Sorry, heb er best lang aan getypt en zie steeds wat foutjes.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hou eens op met editten, je spoiler klapt steeds dicht
Had jij eerst een andere nick?
quote:Op maandag 22 februari 2016 01:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Nou laten we eens beginnen met het topic ontdeezeren. In de andere topics kan je ook wel e.a. over mij vinden, maar nooit echt hierover geloof ik. Anders heb ik mijn best gedaan om het topic te redden.Dit bewijst maar weer eens hoever je met een goede mindset kan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR (heb er 2 uur aan getypt geloof ik): in het begin was ik een verdomd, onzeker jongetje dat gewoon niks kon qua communicatie en ik was gewoon bang voor de echte wereld. Door de juiste stappen te zetten kom je een heel eind. En het leuke is: syndroom en Deezertje lopen hele tijd te janken en te zeiken en focussen volledig op hét studentenleven en dat het alles oplost. Dit verhaal (en Mandera ook geloof ik?) bewijst dat het ook anders kan.
Bravo
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op maandag 22 februari 2016 01:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Nou laten we eens beginnen met het topic ontdeezeren. In de andere topics kan je ook wel e.a. over mij vinden, maar nooit echt hierover geloof ik. Anders heb ik mijn best gedaan om het topic te redden.Deze man begrijpt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR (heb er 2 uur aan getypt geloof ik): in het begin was ik een verdomd, onzeker jongetje dat gewoon niks kon qua communicatie en ik was gewoon bang voor de echte wereld. Door de juiste stappen te zetten kom je een heel eind. En het leuke is: syndroom en Deezertje lopen hele tijd te janken en te zeiken en focussen volledig op hét studentenleven en dat het alles oplost. Dit verhaal (en Mandera ook geloof ik?) bewijst dat het ook anders kan.
Goed gedaan kerel, en veel plezier in de VS!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef Mandéra het volgende:
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy.Na het hele verhaal gelezen te hebben werd ik enthousiast om in ieder geval dingen alleen te gaan ondernemen. Hoewel ik vermoed dat op dit moment dat nog een iets te grote sprong in het diepe is, is het wel iets wat ik op korter termijn zeker wil gaan proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.
Het boek wat u aanraadt the four agreements heb ik vrijwel direct opgezocht en gelezen en moet zeggen dat ik het intressante stellingen vind waar naar oefening je waarschijnlijk veel aan zult hebben.
Erg knap dat u op jonge leeftijd al zoveel voor elkaar gekregen heeft.
Dat is ook iets inderdaad. Gewoon een ander moment voorstellen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Helaas zijn de plannen voor het weekend niet doorgegaan, hij was vergeten dat die nog andere verplichtingen had en die namen meer tijd in beslag dan dat hij van te voren had verwacht.
Echter we hebben wel telefoonummers uitgewisseld dus dat is ook iets lijkt me.
Heel goed! Kan altijd gebeuren dat iets niet uit komt, maar gewoon een andere keer doen. Als hij het wel ziet zitten dan komt die afspraak er wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Helaas zijn de plannen voor het weekend niet doorgegaan, hij was vergeten dat die nog andere verplichtingen had en die namen meer tijd in beslag dan dat hij van te voren had verwacht.
[..]
Na het hele verhaal gelezen te hebben werd ik enthousiast om in ieder geval dingen alleen te gaan ondernemen. Hoewel ik vermoed dat op dit moment dat nog een iets te grote sprong in het diepe is, is het wel iets wat ik op korter termijn zeker wil gaan proberen.
Het boek wat u aanraadt the four agreements heb ik vrijwel direct opgezocht en gelezen en moet zeggen dat ik het intressante stellingen vind waar naar oefening je waarschijnlijk veel aan zult hebben.
Mooi dat je enthousiast bent! Het hele gebeuren gaat inderdaad stapje voor stapje. Dus neem elke volgende stap pas als je er klaar voor bent en je komt er vanzelf. Werk vooral niet resultaatgericht, bijvoorbeeld omdat je enkel graag een relatie wilt. Houd het grotere plaatje voor ogen: je persoonlijkheid of vaardigheden verbeteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Na het hele verhaal gelezen te hebben werd ik enthousiast om in ieder geval dingen alleen te gaan ondernemen. Hoewel ik vermoed dat op dit moment dat nog een iets te grote sprong in het diepe is, is het wel iets wat ik op korter termijn zeker wil gaan proberen.
Dat. Ik denk dat dit juist zijn probleem is. Vriendschap primair 'gebruiken' om een relatie te kunnen krijgen vind ik niet echt sympathiek overkomen. Hiermee maak je jezelf niet echt aantrekkelijk om een vriendschap mee op te bouwen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Vrienschap beperkte vrijheid niet, althans, bij mij niet. Ik heb een par hechte vrienden (waarvan twee al 15 jaar mijn beste vrienden zijn) en veel 'losse contacten' maar ben nog nooit door een daarvan echt beperkt. Ik vind je nogal egocentrisch over komen. Niet denkend, wat kan ik in een vriendschap wederzijds bieden, maar wat bied een vriendschap mij? En qua daten idem. Misschien is dat onbewust, maar ben je je er van bewust dat je zo over komt op mensen?
Is het niet verstandiger om je met je eigen problematiek bezig te houden?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat. Ik denk dat dit juist zijn probleem is. Vriendschap primair 'gebruiken' om een relatie te kunnen krijgen vind ik niet echt sympathiek overkomen. Hiermee maak je jezelf niet echt aantrekkelijk om een vriendschap mee op te bouwen.
Ja, doe ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:39 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om je met je eigen problematiek bezig te houden?
Ja dat mag, ik krijg er alleen een naar gevoel bij, vingerwijzend en in de derde persoon praten en niet zo constructief.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook.Ondanks mijn eigen problemen mag ik toch ook op anderen reageren?
Dat is natuurlijk subjectief. Constructief is het zeker, want yats vat wel kort en bondig samen wat nou de kern van zijn probleem is. Eigenlijk niet zozeer de sociale vaardigheden, want hij kan prima een gesprekje voeren, maar juist de egocentrische houding om maar ten koste van alles een relatie te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ja dat mag, ik krijg er alleen een naar gevoel bij, vingerwijzend en in de derde persoon praten en niet zo constructief.
Prima. Deze discussie hoort hier helemaal niet thuis dus we stoppen er maar mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk subjectief. Constructief is het zeker, want yats vat wel kort en bondig samen wat nou de kern van zijn probleem is. Eigenlijk niet zozeer de sociale vaardigheden, want hij kan prima een gesprekje voeren, maar juist de egocentrische houding om maar ten koste van alles een relatie te kunnen krijgen.
Voorlopig op een laag pitje gezet, heb even andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Prima. Deze discussie hoort hier helemaal niet thuis dus we stoppen er maar mee.
Hoe is het met jou? Nog stappen ondernomen?
Draai het eens om; zou jij advies aannemen van een persoon als Deezertje?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef syndroom het volgende:
Door mijn problemen ben ik dus niet snugger genoeg om anderen van advies te voorzien? Ik probeer juist ook vanuit mijn visie inbreng te geven en niet alleen om hulp te vragen. Geven en nemen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef Mandéra het volgende:
Ok, hier is the story of my life. Ik ben uit de losse pols begonnen met typen en het is best een lang verhaal geworden. Maar ik denk dat ik hiermee wel het hele en complete verhaal vertel en niet een even snel afgeraffeld verhaal. Hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren. Enjoy.Prachtig verhaal! Keep it up men. Bedankt voor de boekentip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.Lambo of Rekt
Zeker niet verkeerd en handig bij het inplannen van een nieuwe datequote:Op maandag 22 februari 2016 10:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Probeer met de essentie van het verhaal (waarvoor nog een dikkequote:Na het hele verhaal gelezen te hebben werd ik enthousiast om in ieder geval dingen alleen te gaan ondernemen. Hoewel ik vermoed dat op dit moment dat nog een iets te grote sprong in het diepe is, is het wel iets wat ik op korter termijn zeker wil gaan proberen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Prachtig verhaal! Keep it up men. Bedankt voor de boekentip.
Dank, dank!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd en handig bij het inplannen van een nieuwe dateHebben jullie al iets gepland?
[..]
Probeer met de essentie van het verhaal (waarvoor nog een dikkenaar Mandera en ook naar SCNP voor het zijne
) en het opgewekte enthousiasme anders eerst een wat kleinere sprong en haalbaarder doel op te stellen. Daar kun je misschien wat extra zelfvertrouwen mee opbouwe, het hoeft ook niet allemaal meteen groots en meeslepend te zijn enzo..
Benieuwd naar je vervolg, succes ondertussen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |