Ik lust geen champignons.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar bij de helft van de gerechten die je voorgeschoteld krijgt (als je op bezoek bent bijvoorbeeld) als een kleuter moeten zeiken dat je het niet lust. Sjongesjonge zou ik me dan kapot schamen zeg.
Op bezoek gaanquote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar bij de helft van de gerechten die je voorgeschoteld krijgt (als je op bezoek bent bijvoorbeeld) als een kleuter moeten zeiken dat je het niet lust. Sjongesjonge zou ik me dan kapot schamen zeg.
Niks in stukjes man, gewoon heel meenemen en zelf verder verwerken. Veel leuker.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Palingen zijn ook echt heel vies totdat ze gerookt en in stukjes zijn.
Ik geef juist aan dat ik geen expert benquote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh, ik geef jou één levensles en je denkt direct de waarheid in pacht te hebben. Even dimmen nu he.
Uhm, juist.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, jij vindt gewoon alles kinderlijk. Duidelijk.
Ik woon in een kamertje in Amsterdam-West, ik zou niet weten waar ik paling moet verwerkenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niks in stukjes man, gewoon heel meenemen en zelf verder verwerken. Veel leuker.
Sked zijn favoriete speler doet ook meetwitter:WillemII twitterde op zondag 21-02-2016 om 13:56:33Willem II: Lamprou; Van der Struijk, Wuytens, Peters, Achenteh, Ojo, Falkenburg, Van der Velden, Hupperts, Ogbeche en Andersen. #utrwil reageer retweet
Ze laten zich kinderlijk wegspelenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens levert Vitesse een wanprestatie op dit moment.
De grens is nog lang niet te zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je zoekt constant de grenzen op Jojoortje.
Ongelooflijk. Ik overweeg de nieuwe aflevering van Vikings op te zetten want dit is echt rampzalig.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens levert Vitesse een wanprestatie op dit moment.
De bal is er overheen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De grens is nog lang niet te zien.
De nieuwe Vikings nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik overweeg de nieuwe aflevering van Vikings op te zetten want dit is echt rampzalig.
Wel leuk voor De Graafschap daarentegen.
twitter:JesperStoffelen twitterde op zondag 21-02-2016 om 13:13:57Het is weer zo laat. Matten op de Vijverberg. #gravit https://t.co/NcMqFaBiB5 reageer retweet
Ik heb sindskort een enigszins druk leven. Het spijt me.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De nieuwe Vikings nog niet gezien hebben
Heel & gerookt bedoelde ikquote:Op zondag 21 februari 2016 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon in een kamertje in Amsterdam-West, ik zou niet weten waar ik paling moet verwerken![]()
Jaja, ga nou maar kijken.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb sindskort een enigszins druk leven. Het spijt me.
Oh het nieuwe seizoen weer begonnen van Vikings?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik overweeg de nieuwe aflevering van Vikings op te zetten want dit is echt rampzalig.
Denk De Graafschap, aangezien ik niet beter weet dan dat zij de Superboeren zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wie is er eigenlijk begonnen met dat 'boeren'? PSV of De Graafschap?
Toen de eerste boeren begonnen bestond voetbal nog lang niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die was ook mooier.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:12 schreef Tagliano het volgende:
En Stijn vond de goal van Cabral de goal van het weekend.
Racistisch doelpunt.quote:
graafschap toen ze door media superboeren werden genoemd in jaren 90 geloof ik omdat ze toen lang 2de stonden in eredivisie.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
In de achterhoek heb je ook veel boeren. Bij PSV doen ze dat om iets van een identiteit te hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
graafschap toen ze door media superboeren werden genoemd in jaren 90 geloof ik omdat ze toen lang 2de stonden in eredivisie.
Mwoah dat had ik eerder bij de 1e goal van Vitessequote:Op zondag 21 februari 2016 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze bal had de gemiddelde amateurkeeper er nog uitgehouden
Jurjus is een prima keeperquote:Op zondag 21 februari 2016 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze bal had de gemiddelde amateurkeeper er nog uitgehouden
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de achterhoek heb je ook veel boeren. Bij PSV doen ze dat om iets van een identiteit te hebben.
Ah wist ik niet. Verbaast mij dat ze in Eindhoven altijd 'boeren' zingen terwijl het gewoon een stadsclub is.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
graafschap toen ze door media superboeren werden genoemd in jaren 90 geloof ik omdat ze toen lang 2de stonden in eredivisie.
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah dat had ik eerder bij de 1e goal van Vitesse
Come on, die bal had niet veel snelheid. Bovendien viel hij nog geen halve meter van zijn hoofd binnen en kon hij hem al uren zien aankomen.quote:
Haha, nee. Gewoon een uitstekende goal waar hij niets aan kan doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Come on, die bal had niet veel snelheid. Bovendien viel hij nog geen halve meter van zijn hoofd binnen en kon hij hem al uren zien aankomen.
Enorme blunder.
De bal zwabberde volgens mij een beetje.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Come on, die bal had niet veel snelheid. Bovendien viel hij nog geen halve meter van zijn hoofd binnen en kon hij hem al uren zien aankomen.
Enorme blunder.
Dit vind je echt?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, nee. Gewoon een uitstekende goal waar hij niets aan kan doen.
Ik dacht eerst dat ie van richting veranderd was, maar dat is dus niet eens zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De bal zwabberde volgens mij een beetje.
Al zit er niet zo gek veel talent aan te komen lijkt het. Maar goed, Cillessen, Vermeer en Krul kunnen nog de nodige jaartjes meequote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt goed. Ik denk dat die met Hahn in Oranje gaat strijden over een aantal jaar.
Das ook geen top.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zit er niet zo gek veel talent aan te komen lijkt het. Maar goed, Cillessen, Vermeer en Krul kunnen nog de nodige jaartjes mee
Keeperspositie van Nederland is prima bezet, dat is wel het laatste waar ik me druk over maak.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zit er niet zo gek veel talent aan te komen lijkt het. Maar goed, Cillessen, Vermeer en Krul kunnen nog de nodige jaartjes mee
Verder kan ik er niet veel noemen van de volgende lichting. Ja, behalve Van der Hart, die wordt als supertalent gezien maar daar ben ik het grondig mee oneens.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die werd vooral als supertalent gezien toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verder kan ik er niet veel noemen van de volgende lichting. Ja, behalve Van der Hart, die wordt als supertalent gezien maar daar ben ik het grondig mee oneens.
Cillissen blijft nog 10 jaar de vaste keeper van Oranje. Stabielere keepers vind je niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verder kan ik er niet veel noemen van de volgende lichting. Ja, behalve Van der Hart, die wordt als supertalent gezien maar daar ben ik het grondig mee oneens.
Is nog steeds eerste keeper van Jong Oranje.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die werd vooral als supertalent gezien toch?
Laat die kerel nou eens een penal pakken.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cillissen blijft nog 10 jaar de vaste keeper van Oranje. Stabielere keepers vind je niet.
Deed hij eerder dit seizoenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat die kerel nou eens een penal pakken.
Tsja, iedere wedstrijd 5 blunders is ook stabiel, dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cillissen blijft nog 10 jaar de vaste keeper van Oranje. Stabielere keepers vind je niet.
Tjaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is nog steeds eerste keeper van Jong Oranje.
Dat heeft hij al gedaan. Jongbloed pakte ook nooit een penalty maar keepte wel 2 wk-finales.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat die kerel nou eens een penal pakken.
Reservekeeper: Drommelquote:Op zondag 21 februari 2016 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja
Dat zegt ook wel iets over de rest van de lichting
Welke beide verloren gingenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan. Jongbloed pakte ook nooit een penalty maar keepte wel 2 wk-finales.
Het is ook weer echt helemaal niets dat Jong Oranje. Wat een matigheid.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja
Dat zegt ook wel iets over de rest van de lichting
Daarom hebben we dan ook nog nooit gewonnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan. Jongbloed pakte ook nooit een penalty maar keepte wel 2 wk-finales.
quote:
Jong Oranje kan er dan ook niks vanõquote:Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is nog steeds eerste keeper van Jong Oranje.
quote:
Jongbloed was inderdaad eigenlijk gewoon een matige keeper.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom hebben we dan ook nog nooit gewonnen.
Jij weet toch ook wel dat Bijlow eraan komt?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wist ik niet eens. Maar als het echt waar is, dan is het inderdaad wel heel dramatisch gesteld.
En het enige wat je heden ten dage nog hoort is dat er met een andere keeper hoogstwaarschijnlijk wel een prijs was gepakt.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar kun je hem dat nog verwijten?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar hij ging er als nog in toch?
Thanks, even kijken.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:23 schreef Tagliano het volgende:
@maarten: http://www.foxsports.nl/v(...)-graafschap-vitesse/
Vooral bij de hoek achter het doel kun je zien dat het toch vrij lastig was
dont believe the hypequote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kut Jap gaat mn manager uit
Ik heb vermeij-god erin staan.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
12 punten van 3 Graafschapspelers, niks mis mee.
Dat is niet onoverkomelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 14:25 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan alleen de eerste helft van Ajax - Excelsior zien
Hij was goedkoop en Vitesse speelde voor de winter redelijk solid, maar dan moet ie geen rode kaarten gaan pakkenquote:
Dat. Gelukkig compenseren de 13 punten van vorige week nog wat.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kut Jap gaat mn manager uit
Justin? Geen idee hoe goed die is eigenlijk. Niet gevolgd.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij weet toch ook wel dat Bijlow eraan komt?
Wat zei hij?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:25 schreef Sked het volgende:
Nu Arnold dit zo zegt is dit de goal van het jaar
Ik heb Diks er nog steeds in staanquote:Op zondag 21 februari 2016 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was goedkoop en Vitesse speelde voor de winter redelijk solid, maar dan moet ie geen rode kaarten gaan pakken
Absoluut niet. Maar dan overheerst het gevoel niet echt van 'zomfg hij heeft een penalty gestopt.'quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar kun je hem dat nog verwijten?
Davy vond die van Cabral mooierquote:Op zondag 21 februari 2016 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe goed Baker de bal wel niet trapte
Nee oke, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 21 februari 2016 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar dan overheerst het gevoel niet echt van 'zomfg hij heeft een penalty gestopt.'
Nee, want hij ging er als nog in.
Zou mooi zijn als hij zelf ook een goed gevoel er aan over houdt.
Dit zijn de echte.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:25 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan alleen de eerste helft van Ajax - Excelsior zien
Dat klopt, Schrijvers of Van Beveren had moeten keepen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het enige wat je heden ten dage nog hoort is dat er met een andere keeper hoogstwaarschijnlijk wel een prijs was gepakt.
Ja. Bal had meer naar de zijkant gemoeten.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar kun je hem dat nog verwijten?
quote:
Dus dan ontkracht je nu je eigen stelling.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat klopt, Schrijvers of Van Beveren had moeten keepen.
Vond vooral die penalty tegen IJsland niet handigquote:Op zondag 21 februari 2016 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Bal had meer naar de zijkant gemoeten.
Niet dat het echt een doodzonde is, maar nog steeds niet heel goed gekeept.
Voor zover ik me dat goed herinner liep er verder ook niemand van de verdedigers in. Uiteraard had de bal ook meer naar de zijkant gekund/gemoetenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Bal had meer naar de zijkant gemoeten.
Niet dat het echt een doodzonde is, maar nog steeds niet heel goed gekeept.
Hoezo "gaat"?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
Niet te enthouiast reageren mensen, anders gaat GGMM naast z'n schoenen lopen.
Hoe luister je naar een munt?quote:
Op 01:40. Matig gekeept, waardeloos verdedigd.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor zover ik me dat goed herinner liep er verder ook niemand van de verdedigers in. Uiteraard had de bal ook meer naar de zijkant gekund/gemoeten
idd, toch zo'n 44.000 man.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
Prima gevulde tribunes voor zo'n kutwedstrijd, dat mag ook wel eens gezegd.
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 21 februari 2016 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Gejank ditquote:Op zondag 21 februari 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
Geen wegwerpgebaar van El Ghazi, je verwacht het niet
Genotquote:Op zondag 21 februari 2016 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb vermeij-god erin staan.
Misschien wat meer opportunisme, ballen voor de potquote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kinderachtig.nu wordt het voor Ajax heel moeilijk om te scoren.
Met het flitsende combinatiespel wat Ajax speelt, moet dat geen enkel probleem zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kinderachtig.nu wordt het voor Ajax heel moeilijk om te scoren.
Nu we het daar toch over hebben, is dat mogelijk dit jaar denk je?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schiet ze ook nog even naar de halve finale EL
Misschien als we ome Gianni even omkomenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben, is dat mogelijk dit jaar denk je?
1-3quote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
AZ volgende week, ik zie het niet goed komen...
