abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160093915
Ik heb hier een paar gloednieuwe New Balance sneakers, ze zaten altijd vrij krap en niet de tijd gehad om ze uit te lopen. Dus ik dacht laat ik de standaard insole er eens uithalen, en wat blijkt, ze zitten kwa pasvorm ineens heerlijk, alleen 't voelt een beetje kut aan de onderkant van m'n voeten.

Dus ik zoek dunne inlegzooltjes, want die NB er zelf in doet zijn vrij dik, waar haal je dat, van degelijke kwaliteit.
  zondag 21 februari 2016 @ 15:55:22 #2
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_160094023
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb hier een paar gloednieuwe New Balance sneakers, ze zaten altijd vrij krap en niet de tijd gehad om ze uit te lopen. Dus ik dacht laat ik de standaard insole er eens uithalen, en wat blijkt, ze zitten kwa pasvorm ineens heerlijk, alleen 't voelt een beetje kut aan de onderkant van m'n voeten.

Dus ik zoek dunne inlegzooltjes, want die NB er zelf in doet zijn vrij dik, waar haal je dat, van degelijke kwaliteit.
Ik heb de mijne gehaald bij de winkel waar ik de schoenen haalde. Dat waren dan wel gel-inlegzolen. Zit heerlijk :Y
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_160095238
In een sneakerwinkel hebben ze vaak verschillende zooltjes, ik neem aan dat ze dan ook goed in sneakers passen. Ik haal ook de standaard inlegzool eruit bij Asics, en doe een leren zooltje erin. (niet dun tho)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')