Eens. Met dit spel (en wat meer doeltreffendheid / geluk daarbij) moeten er wel wat punten vergaard kunnen worden. Maar zelfs dan betwijfel ik of we de "magische grens" van 34 punten gaan halen die in 9/10 seizoenen handhaving betekent. Zoals eerder aangegeven is een plek hoger dan 14 of 15 niet realistisch. Ik heb zo'n vermoeden dat het uiteindeiljk net wel of net niet plek 15 gaat worden (en dus wellicht plek 16 en nacompetitie).quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:06 schreef Blinker het volgende:
Echt heel zuur verlies. Je bent eigenlijk gewoon beter, je creëert veel meer kansen, maar toch krijg je de deksel op je neus.
De algemene spelopvatting was prima. Als ze dit blijven vasthouden dan moet het vast goed komen dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals te zien is de enige (echte) concurrent waar we nog tegen moeten Sparta, op de allerlaatste speeldag. Verder moeten we nog tegen de gehele Top 3 en de huidige nummers 7 t/m 11. Onze concurrenten daarentegen hebben redelijk wat degradatiekandidaten en middenmoters op het programma staan.
Ik ben niet zo goed in Toto, maar heb proberen in te schatten hoeveel punten iedere team ongeveer zou kunnen halen. Bij ons kom ik op 9 uit (winst thuis tegen Groningen (als die zo blijven spelen zoals nu) en Sparta, thuis gelijk tegen PEC en Heracles, uit bij Willem II). Bij ADO toch ook op 9, Sparta 7, Excelsior 2 en Roda toch 11 (winst tegen ADO en Sparta, verder veel gelijke spelen omdat dat dit seizoen nou eenmaal hun ding is (en ze traditioneel een angstgegner zijn voor PSV)).
Het zou trouwens wel wat zijn als Feyenoord dit seizoen ein-de-lijk kampioen wordt maar dat de andere twee Rotterdamse clubs degraderen

Lopen we al 1 punt voor op mijn amateur Toto voorspellingen van hierboven
 Lopen we al 1 punt voor op mijn amateur Toto voorspellingen van hierboven  Helaas is Roda de enige van de nabijgelegen teams op de ranglijst die géén punten heeft behaald en liggen de anderen dus ook voor op 'mijn' schema
 Helaas is Roda de enige van de nabijgelegen teams op de ranglijst die géén punten heeft behaald en liggen de anderen dus ook voor op 'mijn' schema 

En dan hebben wij weer de pech tegen PSV te moeten die natuurlijk 99/100 keer zal winnen. Ondanks dat het ze lange tijd toch knap lastig is gemaakt.
 En dan hebben wij weer de pech tegen PSV te moeten die natuurlijk 99/100 keer zal winnen. Ondanks dat het ze lange tijd toch knap lastig is gemaakt. 

Dat laatste lukt jullie sowieso niet meer. Je mag blij zijn met plek 16/17quote:Op maandag 13 maart 2017 09:13 schreef Xurk het volgende:
Daar word je toch strontchagrijnig van. Zit er een speelronde tussen waarvan je verwacht dat er hoogstens 1 concurrent misschien 1 puntje pakt, winnen ze gewoon stuk voor stukEn dan hebben wij weer de pech tegen PSV te moeten die natuurlijk 99/100 keer zal winnen. Ondanks dat het ze lange tijd toch knap lastig is gemaakt.
En zo staan we weer eens laatste, niet eens op doelsaldo nu maar gewoon op 2 en 3 punten afstand van de concurrenten... nu wordt de IJsselderby al helemaal een alles-of-niets wedstrijd, want als die verloren gaat en ADO van AZ wint (dikke kans daarop gezien de vorm van AZ lately) en Roda van Twente (ook niet ondenkbaar gezien de wisselvalligheid van laatstgenoemde) dan is rechtstreekse handhaving héél ver weg

) en je kunt weer zo'n sprongetje maken.
) en je kunt weer zo'n sprongetje maken. 

Ik ben het hier mee eens. Ik zie het ook niet meer goed komen.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:55 schreef Xurk het volgende:
Ok, ik probeer altijd optimistisch te blijven maar ik moet mijn hoop toch gaan bijstellen. Als er thuis van dit Zwolle niet minstens 1 punt wordt behaald in de IJsselderby dan wordt überhaupt niet rechtstreeks degraderen al een mirakel. Zeker als je ziet dat de concurrenten de laatste weken wél met regelmaat punten bij elkaar sprokkelen.
Toch snap ik het niet, want GAE heeft echt wel een lekkere aanval voor ons doen met Manu, Antonia en Hendriks. Daarnaast zijn Chirivella en Crowley écht aanwinsten, eigenlijk zonde voor hen dat ze op zo'n 'laag' niveau moeten spelen
We moeten nog: Twente (uit), Feyenoord (uit), Heracles (thuis), Willem II (uit), Groningen (thuis), Ajax (uit), Sparta (thuis)
Als het zo doorgaat voor ons en ploegen zoals Willem II en Sparta hun huidige vorm vasthouden, zie ik ons uit ál deze wedstrijden niet meer dan 1 á 2 punten halen

Toch hoop ik voor jullie dat daarna toch een Almere City uit en thuis zal volgen.quote:Op maandag 20 maart 2017 10:55 schreef Xurk het volgende:
Ok, ik probeer altijd optimistisch te blijven maar ik moet mijn hoop toch gaan bijstellen. Als er thuis van dit Zwolle niet minstens 1 punt wordt behaald in de IJsselderby dan wordt überhaupt niet rechtstreeks degraderen al een mirakel. Zeker als je ziet dat de concurrenten de laatste weken wél met regelmaat punten bij elkaar sprokkelen.
Toch snap ik het niet, want GAE heeft echt wel een lekkere aanval voor ons doen met Manu, Antonia en Hendriks. Daarnaast zijn Chirivella en Crowley écht aanwinsten, eigenlijk zonde voor hen dat ze op zo'n 'laag' niveau moeten spelen
We moeten nog: Twente (uit), Feyenoord (uit), Heracles (thuis), Willem II (uit), Groningen (thuis), Ajax (uit), Sparta (thuis)
Als het zo doorgaat voor ons en ploegen zoals Willem II en Sparta hun huidige vorm vasthouden, zie ik ons uit ál deze wedstrijden niet meer dan 1 á 2 punten halen

Zolang het voor de nacompetitie is, dan vind ik het goed.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Toch hoop ik voor jullie dat daarna toch een Almere City uit en thuis zal volgen.

Geen afgunst. Maar net zoals jullie zelf denk plaats nummer 15 te utopisch is.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
Zolang het voor de nacompetitie is, dan vind ik het goed.
Maare... Vanwaar de afgunst?

Met het komende schema van GAE is iedere hansworst in de buurt van de schopstoel.quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:05 schreef Slobeend het volgende:
Ja dat gaat helpen. Dit heeft Hans niet verdiend.

quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met het komende schema van GAE is iedere hansworst in de buurt van de schopstoel.
twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 22-03-2017 om 10:09:03Ach ja, natuurlijk, Hans de Koning ontslagen bij Go Ahead Eagles.Weer één die ziel en zaligheid gaf met een stelletje C-voetballers. reageer retweet

Een trainer niet ontslaan omdat ie zijn best doetquote:Op woensdag 22 maart 2017 10:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 22-03-2017 om 10:09:03Ach ja, natuurlijk, Hans de Koning ontslagen bij Go Ahead Eagles.Weer één die ziel en zaligheid gaf met een stelletje C-voetballers. reageer retweet

Waarom dat laatste woord. Waarom. Waarom. Waarom.quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 22-03-2017 om 10:09:03Ach ja, natuurlijk, Hans de Koning ontslagen bij Go Ahead Eagles.Weer één die ziel en zaligheid gaf met een stelletje C-voetballers. reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |