Onzin.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:49 schreef LelijKnap het volgende:
Wespensteek vind demografische genocide vd blanke Europeaan prima, want "we komen allemaal toch uit Afrika".
In de Randstad, in de islamitische wijken. In het bijzonder de Schilderswijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 07:10 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Is dit echt zo waar in Nederland zijn we de controle kwijt dan?
Ja goed dat je dat zegt, ik was aan het zoeken naar hoe groot het percentage afwijzingen is. Maar kan hier helaas niet veel over vinden.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:15 schreef krokodil76 het volgende:
Even terugkomend op het vorige topic. De terugkeer van asielzoekers valt in de praktijk toch net even anders uit om wat voor reden dan ook. Ze verdwijnen in de illegaliteit en sturen aan op een generaal pardon.
Denk niet dat wij de controle kwijt zijn over dit soort buurten, ik denk dat je ook vergeet dat dit soort jongeren vaak ook op een bepaalde manier worden afgeschilderd/behandeld waardoor ze zich ook op een bepaalde manier gaan gedragen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In de Randstad, in de islamitische wijken. In het bijzonder de Schilderswijk.
Mensen kunnen ongestraft de Hitler-groet op straat brengen, steeds meer Joden slaan op de vlucht, maar iemand met een varkensmaster wordt opgepakt.
Ik heb die buurten ook zelf bekeken. Het is een ongecontroleerde bende.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Denk niet dat wij de controle kwijt zijn over dit soort buurten, ik denk dat je ook vergeet dat dit soort jongeren vaak ook op een bepaalde manier worden afgeschilderd/behandeld waardoor ze zich ook op een bepaalde manier gaan gedragen.
Ik werkte ooit in de horeca waar ik marokanen moest weigeren. Tja... Ik werk er niet meer gelukkig.
Beroep bij de bestuursrechter, beroep bij Raad van state. Dan is het voorbij. Je krijgt een bevel om het land te verlaten maar kan alleen bij hoge uitzondering in vreemdelingendetentie worden geplaatst.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja goed dat je dat zegt, ik was aan het zoeken naar hoe groot het percentage afwijzingen is. Maar kan hier helaas niet veel over vinden.
Maar wat is precies de procedure in Nederland als je wordt afgewezen?
Vriendelijk verzoek om te vertrekken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja goed dat je dat zegt, ik was aan het zoeken naar hoe groot het percentage afwijzingen is. Maar kan hier helaas niet veel over vinden.
Maar wat is precies de procedure in Nederland als je wordt afgewezen?
Als ik de NOS gebruik als bron is die vaak ongeldig omdat linkse staatsomroep. Maar, als het uitkomt, dan kan deze ongeldige bron altijd ingezet worden als geldige bron.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb die buurten ook zelf bekeken. Het is een ongecontroleerde bende.
Die Hitler-groet was gewoon op het NOS-journaal te zien, bij een pro-ISIS demo en de politie stond gewoon toe te kijken. Het zijn moslims dus dan durven die lafbekken niet.
Ik ga op de beelden af, en die liegen niet, ongeacht de bron.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik de NOS gebruik als bron is die vaak ongeldig omdat linkse staatsomroep. Maar, als het uitkomt, dan kan deze ongeldige bron altijd ingezet worden als geldige bron.
Linkje?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb die buurten ook zelf bekeken. Het is een ongecontroleerde bende.
Die Hitler-groet was gewoon op het NOS-journaal te zien, bij een pro-ISIS demo en de politie stond gewoon toe te kijken. Het zijn moslims dus dan durven die lafbekken niet.
Waar komt eigenlijk dat idee vandaan dat we elke paar jaar een generaal pardon hebben?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:15 schreef krokodil76 het volgende:
Even terugkomend op het vorige topic. De terugkeer van asielzoekers valt in de praktijk toch net even anders uit om wat voor reden dan ook. Ze verdwijnen in de illegaliteit en sturen aan op een generaal pardon.
OK, dus je bent nog nooit echt in de grote stad geweest om te weten hoe het dagelijkse leven is, en je baseert je op beelden die geschoten waren op het moment dat er ergens iets aan de hand was. Je komt echt steeds geloofwaardiger over.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ga op de beelden af, en die liegen niet, ongeacht de bron.
Je zal maar generaal zijn en Pardon van je achternaam hetenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar komt eigenlijk dat idee vandaan dat we elke paar jaar een generaal pardon hebben?
Het erge is dat je jouw eigen fabels ook nog gelooft, als je een beetje de werkelijkheid zou volgen, bijv. door politiek Dan Haag te volgen, zou je toch moeten weten dat je onzin verkondigd.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om te vertrekken.
Je komt in aanmerking voor bed, bad en brood. Maar kinderen en jongeren hebben nog steeds recht op onderwijs en ook is er nog steeds recht op gezondheidszorg.
Vooral als je een kind hebt komt half links Nederland in opstand en krijg je alsnog een verblijfsstatus. Er is namelijk nog NOOIT een gezin met kinderen weggestuurd.
Alleenstaanden met een lagere aaibaarheidsfactor kunnen wachten op het eerstvolgende pardon of een kind verwekken/baren.
Omdat we er ondertussen al een paar gehad hebben. Teveel in je linkse droomwereld geleefd misschien de afgelopen jaar?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar komt eigenlijk dat idee vandaan dat we elke paar jaar een generaal pardon hebben?
Dit soort onzin draagt niet bij aan de discussie want het gaat niet over de inhoud.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OK, dus je bent nog nooit echt in de grote stad geweest om te weten hoe het dagelijkse leven is, en je baseert je op beelden die geschoten waren op het moment dat er ergens iets aan de hand was. Je komt echt steeds geloofwaardiger over.
Op papier zijn er vertreklocaties, maar die gezinnen vertrekken niet. Die blijven gewoon totdat ze onder het PERMANENTE kinderpardon vallen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het erge is dat je jouw eigen fabels ook nog gelooft, als je een beetje de werkelijkheid zou volgen, bijv. door politiek Dan Haag te volgen, zou je toch moeten weten dat je onzin verkondigd.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-29344-107.html
Een paar keer een generaal pardon? Wanneer dan? ik kan me maar 1 generaal pardon herinneren van een jaar of 7 geleden.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Omdat we er ondertussen al een paar gehad hebben. Teveel in je linkse droomwereld geleefd misschien de afgelopen jaar?
Hoe meer jij in hoofdletters typt, hoe duidelijker het wordt dat je iets roept wat niet klopt. Er worden namelijk wel degelijk gezinnen met kinderen uitgezet.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Op papier zijn er vertreklocaties, maar die gezinnen vertrekken niet. Die blijven gewoon totdat ze onder het PERMANENTE kinderpardon vallen.
Mauro en Sahar die niet weg hoefden?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een paar keer een generaal pardon? Wanneer dan? ik kan me maar 1 generaal pardon herinneren van een jaar of 7 geleden.
Dat zeg ik niet, je moet me niet steeds woorden in de mond leggen. Ik zeg dat ze daar op af sturen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |