Ik lust geen champignons.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar bij de helft van de gerechten die je voorgeschoteld krijgt (als je op bezoek bent bijvoorbeeld) als een kleuter moeten zeiken dat je het niet lust. Sjongesjonge zou ik me dan kapot schamen zeg.
Op bezoek gaanquote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar bij de helft van de gerechten die je voorgeschoteld krijgt (als je op bezoek bent bijvoorbeeld) als een kleuter moeten zeiken dat je het niet lust. Sjongesjonge zou ik me dan kapot schamen zeg.
Niks in stukjes man, gewoon heel meenemen en zelf verder verwerken. Veel leuker.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Palingen zijn ook echt heel vies totdat ze gerookt en in stukjes zijn.
Ik geef juist aan dat ik geen expert benquote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh, ik geef jou één levensles en je denkt direct de waarheid in pacht te hebben. Even dimmen nu he.
Uhm, juist.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, jij vindt gewoon alles kinderlijk. Duidelijk.
Ik woon in een kamertje in Amsterdam-West, ik zou niet weten waar ik paling moet verwerkenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niks in stukjes man, gewoon heel meenemen en zelf verder verwerken. Veel leuker.
Sked zijn favoriete speler doet ook meetwitter:WillemII twitterde op zondag 21-02-2016 om 13:56:33Willem II: Lamprou; Van der Struijk, Wuytens, Peters, Achenteh, Ojo, Falkenburg, Van der Velden, Hupperts, Ogbeche en Andersen. #utrwil reageer retweet
Ze laten zich kinderlijk wegspelenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens levert Vitesse een wanprestatie op dit moment.
De grens is nog lang niet te zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je zoekt constant de grenzen op Jojoortje.
Ongelooflijk. Ik overweeg de nieuwe aflevering van Vikings op te zetten want dit is echt rampzalig.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens levert Vitesse een wanprestatie op dit moment.
De bal is er overheen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De grens is nog lang niet te zien.
De nieuwe Vikings nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik overweeg de nieuwe aflevering van Vikings op te zetten want dit is echt rampzalig.
Wel leuk voor De Graafschap daarentegen.
twitter:JesperStoffelen twitterde op zondag 21-02-2016 om 13:13:57Het is weer zo laat. Matten op de Vijverberg. #gravit https://t.co/NcMqFaBiB5 reageer retweet
Ik heb sindskort een enigszins druk leven. Het spijt me.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De nieuwe Vikings nog niet gezien hebben
Heel & gerookt bedoelde ikquote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon in een kamertje in Amsterdam-West, ik zou niet weten waar ik paling moet verwerken![]()
Jaja, ga nou maar kijken.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb sindskort een enigszins druk leven. Het spijt me.
Oh het nieuwe seizoen weer begonnen van Vikings?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik overweeg de nieuwe aflevering van Vikings op te zetten want dit is echt rampzalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |