quote:Op zondag 21 februari 2016 12:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Karina weet hier meer van naar het schijnt
Hij heeft ook geen flauw ideequote:Op zondag 21 februari 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Rob Maas is ook een vreselijk figuur met z'n ''ik heb geen idee wat ik doe hier'' hoofd.
Waarom zou je Rob Maas willen uitnodigen op je begrafenis?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sluit niet niet uit dat hij zelfs zo'n hoofd zou trekken op een begrafenis.
quote:Op zondag 21 februari 2016 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou je Rob Maas willen uitnodigen op je begrafenis?
Zou jij Rob Maas weigeren op je begrafenis?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Comic relief?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat er anders niemand komtquote:Op zondag 21 februari 2016 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij Rob Maas weigeren op je begrafenis?
BOERUH!quote:Op zondag 21 februari 2016 12:38 schreef hafcfan het volgende:
Graafschap verdient een vaste plaats in de eredivisie voor hun sfeer.
Man begraven man cremeren.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij Rob Maas weigeren op je begrafenis?
Via mijn testament kan ik een hoop invloed uitoefenenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je nog in staat bent om iemand te weigeren, waarom wordt je dan begraven?
Dit vind ik geen leuke postquote:Op zondag 21 februari 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Man begraven man cremeren.
Man had Alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Man begraven man cremeren.
Tja... Als men jouw laatste wensen eerbiedigt, wel ja...quote:Op zondag 21 februari 2016 12:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Via mijn testament kan ik een hoop invloed uitoefenen
Het is dat er niks anders op is.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Die half 1-wedstrijden en de vrijdagavond wedstrijden worden echt met de week kutter.
En het wordt er volgende week niet beter opquote:Op zondag 21 februari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Die half 1-wedstrijden en de vrijdagavond wedstrijden worden echt met de week kutter.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 februari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior - NECquote:Op zondag 21 februari 2016 12:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En het wordt er volgende week niet beter op
Ik vind het niet erg die wedstrijd te moeten missenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior - NEC
Antivoetbal tegen antivoetbal.
Dan kijk je toch nietquote:Op zondag 21 februari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat? En Teen Mom op MTV dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is dat er niks anders op is.
Graafschap en Twente zijn in topvormquote:Op zondag 21 februari 2016 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou Sked, ik zie Vitesse vandaag niet gemakkelijk winnen hoor.
We zijn pas een kwartier onderweg, het komt wel goedquote:Op zondag 21 februari 2016 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou Sked, ik zie Vitesse vandaag niet gemakkelijk winnen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen is ook Aad300 er klaar voor. Weer of geen weer, niks kan hem stoppentwitter:aad300 twitterde op zondag 21-02-2016 om 11:57:51Tankbaantje zit erop #afzien https://t.co/JrT19L0eYJ reageer retweet
De foto is ook weer fantastischquote:Op zondag 21 februari 2016 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ondertussen is ook Aad300 er klaar voor. Weer of geen weer, niks kan hem stoppentwitter:aad300 twitterde op zondag 21-02-2016 om 11:57:51Tankbaantje zit erop #afzien https://t.co/JrT19L0eYJ reageer retweet
Gary Andersonquote:Op zondag 21 februari 2016 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke schot is in potentie niet houdbaar.
Een schot van Gudelj, aangezien die toch nooit op goal zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke schot is in potentie niet houdbaar.
Schot in de roos!quote:Op zondag 21 februari 2016 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond eerst doelpunt in plaats van schot
Stop met deze actquote:Op zondag 21 februari 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse mist een type Meijers.
Daarom. Als een gek bereid is flink te betalen gaan ook clubs als Heracles wel overstagquote:Op zondag 21 februari 2016 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom met tien miljoen aan en je kunt elke club uit het rechterrijtje overnemen.
Tegen Heerenveen was het erg goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:57 schreef Tchock het volgende:
Vitesse speelt ook slecht de laatste weken zeg.
quote:Op zondag 21 februari 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse mist een type Meijers Bosz.
Ik ben er ziek vanquote:Op zondag 21 februari 2016 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Hoe heeft Stijn zijn eerste serieuze test doorstaan? Namelijk modden tijdens de livetopics?
Wie had het over het rechterrijtje?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom met tien miljoen aan en je kunt elke club uit het rechterrijtje overnemen.
quote:
Nee maar ik ben serieus ziek.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen even het vuur aan je schenen gaan leggen. Dit rol ik uit over mijn eerste volgende 2 posts.
Hou ze in de gaten
Ik, kun je niet lezen?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie had het over het rechterrijtje?
Het is hem nog niet echt moeilijk gemaakt.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Hoe heeft Stijn zijn eerste serieuze test doorstaan? Namelijk modden tijdens de livetopics?
Feyenoord ook uiteraard.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik, kun je niet lezen?Onder rechterrijtje schaar ik uiteraard ook Heracles, PEC, NEC, Utrecht en meer van dat soort middenmoters.
Ach, voel je niet te speciaal. Met jou zijn er nog zo'n 2.5 miljoen anderen verkouden of iets van die strekking.quote:
Ik probeer iets te ontlokken via post 93 en 94quote:Op zondag 21 februari 2016 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is hem nog niet echt moeilijk gemaakt.
En dan straks weer sprankelend voetbal in de Amsterdam ArenA.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, voel je niet te speciaal. Met jou zijn er nog zo'n 2.5 miljoen anderen verkouden of iets van die strekking.
Stijn is wel de enige mod op dit moment die tenminste altijd aanwezig is in de live topics.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is hem nog niet echt moeilijk gemaakt.
Misschien kunnen we Frank aansprakelijk stellen voor je gesteldheidquote:Op zondag 21 februari 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan straks weer sprankelend voetbal in de Amsterdam ArenA.
Oi.
Succes ermee in Duitslandquote:Op zondag 21 februari 2016 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Punt is: met tien miljoen kun je bijna elke club ophalen en dan pakken ze het nog voor je in ook.
Je hebt hoge verwachtingen van Excelsior...quote:Op zondag 21 februari 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan straks weer sprankelend voetbal in de Amsterdam ArenA.
Oi.
Dat is ook niet een heel lastige opgave.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stijn is wel de enige mod op dit moment die tenminste altijd aanwezig is in de live topics.
quote:Het Philips Stadion krijgt nog deze maand een grondige make-over. Op zaterdag 27 februari wordt er van de Oosttribune een staantribune gemaakt. Supporters van ADO Den Haag zullen de verbouwing uitvoeren.
Sfeerverhogend
Het creëren van een staantribune staat al lange tijd op het verlanglijstje van de fanatieke PSV-aanhang. Zij zijn van mening dat staan tijdens de duels sfeerverhogend werkt. Bovendien lijkt het een positieve invloed te hebben op de sporters. Een recent voorbeeld daarvan is stadion De Kuip, waarin Feyenoord-fans hun idolen doorgaans staand aanmoedigen.
Op de trappen
,,Dat PSV-supporters graag staan, is ook bij ons bekend”, zegt PSV-directeur Toon Gerbrands. ,,Daarom besluiten we de fans tegemoet te komen en ze een staantribune te geven. Als we dat niet doen, gaan ze toch weer op de trappen staan en dat heeft ons intussen al genoeg geld gekost.”
Publiekswissel
PSV laat de verbouwing van Oost uitvoeren door de harde kern van ADO Den Haag. Gerbrands: ,,Toevallig komt ADO op 27 februari op bezoek in ons stadion. Dat biedt ons de kans om de verbouwing voordelig uit te laten voeren. We geven de Haagse fans voor één keer toegang tot de Oosttribune en zetten de seizoenskaarthouders van Oost in het uitvak; een publiekswissel dus. Daarna laten we omroepen dat Hui Wang weigert om te betalen en ik weet zeker dat binnen no-time alle stoeltjes van de Oosttribune keurig op het veld liggen.”
Allemaal staantribunes
Mochten supporters en PSV’ers positief reageren op de staantribune, dan overweegt de landskampioen om van alle tribunes staantribunes te maken. Gerbrands: ,,Supporters die niet willen staan, kunnen op de trappen gaan zitten. Daar heeft de UEFA ons nog nooit voor bekeurd.”
Is don in de kuip vanmiddag?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook niet een heel lastige opgave.
Matten!!quote:Henk de Jong heeft geen goed woord over voor Foeke Booy, die vorige week zei dat De Jong verkeerd had gehandeld door op te stappen bij SC Cambuur. "Dit is fantastisch toneelspel van die man", vertelde De Jong tegen FOX Sports.
Booy deed de uitspraak voor aanvang van de wedstrijd Cambuur - FC Utrecht (0-2). "Hij heeft daarvoor wekenlang geprobeerd mijn baan te krijgen en hier wist hij, op die dag, dat hij het niet zou worden. En dan gooit-ie dit erin."
"Maar klaar: ik gun hem het allerbeste. Ik gun hem de mooiste club van heel Nederland. Ik ga het niet zo doen zoals hij, want hij beschadigt mij niet. Hij beschadigt zichzelf het meest. Als de club naar buiten zou brengen waarom Booy géén trainer is van Cambuur, hoeft hij nóóit meer in het stadion te komen."
"Hij hoeft echt geen verhaal te vertellen van: ik ben een Cambuur-man, ik ben een Leeuwarder. Dat is hij niet. Laat dat duidelijk zijn."
thx ouwe reusquote:Op zondag 21 februari 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heerlijk dit, ik herken je weer aan je UI. Welkom terug.
Ik zit zoals altijd gewoon op de bank bij mijn pa helaas. Maar in gedachten ben ik erbij, zal een doosje vouwen voor iedereen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
thx ouwe reus
Nog meelopen in het marsje vanmiddag? Ik hoorde dat HMF voorop loopt.
Is dit een verkapt verwijt aan anderen dat zij zich indekken?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JR denkt dat Ajax niet gaat winnen.
Het ga je goed. Weet wel dat ik een euro op Roda JC heb ingezet dus mijn onvoorwaardelijke steun kan ik je niet geven.quote:
Ik ben ook absoluut geen fan maar als je die naam nog nooit hebt gehoord leef je echt onder een steen.quote:
Of je komt gewoon niet op debiele YT kanalen?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut geen fan maar als je die naam nog nooit hebt gehoord leef je echt onder een steen.
Was gister bij de Waalse derby Standard Luik - Charleroi, waar tot mijn verbazing Eyong 'Tarkang' Enoh meespeelde aan Luikse kant. Helaas werd bij het omroepen door de stadionspeaker zijn middelste naam niet omgeroepen.quote:
Dat doe ik ook niet, alleen dat kutkind komt elk moment op tv/radio/FOK!/facebook langs.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of je komt gewoon niet op debiele YT kanalen?
Ik ken m ook niet... Heb m moeten googlen...quote:Op zondag 21 februari 2016 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, alleen dat kutkind komt elk moment op tv/radio/FOK!/facebook langs.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was gister bij de Waalse derby Standard Luik - Charleroi, waar tot mijn verbazing Eyong 'Tarkang' Enoh meespeelde aan Luikse kant. Helaas werd bij het omroepen door de stadionspeaker zijn middelste naam niet omgeroepen.
Mooi man. Het duurde ook slechts 10 minuten om met rood van het veld af te moeten bij zijn debuut voor Luik.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was gister bij de Waalse derby Standard Luik - Charleroi, waar tot mijn verbazing Eyong 'Tarkang' Enoh meespeelde aan Luikse kant. Helaas werd bij het omroepen door de stadionspeaker zijn middelste naam niet omgeroepen.
Soms is het maar beter om onder een steen te leven in deze maatschappij.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut geen fan maar als je die naam nog nooit hebt gehoord leef je echt onder een steen.
Daar geef ik je absoluut gelijk in.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms is het maar beter om onder een steen te leven in deze maatschappij.
Hij deed even alsof hij hem niet kent.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, die reputatie moet hoog gehouden worden hè. Hij speelde gister eigenlijk wel prima, ook al was Charleroi niet veel. Wel veel gefrustreerde Walen, flink met vuurwerk en flessen gooien. Er was ook een politiemacht aanwezig die je zelfs bij de Klassieker niet zou zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man. Het duurde ook slechts 10 minuten om met rood van het veld af te moeten bij zijn debuut voor Luik.
Nou ja, zolang je alle flessen hebt weten te ontwijken ben je in ieder geval een ervaring rijkerquote:Op zondag 21 februari 2016 13:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha, die reputatie moet hoog gehouden worden hè. Hij speelde gister eigenlijk wel prima, ook al was Charleroi niet veel. Wel veel gefrustreerde Walen, flink met vuurwerk en flessen gooien. Er was ook een politiemacht aanwezig die je zelfs bij de Klassieker niet zou zien.
Waarom moet DGS eruit?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hopelijk degradeert Cambuur rechtstreeks en schakelt NAC De Graafschap uit in de play-offs.
NAC boven de Graafschap verkiezen, mijn hemel.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hopelijk degradeert Cambuur rechtstreeks en schakelt NAC De Graafschap uit in de play-offs.
Doe is normaal johquote:Op zondag 21 februari 2016 13:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk ook helemaal niets met NAC.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
NAC boven de Graafschap verkiezen, mijn hemel.
Wie wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk ook helemaal niets met NAC.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk ook helemaal niets met NAC.
Koffiequote:Op zondag 21 februari 2016 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
Is het verstandig koffie te drinken als je aan de brakke kant bent?
Ze zeggen dat cafeïne uitdroogt dus je kater alleen maar erger maakt maar ik vind zelf koffie altijd heerlijk als ik brak ben.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ja preciesquote:Op zondag 21 februari 2016 13:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zeggen dat cafeïne uitdroogt dus je kater alleen maar erger maakt maar ik vind zelf koffie altijd heerlijk als ik brak ben.
Daar ben ik ook wel klaar mee ja. Sparta en NAC moeten er op basis van de historie eigenlijk wel in.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is te hopen dat Excelsior er juist uitvliegt. Daar heb je pas echt niks aan in de Eredivisie.
NAC heeft tenminste nog een achterban en redelijk groot stadion. Sparta ook leuk stadion en nog iets van een fanbase.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel klaar mee ja. Sparta en NAC moeten er op basis van de historie eigenlijk wel in.
Jij vindt pasta niet lekker dus jouw smaak valt niet serieus te nemenquote:
Het is wel een club die de armoede van het NL prof voetbal duidelijk maaktquote:Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is te hopen dat Excelsior er juist uitvliegt. Daar heb je pas echt niks aan in de Eredivisie.
Pasta is dan ook teringgoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vindt pasta niet lekker dus jouw smaak valt niet serieus te nemen
Al heeft de Portugese competitie nog meer van zulke kleine clubs als je daar kijktquote:Op zondag 21 februari 2016 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een club die de armoede van het NL prof voetbal duidelijk maakt
We willen je wel behouden voor het forum dus houd je een beetje inquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef Sked het volgende:
Ik ga mezelf de rest van de dag snijden en drogeren.
Dit is te slecht voor woorden.
Die Italiaanse meuk.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben we het over het italiaanse deeggerecht of hazelnootpasta?
Nutella is ook italiaans trouwens.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Italiaanse meuk.
Niks mis met chocopasta. Nutella
Ik heb gisteren een pot gekochtquote:Op zondag 21 februari 2016 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Italiaanse meuk.
Dacht dat dat een dagelijks ritueeltje was bij jouquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef Sked het volgende:
Ik ga mezelf de rest van de dag snijden en drogeren.
Dit is te slecht voor woorden.
Het werkt bij mij goed in ieder geval. Het stimuleert de darmen ook een beetje en wat is er nou fijner dan je brakheid eruit te schijten.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
Nee. Sowieso is "pasta" een dermate breed begrip met zoveel mogelijkheden dat er wel iets voor je tussen moet zittenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn smaak is dus vrij serieus te nemen
Gedraag je nuquote:Op zondag 21 februari 2016 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Italiaanse meuk.
Inderdaad. Neemt niet weg dat Excelsior het de laatste 15 jaar fantastisch doet. Maar tot meer fans heeft het nog niet geleid. Volgens mij zitten er nog steeds alleen maar Feyenoordfans op de tribune.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC heeft tenminste nog een achterban en redelijk groot stadion. Sparta ook leuk stadion en nog iets van een fanbase.
Excelsior heeft niks.
Dat is waar. Ik ga zo pasta carbonara maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Sowieso is "pasta" een dermate breed begrip met zoveel mogelijkheden dat er wel iets voor je tussen moet zitten
Ik voel mij jellyquote:Op zondag 21 februari 2016 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga zo pasta carbonara maken.
Oké lasagne is nog wel weg te krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Sowieso is "pasta" een dermate breed begrip met zoveel mogelijkheden dat er wel iets voor je tussen moet zitten
Ik waardeer dit enorm en heb meteen actie ondernomen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het werkt bij mij goed in ieder geval. Het stimuleert de darmen ook een beetje en wat is er nou fijner dan je brakheid eruit te schijten.
Tot zover deze levensles van mijn kant.
3 profclubs in Rotterdam is ook gewoon teveel.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad. Neemt niet weg dat Excelsior het de laatste 15 jaar fantastisch doet. Maar tot meer fans heeft het nog niet geleid. Volgens mij zitten er nog steeds alleen maar Feyenoordfans op de tribune.
quote:
Goede sausje erbij nemen dusquote:Op zondag 21 februari 2016 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké lasagne is nog wel weg te krijgen.
Maar macaroni, spaghetti, penne en nog meer van dat soort onzin mag rechtstreeks de kliko in.
Viesdik.quote:
Ik hap niet, heb al gegeten.quote:
Koffie binnen de minuut. Dit neigt naar oploskoffie of erger Senseo.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik waardeer dit enorm en heb meteen actie ondernomen.
Binnen een minuut geniet ik van mijn heerlijke koffie.
Cafeïne droogt niet uit, is een tijdje geleden onderzocht.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zeggen dat cafeïne uitdroogt dus je kater alleen maar erger maakt maar ik vind zelf koffie altijd heerlijk als ik brak ben.
Bepaald eten specifiek voor kinderen vindenquote:
Kan inderdaad niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 profclubs in Rotterdam is ook gewoon teveel.
Het is min of meer de bedoeling dat je dat samen tegelijk opeet hequote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan eet ik die saus wel, en niet die pasta erbij.
Ik vind olvarit voor kleine kinderen. En jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bepaald eten specifiek voor kinderen vinden
Wat heb je dan een bekrompen gedachtegang zeg.
Wat een extreem matige discussie is dit.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Excelsior heeft dan ook voornamelijk fans onder de Kralingers (wijk waar Excelsior voetbalt). Terwijl dat bij Sparta en Feyenoord veel en veel breder is. Van mij mogen ze erin blijven maar qua supporters aantallen heb ik liever een NAC of Graafschap.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad. Neemt niet weg dat Excelsior het de laatste 15 jaar fantastisch doet. Maar tot meer fans heeft het nog niet geleid. Volgens mij zitten er nog steeds alleen maar Feyenoordfans op de tribune.
Ik zou me juist schamen als ik op volwassen leeftijd nog steeds mijn brood zou besmeren met mierzoete troep.quote:
Als volwassenen dat willen eten, wij zijn wij dan om ze te veroordelenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind olvarit voor kleine kinderen. En jij?
Ja maar die pasta maakt die saus minder lekker.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is min of meer de bedoeling dat je dat samen tegelijk opeet he
Wat heeft je leeftijd nou met je broodbeleg te maken. Eet je ook geen jam?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou me juist schamen als ik op volwassen leeftijd nog steeds mijn brood zou besmeren met mierzoete troep.
In de wijk van Sparta is iedereen lekker voor Galatasaray en Fenerbahce inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Excelsior heeft dan ook voornamelijk fans onder de Kralingers (wijk waar Excelsior voetbalt). Terwijl dat bij Sparta en Feyenoord veel en veel breder is. Van mij mogen ze erin blijven maar qua supporters aantallen heb ik liever een NAC of Graafschap.
Uh, okequote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die pasta maakt die saus minder lekker.
Hmja. Inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Excelsior heeft dan ook voornamelijk fans onder de Kralingers (wijk waar Excelsior voetbalt). Terwijl dat bij Sparta en Feyenoord veel en veel breder is. Van mij mogen ze erin blijven maar qua supporters aantallen heb ik liever een NAC of Graafschap.
Allemachtig wat ben jij bekrompen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou me juist schamen als ik op volwassen leeftijd nog steeds mijn brood zou besmeren met mierzoete troep.
whutquote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je schamen voor broodbeleg, heb je dan een leven zegquote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, hij besmeert z'n brood niet met mierzoete troep.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heeft je leeftijd nou met je broodbeleg te maken. Eet je ook geen jam?
Ik veroordeel slechts volwassenen die dingen niet 'lusten'quote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als volwassenen dat willen eten, wij zijn wij dan om ze te veroordelen
Over het algemeen houden kinderen meer van zoet dan volwassenen maar blijkbaar maken sommigen die ontwikkeling niet door.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit garnalen gehad die ik wel lekker vondquote:Op zondag 21 februari 2016 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik veroordeel slechts volwassenen die dingen niet 'lusten'
Ik niet, want dat moet gewoon kunnen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik veroordeel slechts volwassenen die dingen niet 'lusten'
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker acceptabel zeg. Eigenlijk zouden volwassenen ook gewoon met spenen en luiers rond moeten kunnen lopen zonder raar aangekeken te worden ja tochquote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als volwassenen dat willen eten, wij zijn wij dan om ze te veroordelen
Niks mis als je de kind in jezelf ook tot uiting laat komen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Over het algemeen houden kinderen meer van zoet dan volwassenen maar blijkbaar maken sommigen die ontwikkeling niet door.
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de wijk van Sparta is iedereen lekker voor Galatasaray en Fenerbahce inderdaad
Gelukkig heeft dat veel met elkaar te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker acceptabel zeg. Eigenlijk zouden volwassenen ook gewoon met spenen en luiers rond moeten kunnen lopen zonder raar aangekeken te worden ja toch
Klopt.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker acceptabel zeg. Eigenlijk zouden volwassenen ook gewoon met spenen en luiers rond moeten kunnen lopen zonder raar aangekeken te worden ja toch
quote:Op zondag 21 februari 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis als je de kind in jezelf ook tot uiting laat komen.
Ik at tot paar jaar terug uberhaupt geen vis maar met de aankomende ondergang van de wereld leek het mij toch niet echt verstandig om mijn smaakpapillen op dat gebied niet te trainen. Een visje is immers zo gevangen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit garnalen gehad die ik wel lekker vond![]()
Ik woon er nu een jaartje ongeveer en ik zie ook wel de verandering. Maar de mannetjes met blond haar en blauwe ogen zijn wel in de minderheid in de wijkquote:Op zondag 21 februari 2016 13:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig best mee, aangezien ik er 7 jaar heb gewoond en het zie veranderen. Zit een aantal vaste supporters van Turkse/Marokkaanse afkomst op de DN-tribune.
Kibbeling is geen vis.quote:
Garnalen zijn dan weer wat lastiger te vangenquote:Op zondag 21 februari 2016 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik at tot paar jaar terug uberhaupt geen vis maar met de aankomende ondergang van de wereld leek het mij toch niet echt verstandig om mijn smaakpapillen op dat gebied niet te trainen. Een visje is immers zo gevangen.
Nutellaquote:Op zondag 21 februari 2016 13:59 schreef Tchock het volgende:
Ik eet as we speak een boterham met Nutella.
No shit.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een gerecht, gemaakt van vis met beslag
Dat eet ik al sinds ik een paar maanden oud was regelmatig op zaterdag op de markt.quote:
Maar dan is al 30 jaar zoquote:Op zondag 21 februari 2016 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik woon er nu een jaartje ongeveer en ik zie ook wel de verandering. Maar de mannetjes met blond haar en blauwe ogen zijn wel in de minderheid in de wijk
Succes met het vinden van een vriendin danquote:
Allemaal. Maar ook kibbelingquote:Op zondag 21 februari 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zalm, makreel, haring, tonijn etc.
Ik verduidelijk enkel jouw, zeer correcte, uitspraakquote:
Zalm is makkelijk te fileren, de rest heb ik nog niet kunnen doenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwoah, voor af en toe danquote:Op zondag 21 februari 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin eet ook Nutella. En nu?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een vriendin dan. Over het algemeen vallen vrouwen op wat meer volwassen mannen (niet dat ik zo'n enorme expert ben verder).
Zeker, zou zeer mooi zijnquote:Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Maar dan is al 30 jaar zo![]()
Bij eventuele promotie zal het ook wel weer meer worden.
Ach een vrouw die extreem serieus is vind ik sowieso niks aan.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een vriendin dan. Over het algemeen vallen vrouwen op wat meer volwassen mannen (niet dat ik zo'n enorme expert ben verder).
Kibbeling op zijn tijd kan ook wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal. Maar ook kibbeling
Haring overigens niet zo'n fan van. Koud en glibberig
Insert die ene .gifquote:
Poeh, ik geef jou één levensles en je denkt direct de waarheid in pacht te hebben. Even dimmen nu he.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tja, heel geweldig is het voetbal bij deze pot nou ook weer niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:02 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer is trouwens prima op een zondagmiddag in dit topic
Gaat niet specifiek daaroverquote:Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin eet ook Nutella. En nu?
Ah, jij vindt gewoon alles kinderlijk. Duidelijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar bij de helft van de gerechten die je voorgeschoteld krijgt (als je op bezoek bent bijvoorbeeld) als een kleuter moeten zeiken dat je het niet lust. Sjongesjonge zou ik me dan kapot schamen zeg.
Die was ik nog vergeten ja.quote:
Hier ben ik het wel mee eens. Gelukkig ben ik op dat gebied een vuilnisbak.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar bij de helft van de gerechten die je voorgeschoteld krijgt (als je op bezoek bent bijvoorbeeld) als een kleuter moeten zeiken dat je het niet lust. Sjongesjonge zou ik me dan kapot schamen zeg.
Mag niet van moeder FOK!quote:
Palingen zijn ook echt heel vies totdat ze gerookt en in stukjes zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was ik nog vergeten ja.
Vroeger ving mijn opa die paling in een fuik, en dat vond ik er best raar uitzien al die slangen over elkaar heen. Tot zover deze boeiende anekdote.
Wat dat betreft is het sowieso een matige dagquote:Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, heel geweldig is het voetbal bij deze pot nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |