopen naar een cafe en tadaaa, ziehier 3 andere mensen waar je samen mee gaat poolen, biertje achterover tikt of gaat bowlen, of uitgaat. Nu heb je al 4 nieuwe vrienden! Maar wacht! We zijn ook wel eens jarig! "Kom gezellig erbij! Genoeg drinken en snacks!" Wat krijgen we nu? Die ene vriend met 3 vrienden hebben een woonkamer vol! En zo groeit jouw stumpige einzelgangersbestaan uit van 0 vrienden naar 1 vriend, naar 4, naar mogelijk 5 - 10 vrienden. En allemaal omdat je één keer niet in een hoekje hebt zitten wenen, maar gewoon menselijk gedrag hebt vertoond: leuk praten, iemand leren kennen, nog eens wat leuks doen en herhalen.

De fout is echter als je alleen maar vrienden wilt maken of een meisje wilt aanspreken omdat je iets tekort komt. Spreek geen meisjes aan "want dan krijg ik een vriendin / kan ik m'n zak eens in wat anders legen dan een oude sok", maar wees oprecht geinteresseerd. Ga ook geen moeilijke dingen verzinnen. Ik heb eens een hele treinrit met een leuke meid gesproken omdat ik haar erop wees dat we toevallig allebei dezelfde schoenen droegen (zwarte vans, wie heeft ze tegenwoordig niet). Wat begon met zwarte vans eindigde in een leuk gesprek over haar studie, werk, waar ze vandaan kwam, waarom ze die studie koos enz enz. Ik kreeg dan wel niet haar nummer mee, want ze had een vriend, maar boeie, ik heb een leuk persoon leren kennen.

Via mijn studievereniging ben ik in 1 avond 5 vrienden rijker geworden, gewoon door leuk mee te doen, interesse te tonen, te praten, en bovenal geen verwachtingen te hebben.

Dus, wat ga je nu doen? Inderdaad, mensen aanspreken en zien waar het naartoe gaat. In het begin is het moeilijk en is vooral afwijzing moeilijk, maar besef je dat er in een volle trein zeker wel 5 mensen zijn waar je gewoon mee kan praten. Succes en fijn weekend!

- edit -

Oh, en minitip van flip:

Als je totaal geen klik merkt met de persoon, wens die persoon dan een fijne dag en ga verder. Je komt creepy over als je maar door blijft zeuren of awkward erbij blijft hangen. "Hey, ik ga weer even verder, leuk je gesproken te hebben en fijne dag / fijn weekend nog!". Lekker letterlijk en figuurlijk achter je laten, volgende persoon. Je moet wel HEEL extreem zijn als niemand met je wilt praten. En hoe vaker je het doet, hoe zelfverzekerder je erin wordt, hoe makkelijker je afwijzing van je af kan zetten en hoe beter je skills worden. Gewoon reflecteren, kijken wat je anders kan doen en doorgaan. Als ik het kan, kan jij het ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door RickHD90 op 27-02-2016 03:03:40 ]
pi_160251404
quote:

Sommigen hebben eenmaal sociale skills om een ander te imponeren waardoor als hij/zij hem/haar probeert toe te voegen de persoon die wordt uitgenodigd al snel geneigd is om op accept te drukken, maar volgens mij hebben de meesten niet 500+ vrienden op Facebook. Sterker nog, alles wordt steeds minder zo lijkt het.

Als de omstandigheden er toe dienen lukt aanspreken nog wel, maar het komt bij mij meestal niet verder tot "hé wie ben je en wat doe je?". Een naam of nummer vragen vindt ik echt heel creepy. Sommigen hier zeggen "nee heb je, ja kun je krijgen", "je hebt niets te verliezen" of "liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven", maar dat werkt bij mij niet. Ik blijf liever een groentje dan dat ik een blauwtje loop. Ookal weet ik iemands nummer of e-mail dan moet dat echt een heel goede reden zijn om iemand te mailen of appen.

Daarnaast voel ik mij ook gewoon te min voor iemand die aan de universiteit studeert en/of op kamers woont. Ik vind iemand leuk die op kamers woont en bij een studentenvereniging zit, maar aanspreken doe ik niet, want ik voel me te min voor haar. Hoewel zij een klas lager zit, ontwikkelt zij zich veel meer dan ik.

Ik kom genoeg mensen tegen bij bedrijfsbezoeken, inhaallessen, extra lessen, werk, etc. Maar blijvend contact lukt meestal niet, omdat ik het te creepy vind om naam en nummer te vragen.

Contact zoeken met oud-klasgenoten lukt ook niet, omdat ik mij schaam omdat ik hbo doe en thuiswonend bent en zij universiteit doen en op kamers wonen.
pi_160252260
Pro-tip : heb het niet over klassen op de universiteit... :)
Ja doei.
pi_160253643
quote:

Waarde hechten aan FB-vrienden. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160253853
Ik ga straks naar mn eerste NMLK-activiteit! :D wish me luck :P
pi_160253883
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:39 schreef Elvi het volgende:
Heel veel plezier!!
pi_160253886
quote:
Succes, veel plezier!
pi_160253891
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:24 schreef habitue het volgende:

[..]

Waarde hechten aan FB-vrienden. :')
Ja en dit. Lekker boeiend. Heb mn lijstje laatst ook eens flink opgeschoond. Zoveel mensen die ik eigenlijk nooit meer zie of spreek. Weg ermee.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:42:59 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160253909
quote:
Succes, maar vooral heel veel plezier! Benieuwd naar je verslag!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160254072
quote:
GL, HF!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')