Ik schrijf alvast een 2 opquote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
AZ volgende week, ik zie het niet goed komen...
lekker hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef GGMM het volgende:
Zojuist een stokbroodje in de oven gelegd.
Dat wordt smullen!
Alleen al voor het salaris zou hij het moeten doenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
Gudelj had gewoon bij AZ moeten blijven.
Met dit in gedachten zie ik de sprint Viergever vs Kuyt weer voor mequote:Op zondag 21 februari 2016 14:44 schreef Kopsterk het volgende:
Viergever heeft een acceleratie van 0.1 m/s^2
Wow dat is wel heel traag.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:44 schreef Kopsterk het volgende:
Viergever heeft een acceleratie van 0.1 m/s^2
Juich je ook nog als ze scoren?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax domineert de eerste 10 minuten, dat is in ieder geval al wat
Wat zal René zometeen van zijn stokbrood met kipfilet genietenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo doe ik altijd als Roland er weer is
René mag wel eens op dieet.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat zal René zometeen van zijn stokbrood met kipfilet genietenhé
Dacht dat jij in de WW zatquote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga maar een beetje multitasken met tentamens op komst
Zo heyquote:Op zondag 21 februari 2016 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders ook bij je geboorte.
Ach bekijk het positief. 2 maanden met nederlagen is erger.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef Seam het volgende:
Jezus al twee maanden zonder een fatsoenlijke overwinning
KEIHARD gedisst door Davy. Een zwarte bladzijde uit mijn leven ditquote:Op zondag 21 februari 2016 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders ook bij je geboorte.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht je dan verkeerd ouwe reus
Dat sneeuwquote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Wel jammer dat 50% niet kon komen door al dat sneeuw, kut weer ook.
Daar verbaas ik me nog het meest over, dat hij mij verbaast met dit soort passesquote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat jij je er nog door laat verbazen.
Ben je jarig ja?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Wel jammer dat 50% niet kon komen door al dat sneeuw, kut weer ook.
Ik ben er voor je.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zapte ik naar Ajax. Wat een begrafenis sfeer.
Dat was ook een godvergeten slechte wedstrijd inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik was vorig jaar bij Ajax-Excelsior (1-0, 86' El Ghazi). Het meest vreselijke dat ik ooit heb gezien was dat.
Het zou me niets verbazen als er vandaag een vergelijkbaar scenario uit komt rollen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Kopsterk het volgende:
Ik was vorig jaar bij Ajax-Excelsior (1-0, 86' El Ghazi). Het meest vreselijke dat ik ooit heb gezien was dat.
Dat word idd weer lachen ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Feyenoord-Roda belooft een heerlijke kraker te worden.
Volgende week gaan de klassiekers weer los toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Veel interessanter is of Kelderman straks de Ruta Del Sol wint.
Goh inderdaad, dat is nou echt boeiend.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben je cynisch de laatste tijd zegquote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Goh inderdaad, dat is nou echt boeiend.
Ik eet stokbrood.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef Kopsterk het volgende:
WAT ZIJN WE ALLEMAAL AAN HET DOEN JONGENS
Yes.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgende week gaan de klassiekers weer los toch?
Sorry. Is er een beetje ingeslopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je cynisch de laatste tijd zeg
Ik heb goede hoop dat we de medaillespiegel er weer even bij kunnen pakken.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:55 schreef Mani89 het volgende:
FOK!-virusquote:Op zondag 21 februari 2016 14:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sorry. Is er een beetje ingeslopen.
Deze harde track aan het luisteren.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:56 schreef Kopsterk het volgende:
WAT ZIJN WE ALLEMAAL AAN HET DOEN JONGENS
Deed mijn UI maar eens wat goedsquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige actie weer van Stijn zijn UI.
Bedankt Kopsterk.quote:
Het is dan ook Omloop het Nieuwsbladquote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omloop het Volk is geen klassieker.
Degradatievoetbalquote:Op zondag 21 februari 2016 14:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Feyenoord-Roda belooft een heerlijke kraker te worden.
'Leedvermaak is het beste vermaak' zeggen ze wel eens, maar dat geldt ook slechts tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Kopsterk.
Davy dacht dat je me zou gaan pesten, maar hij projecteerde zijn eigen zielige gedrag weer eens op anderen.
Erg attent dat je dit bericht even typt
Brussel-Kuurne-Brussel.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is dan ook Omloop het Nieuwsblad
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |