abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 8 juli 2016 @ 19:12:42 #101
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163607383
Tanda toch weer niet naar GAE.
Mogen we blij om zijn, wat een waardeloze vent. Nooit meer enige aandacht aan geven..

Vorig jaar gae Voor start seizoen weg.

Toen opeens bij Zwolle. Seizoen daar afgemaakt.

Vorige week. Tanda tekent bij pec Zwolle overal in het nieuws.

Paar dagen later Gae geeft Tanda tweede kans en geeft hem een 2 jarig contract.

Toen gezeik met Zwolle. Zwolle zei dat ze al akkoord hebben.

Gae, Zwolle en hij om tafel.
Hoorde dat gae wat zou betalen aan Zwolle ofzo.

2 dagen terug. Tanda definitief naar GAE.

Nu dus. Komst Tanda van de baan.

Wtf man😒.
Was al niet geliefd bij de meesten. Nu helemaal niet meer. M
Sta er daarnaast nog steeds van te kijken daar Eagles hem ook terug geeft gehaald in eerste instantie.

We wouden toch alleen verstrekkingen halen? Wat heeft Tanda nou ook op voetbal niveau laten zien??
  vrijdag 8 juli 2016 @ 19:13:52 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163607400
Goed verhaal wel.

Lekker kort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163608090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Goed verhaal wel.

Lekker kort.
Kort samengevat, Tanda is mentaal niet helemaal in orde of hij is wel echt heel erg dom.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 20:16:57 #104
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163608735
Waarom gaat het nu concreet niet door met GAE? Dat wordt nergens duidelijk.
pi_163735207
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:16 schreef beantherio het volgende:
Waarom gaat het nu concreet niet door met GAE? Dat wordt nergens duidelijk.
Wil Eagles zich niet verder over uitlaten.

Afijn.

Ik heb zin aan de seizoenstart jongens :D!

Ps. Die shirts die ze nu dragen (inclusief die kousen :{w ) met oefenpotjes, is toch nog niet het definitieve ontwerp?
ik vind die sokken maar niks ook.
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:47:08 #106
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_164759974
Al drie wedstrijden achter de rug en nog geen post... :P

Ik merk dat ik er zelf ook nog niet helemaal in zit, de resultaten spreken immers ook nog niet echt tot de verbeelding. Met een beetje geluk hadden we met zo'n competitiestart met drie achtereenvolgende (soort van) 'concurrentie' wedstrijden net als ADO bovenaan kunnen staan. Maar helaas slechts een schamel puntje.

Jammer dat de vorm van de play-offs helemaal weg lijkt te zijn, hopelijk kan zo'n Ritzmaier voor wat meer lijn en dreiging in het spel zorgen. Ook opvallend dat De Kogel nog weinig heeft laten zien. Maar het is ook wel weer logisch aangezien het druk zetten op de tegenstander een niveau hoger nu maar sporadisch voor zal kunnen komen helaas.

Ajax in hun huidige vorm thuis ontvangen kan wel interessant worden trouwens!
pi_164780336
Gewoon kwaliteitgebrek. Ook wel logisch als je als nummer 6 promoveert.Een De Kogel komt ook totaal niet meer in het spel voor. En wat je zegt jullie programma was best te doen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:16:40 #108
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_164781754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:58 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon kwaliteitgebrek. Ook wel logisch als je als nummer 6 promoveert.
Ho ho, nummer 5 hè! ;) Maar realistisch gezien wel ja en 9 van de 10 keer zal het ook zo zijn. Echter is het in het seizoen '13/'14 na wel als 6de gepromoveerd te zijn gelukt het gelijk goed te doen / te stunten in de Eredivisie (geëindigd op plek 13). Nu had je toen natuurlijk wel een goede lichting met spelers zoals Room, Türüç, Falkenburg, Antonia en Houtkoop, maar ik ben nog steeds van mening dat de huidige selectie ook potentie heeft. Dat hebben ze vorig seizoen de eerste periode en de laatste periode + play-offs ook laten zien. Helaas waren ze echter toen ook al vaak véél te grillig en dat patroon lijkt zich ook nu weer voort te zetten.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:10:33 #109
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164792836
Het gaat gewoon een loodzwaar jaar worden, maar daar maakt niemand een geheim van.
Hopen dat we in ieder geval niet laatste worden en via de playoffs er in kunnen blijven.

Er is nog zat geld, maar dit geld gaat eerst naar de verbouwing van het stadion toe.
En daar kan ik mij wel in vinden.
pi_164794576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:10 schreef Blinker het volgende:
Het gaat gewoon een loodzwaar jaar worden, maar daar maakt niemand een geheim van.
Hopen dat we in ieder geval niet laatste worden en via de playoffs er in kunnen blijven.

Er is nog zat geld, maar dit geld gaat eerst naar de verbouwing van het stadion toe.
En daar kan ik mij wel in vinden.
Hmmm er in vinden vind ik lastig.

Krom gezien, wat hebben we aan een stadion waar we straks met 13.000 man in kunnen als je weer structureel Jupiler League gaat spelen.

Dat moet je ook niet willen lijkt me.

Ik vind het jammer dat Eagles wel erg veel de knip dicht houdt. Hoe kan andere concurrentie toch wel steeds 'goede' spelers halen.(op papier dan..).

Zoals nu ook weer. Achter staat het niet best vind ik, zo denkt de staff er blijkbaar ook over.
Maar i.p.v. een versterking te halen gaat Eagles weer aanmodderen met een speler zonder club en die het bij een Jupiler League ploegje ook niet kon laten zien..

Je kan weer bonuspunten pakken tegen Ajax, die is ook niet echt in vorm..
Maargoed, dat zal wel weer niet..

Ik ben wel blij met de komst van Ritzmaier. Het middenveld met Suk, Brandts en Duits is echt te statisch. De omschakeling met die spelers is veel te traag. Ik hoop dat Ritzmaier hier wat verandering in kan brengen, dat is wel een wendbare speler met aanvalsvisie naar voren.

Overigens ben ik wel met de Kogel eens dat hij zich niet kan laten zien. Hij krijg amper een bal vanaf de zijkanten. Ik zie graag Maatssen invallen als 1 van de basis vleugelspelers een kut pot speelt. Die jonge heeft nog een leuke individuele actie en een goede voorzet.
Maar de Koning lijkt niet echt aanvallend te willen wisselen, anders dan Teijsse er nog even in te gooien als stormram..

Waarom niet gewoon een echte spits als Sam Hendriks?

Afijn,

Wat ik in deze ploeg wel zie is wilskracht. Ze strijden er gelukkig nog wel voor.
Die spirit moeten ze blijven behouden, dan komt het vast goed ;)..
pi_164794789
Suk en Duits komend voetballend echte kort voor de ere divisie, ik hoop dat Ritzmaier voor wat meer aanvallende impulsen kan zorgen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:59:08 #112
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164800283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmmm er in vinden vind ik lastig.

Krom gezien, wat hebben we aan een stadion waar we straks met 13.000 man in kunnen als je weer structureel Jupiler League gaat spelen.

Dat moet je ook niet willen lijkt me.
Met het huidige stadion kan je ook niet structureel Eredivisie spelen. Het een of het ander.
quote:
Ik vind het jammer dat Eagles wel erg veel de knip dicht houdt. Hoe kan andere concurrentie toch wel steeds 'goede' spelers halen.(op papier dan..).
Je kan zoals NAC alles op alles zetten om aan te haken, maar je hebt echt nul garanties.
Sterker nog, met de huidige begroting degradeer je toch vroeg of laat.
Investeren in spelers en degraderen, dan is het seizoen voor niks geweest. Investeer in het stadion, en je komt altijd weer sterker terug.

quote:
Zoals nu ook weer. Achter staat het niet best vind ik, zo denkt de staff er blijkbaar ook over.
Maar i.p.v. een versterking te halen gaat Eagles weer aanmodderen met een speler zonder club en die het bij een Jupiler League ploegje ook niet kon laten zien..

Je kan weer bonuspunten pakken tegen Ajax, die is ook niet echt in vorm..
Maargoed, dat zal wel weer niet..

Ik ben wel blij met de komst van Ritzmaier. Het middenveld met Suk, Brandts en Duits is echt te statisch. De omschakeling met die spelers is veel te traag. Ik hoop dat Ritzmaier hier wat verandering in kan brengen, dat is wel een wendbare speler met aanvalsvisie naar voren.
100% eens. Mag nog wel een verdediger bij.
Vergeet ook niet dat er veel geld is uitgetrokken om bestaande spelers zoals de Kogel te behouden.
Dat gaat zich hopelijk uitbetalen.

Overigens ben ik ook benieuwd naar de kwaliteiten van Ritzmaier. Hopelijk is hij de missing link.
quote:
Overigens ben ik wel met de Kogel eens dat hij zich niet kan laten zien. Hij krijg amper een bal vanaf de zijkanten. Ik zie graag Maatssen invallen als 1 van de basis vleugelspelers een kut pot speelt. Die jonge heeft nog een leuke individuele actie en een goede voorzet.
Maar de Koning lijkt niet echt aanvallend te willen wisselen, anders dan Teijsse er nog even in te gooien als stormram..
Aanvoer is ook drama geweest. Het loopt nu ook voor geen meter.
Maar dat gaat nog wel komen. De nieuwe vorm moet gevonden worden.
Ook wij gaan wedstrijden winnen. Ik merk dat de laatste weken er een voorzichtige stijgende lijn in zit.
quote:
Waarom niet gewoon een echte spits als Sam Hendriks?
Ook geen flauw idee. Teijsse in de spits ziet er niet uit.
quote:
Afijn,

Wat ik in deze ploeg wel zie is wilskracht. Ze strijden er gelukkig nog wel voor.
Die spirit moeten ze blijven behouden, dan komt het vast goed ;)..
Daar moeten we het inderdaad van hebben! Hopelijk is het voldoende aan het einde van de rit!
pi_164843666
Nou vind ik NAC niet echt een goed voorbeeld.

Maar pak een Sparta eens. Of misschien nog wel beter Zwolle of Heracles.
Toen ze nog maar net in de Eredivisie zaten hadden ze het toch ook voor elkaar?

Kijk alleen eens naar de scouting bij Zwolle. Het mag dan onze aartsvijand nummero uno zijn, maar dat hebben ze toch een heel stuk beter voor elkaar dan bij ons. Ook met een gering budget..

(Al staan ze voorlopig nog wel onder ons :P....)

Gister Ajax gezien. Daar moeten we toch echt punten tegen kunnen pakken.
Zeker als we druk zetten. Achter raken ze zo snel zenuwachtig, daar moet je van kunnen profiteren lijkt me..

Toch pleit ik nu ook weer dat ik hoop dat Maatssen speelt, tegen Rostov vielen de eerste 2 goals ook uit een goede voorzet. Maatssen Voorzet + de Kogel Koppen = Goal !? :P..
Laten we het hopen!

Toch moeten we ook vrezen voor Ajax, die zullen het nu helemaal goed willen maken na de afgelopen wedstrijden. Als eagles dan met grote cijfers verliest, dan zijn de meeste supporters gelijk weer van de kaart en negatief :')..

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 26-08-2016 09:07:57 ]
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:13:21 #114
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_164849443
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:42 schreef Downstar het volgende:
Maatsen Voorzet + Kolder De Kogel Koppen = Goal !?
:D
pi_164861112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef Xurk het volgende:

[..]

:D
Hahaha wtf.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik kolder heb getypt xD..
Uiteraard bedoel ik de Kogel.. _O- .

Al had kolder ook altijd wel een goede kopstoot in huis ^O^
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:03:35 #116
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164874813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:42 schreef Downstar het volgende:
Nou vind ik NAC niet echt een goed voorbeeld.

Maar pak een Sparta eens. Of misschien nog wel beter Zwolle of Heracles.
Toen ze nog maar net in de Eredivisie zaten hadden ze het toch ook voor elkaar?

Kijk alleen eens naar de scouting bij Zwolle. Het mag dan onze aartsvijand nummero uno zijn, maar dat hebben ze toch een heel stuk beter voor elkaar dan bij ons. Ook met een gering budget..

(Al staan ze voorlopig nog wel onder ons :P....)

Gister Ajax gezien. Daar moeten we toch echt punten tegen kunnen pakken.
Zeker als we druk zetten. Achter raken ze zo snel zenuwachtig, daar moet je van kunnen profiteren lijkt me..

Toch pleit ik nu ook weer dat ik hoop dat Maatssen speelt, tegen Rostov vielen de eerste 2 goals ook uit een goede voorzet. Maatssen Voorzet + de Kogel Koppen = Goal !? :P..
Laten we het hopen!

Toch moeten we ook vrezen voor Ajax, die zullen het nu helemaal goed willen maken na de afgelopen wedstrijden. Als eagles dan met grote cijfers verliest, dan zijn de meeste supporters gelijk weer van de kaart en negatief :')..
Heracles en Zwolle hebben een uitzonderlijke prestatie neer gezet. Dat gaan weinig clubs evenaren. Moet je ook een beetje mazzel mee hebben.
Maar let wel, we zijn pas een paar wedstrijden onderweg. Misschien gaat het opeens wel swingen en stromen de punten binnen. Ik denk het natuurlijk niet, maar het blijft voetbal. Heracles had een start met 8x verliezen, kan allemaal.

Ik ben ook ondanks zijn wereldgoal niet fan van Ojama. Ik heb ook liever Maatsen.
Ook had ik gekozen voor wat meer power en Brans geslachtofferd. Ik heb liever Suk er in.
pi_164909432
Nog 1.5 uur!! Ben benieuwd over de overlast.
Twiddel
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:27:17 #118
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164919775
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:57 schreef summer2bird het volgende:
Nog 1.5 uur!! Ben benieuwd over de overlast. [ afbeelding ]
Welke overlast? Oh, dat gedoe van negen (!) jaar geleden?
pi_164920045
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:27 schreef Blinker het volgende:

[..]

Welke overlast? Oh, dat gedoe van negen (!) jaar geleden?
Had gehoopt op een paar relletjes.
Maar helaas, Ajax won.
Twiddel
pi_164920072
Dit gaat een lang seizoen worden
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:36:41 #121
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164920076
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Had gehoopt op een paar relletjes.
Maar helaas, Ajax won.
:')
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:37:08 #122
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164920091
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Dit gaat een lang seizoen worden
Ik ga me pas zorgen maken als we vaker dan 8 keer achter elkaar verliezen. ;)
  maandag 29 augustus 2016 @ 09:15:16 #123
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_164932509
Verlies (zelfs ruim) is tegen Ajax wel altijd ingecalculeerd. Tot aan de gemiste penalty leek het er wel op dat we het ze moeilijk konden gaan maken, maar helaas. Ik las dat Onnana bij Jong Ajax ook al eens een penalty van De Kogel stopte in dezelfde hoek, dat is dan weer jammere info ;(
pi_164933645
Maandag morgen, weer terug op het werk.
Ik werk in de omgeving Amsterdam, dus daar werd ik een paar maal aan de wedstrijd herinnert door enkele collega's.

Op een enkeling na, die vond dat Ajax een goede pot speelde(en dat het 'lek' nu weer boven is :')..) werd er over het algemeen wel reel naar de wedstrijd gekeken.

Zij waren tevens van mening dat als Eagles die penalty gewoon maakt, Ajax waarschijnlijk nog meer van het padje af was geweest. Maargoed.. als als.. Als de Kogel gewoon eens niet zijn vaste hoek had gekozen.. Als Cillessen nou nog op goal stond ipv Onana.. Als Ritzmaier nou niet over de bal maaide.. Afijn :P, je snapt het..

Eagles begon sterk, een prima eerste 20 minuten gezien.
Met Ritzmaier hebben we wel echt een speler op het middenveld die we nodig hebben zo lijkt het.
Wendbaar en heeft een goede pass op de vleugel spelers. Daardoor kwam Wolters ook beter tot zijn recht.

Wat was ik daarnaast blij dat Maatsen speelde, die brengt naar mijn inzien veel meer dreiging.
En verdedigd veel meer mee en onderschepte op het eind nog enkele cruciale steekballen/passes! Die bleef er echt 90 minuten voor gaan!
Mag wat mij betreft blijven staan.

Ondanks dat een verlies tegen Ajax is ingecalculeerd hadden we tegen dit Ajax best punten kunnen pakken. Kijkend naar de echte concurrentie valt het allemaal nog wel mee heb ik het idee.

Aantal punten voor op ons op na 4 speelronden:

Roda +2
Willem 2 +3
Sparta 5
Excelsior 5
NEC(?) 4

Zij zullen ook getwijfeld nog wel wedstrijden gaan verliezen. Groningen en Zwolle staan onder ons op dit moment nog, maar die zie ik niet als concurrentie.

Eagles moet gewoon tegen elke tegenstander voetballen alsof ze tegen Ajax voetballen.
Snap dat dat een onmogelijke opgave zal zijn. Maar als de intentie er is gaan we vast nog wel genoeg punten pakken.

Klein kritiekpuntje nog op het einde van dit te lange verhaal;

Er mag nog wel een goede back bij komen. Lambooij werd gisteren aan alle kanten voorbij gelopen. Probeerde nog enigszins met zijn fysieke krachten wat te doen, maar kreeg zelfs Younes (toch nog een kop kleiner dan hem) niet aan de kant. Dat baart me zorgen.

Mooiste vond ik nog dat hij het zelf ook wel door had dat het geen beste wedstrijd was en dat hij eind 1e helft opeens last kreeg van zijn been en ribben.. Toen voelde ik het al wel aan, die laat zich wisselen in de rust _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 29-08-2016 10:44:51 ]
  maandag 29 augustus 2016 @ 20:13:45 #125
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164947366
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:38 schreef Downstar het volgende:
Maandag morgen, weer terug op het werk.
Ik werk in de omgeving Amsterdam, dus daar werd ik een paar maal aan de wedstrijd herinnert door enkele collega's.

Op een enkeling na, die vond dat Ajax een goede pot speelde(en dat het 'lek' nu weer boven is :')..) werd er over het algemeen wel reel naar de wedstrijd gekeken.

Zij waren tevens van mening dat als Eagles die penalty gewoon maakt, Ajax waarschijnlijk nog meer van het padje af was geweest. Maargoed.. als als.. Als de Kogel gewoon eens niet zijn vaste hoek had gekozen.. Als Cillessen nou nog op goal stond ipv Onana.. Als Ritzmaier nou niet over de bal maaide.. Afijn :P, je snapt het..

Eagles begon sterk, een prima eerste 20 minuten gezien.
Met Ritzmaier hebben we wel echt een speler op het middenveld die we nodig hebben zo lijkt het.
Wendbaar en heeft een goede pass op de vleugel spelers. Daardoor kwam Wolters ook beter tot zijn recht.

Wat was ik daarnaast blij dat Maatsen speelde, die brengt naar mijn inzien veel meer dreiging.
En verdedigd veel meer mee en onderschepte op het eind nog enkele cruciale steekballen/passes! Die bleef er echt 90 minuten voor gaan!
Mag wat mij betreft blijven staan.

Ondanks dat een verlies tegen Ajax is ingecalculeerd hadden we tegen dit Ajax best punten kunnen pakken. Kijkend naar de echte concurrentie valt het allemaal nog wel mee heb ik het idee.

Aantal punten voor op ons op na 4 speelronden:

Roda +2
Willem 2 +3
Sparta 5
Excelsior 5
NEC(?) 4

Zij zullen ook getwijfeld nog wel wedstrijden gaan verliezen. Groningen en Zwolle staan onder ons op dit moment nog, maar die zie ik niet als concurrentie.

Eagles moet gewoon tegen elke tegenstander voetballen alsof ze tegen Ajax voetballen.
Snap dat dat een onmogelijke opgave zal zijn. Maar als de intentie er is gaan we vast nog wel genoeg punten pakken.

Klein kritiekpuntje nog op het einde van dit te lange verhaal;

Er mag nog wel een goede back bij komen. Lambooij werd gisteren aan alle kanten voorbij gelopen. Probeerde nog enigszins met zijn fysieke krachten wat te doen, maar kreeg zelfs Younes (toch nog een kop kleiner dan hem) niet aan de kant. Dat baart me zorgen.

Mooiste vond ik nog dat hij het zelf ook wel door had dat het geen beste wedstrijd was en dat hij eind 1e helft opeens last kreeg van zijn been en ribben.. Toen voelde ik het al wel aan, die laat zich wisselen in de rust _O-
Dat is inderdaad het positieve, de inbreng van Ritzmaier is direct voelbaar.
Daarnaast speelt Chris David weer mee bij de belofte, dus kwestie van tijd totdat hij weer wedstrijdfit is.
Ten slotte vond ik Nieveld ook een puike wedstrijd spelen. Als Schenk weer fit is mag hij wat mij betreft weer verkassen naar het middenveld. Hij bracht veel rust. Ongelooflijk dat hij elke week op de bank plaats moet nemen.

Defensie is inderdaad een bekend probleem. Daar moet iets bij.
Gelukkig viel Groenbast goed in.

Er is nog genoeg potentie en er liggen dus nog mogelijkheden. We zijn echt niet per definitie kansloos dit seizoen.
pi_164959283
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:13 schreef Blinker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het positieve, de inbreng van Ritzmaier is direct voelbaar.
Daarnaast speelt Chris David weer mee bij de belofte, dus kwestie van tijd totdat hij weer wedstrijdfit is.
Ten slotte vond ik Nieveld ook een puike wedstrijd spelen. Als Schenk weer fit is mag hij wat mij betreft weer verkassen naar het middenveld. Hij bracht veel rust. Ongelooflijk dat hij elke week op de bank plaats moet nemen.

Defensie is inderdaad een bekend probleem. Daar moet iets bij.
Gelukkig viel Groenbast goed in.

Er is nog genoeg potentie en er liggen dus nog mogelijkheden. We zijn echt niet per definitie kansloos dit seizoen.
Ik kon Groenbarst niet echt goed beoordelen. Er ging in de tweede helft gewoon veel minder over die kant. Younes maakte Lambooij echt helemaal gek de eerst helft.

Nieveld doet het inderdaad ook goed!

Mooi dat Chris weer aan het voetballen is geslagen. Die zie ik graag voetballen.
Benieuwd hoe hij terug komt en hoe er dan gespeeld wordt. Met Chris en Ritzmaier heb je wel een heel wendbaar en dynamisch middenveld, Verdedigend/fysiek lever je dan wel weer veel in ben ik bang.
pi_164959331
Nieuwe speler:



Sinan Bytyqi dit seizoen Eagle: "Alles geven voor handhaving"
"Ik speel altijd met een lach op mijn gezicht. Als ik op het veld sta, voel ik me nu eenmaal op mijn best.” Go Ahead Eagles heeft zich voor dit seizoen verzekerd van de diensten van Sinan Bytyqi. De 21-jarige Oostenrijkse Kosovaar komt op huurbasis over van Manchester City.
Bytyqi staat bij de club van trainer Pep Guardiola te boek als een groot talent. Niet voor niets nam Guardiola hem op in de selectie voor de voorbereidingstrip naar China en liet de Spaanse trainer hem invallen in het oefenduel met Bayern München op 20 juli. Bovendien ondertekende Bytyqi deze week een nieuw contract in Manchester, dat hem tot 2019 aan de club bindt.
Bytyqi: “Guardiola zei onlangs dat hij van me genoten had tijdens de voorbereiding en dat het goed was voor mijn verdere ontwikkeling als ik minuten ging maken in een competitie op het hoogste niveau in Europa. Go Ahead Eagles is wat dat betreft ideaal. De club speelt in de Eredivisie, staat voor verzorgd en attractief voetbal en wordt gesteund door fanatieke fans. Voor mij drie heel belangrijke zaken als voetballer.”
Lees het volledige interview met onze nieuwste aanwinst op de app of in de link hieronder!

http://www.ga-eagles.nl/s(...)es-geven-handhaving/
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:32:17 #128
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_164960082
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:37 schreef Downstar het volgende:
Nieuwe speler:

[ afbeelding ]

Sinan Bytyqi dit seizoen Eagle: "Alles geven voor handhaving"
"Ik speel altijd met een lach op mijn gezicht. Als ik op het veld sta, voel ik me nu eenmaal op mijn best.” Go Ahead Eagles heeft zich voor dit seizoen verzekerd van de diensten van Sinan Bytyqi. De 21-jarige Oostenrijkse Kosovaar komt op huurbasis over van Manchester City.
Bytyqi staat bij de club van trainer Pep Guardiola te boek als een groot talent. Niet voor niets nam Guardiola hem op in de selectie voor de voorbereidingstrip naar China en liet de Spaanse trainer hem invallen in het oefenduel met Bayern München op 20 juli. Bovendien ondertekende Bytyqi deze week een nieuw contract in Manchester, dat hem tot 2019 aan de club bindt.
Bytyqi: “Guardiola zei onlangs dat hij van me genoten had tijdens de voorbereiding en dat het goed was voor mijn verdere ontwikkeling als ik minuten ging maken in een competitie op het hoogste niveau in Europa. Go Ahead Eagles is wat dat betreft ideaal. De club speelt in de Eredivisie, staat voor verzorgd en attractief voetbal en wordt gesteund door fanatieke fans. Voor mij drie heel belangrijke zaken als voetballer.”
Lees het volledige interview met onze nieuwste aanwinst op de app of in de link hieronder!

http://www.ga-eagles.nl/s(...)es-geven-handhaving/
Kan ook op de flanken uit de voeten. Ik ben benieuwd.
Schijnt vandaag ook nog een verdediger gepresenteerd te worden. Gerucht is dat Locigno komt.
Zou de plek van Lambooy kunnen overnemen:

http://www.transfermarkt.(...)rofil/spieler/168162
pi_165129851
ANTON IS BACK! *O* *O* *O*

Toch wel heel blij mee!
al is het alleen maar voor het jagen. Ik hoop dat hij waar kan maken wat hij eerder bij ons heeft laten zien
  woensdag 7 september 2016 @ 09:36:57 #130
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_165145823
Heel goed nieuws ja! Grappig dat je zo gecharmeerd kan zijn van een speler :) Het is ook wel een beetje nostalgie, hij maakte deel uit van de lichting die DE promotie afdwong en vervolgens een meer dan nette directe handhaving in het eerste seizoen _O_

Hopelijk heeft hij ondanks zijn geringe speeltijd toch veel opgestoken van zijn subtopper seizoen bij Grunn en de daaropvolgende Europese wedstrijden. En dan knijpen we wel een oogje dicht w.b. zijn uitbundig gevierde winnende treffer tegen ons in zijn eerste seizoen daar ;)
pi_165154302
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 09:36 schreef Xurk het volgende:
Heel goed nieuws ja! Grappig dat je zo gecharmeerd kan zijn van een speler :) Het is ook wel een beetje nostalgie, hij maakte deel uit van de lichting die DE promotie afdwong en vervolgens een meer dan nette directe handhaving in het eerste seizoen _O_

Hopelijk heeft hij ondanks zijn geringe speeltijd toch veel opgestoken van zijn subtopper seizoen bij Grunn en de daaropvolgende Europese wedstrijden. En dan knijpen we wel een oogje dicht w.b. zijn uitbundig gevierde winnende treffer tegen ons in zijn eerste seizoen daar ;)
Zoals ik al in mijn bovenstaande reactie zei, Antonia is volgens mij voor ons altijd wel een aanwinst. Al zal het alleen maar zijn voor de snelheid en het opjagen.

Het Eredivisie seizoen met ons was hij daarnaast ook verdedigend nog best goed bezig.
Kwam veel mee terug en stond altijd ook weer klaar om gelijk mee op te gaan in een counteraanval.

Eagles zal het dit seizoen niet moeten hebben van het voetballende veldspel denk ik maar uiteraard veel meer op de counter.
  woensdag 7 september 2016 @ 18:11:25 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_165155649
Ook blij hiero *O* Ondanks dat de terugkeer van Eagles spelers in de regel altijd tegenvalt.
Anton heeft toch een bepaalde kwaliteit ( versnelling en snelheid ) die goed te pas komt in ons systeem.
pi_165425854
Maandagmorgen. Even tijd om terug te kijken naar afgelopen wedstrijd.

Tja zeg het maar.
Tevreden kunnen we niet zijn, onze ploeg heeft verloren tegen een mat spelend Vitesse.
Voor mij was dit verlies ingecalculeerd (net zoals die voor aankomende week tegen AZ overigens..)

Maar win je toch tegen dit soort ploegen, dan zijn het welkome punten.
Ondanks ingecalculeerd ben ik van mening dat we hier toch zeker een punt aan over konden houden.

Ik vond het jammer dat Eagles zelf niet aanvallend durfde te spelen, daar de ruimte er toch echt op sommige momenten lag!

Eagles gokte op een punt en verliest deze wederom weer door een penalty.
Terecht of onterecht? Voor of Tegen.. Het was er in ieder geval weer 1 in een wedstrijd van Eagles. In de afgelopen 6 wedstrijden zijn er 5 beslist door een penalty...

Ik zou nu toch wel eens willen zien dat Wolters eens een keer op de bank begint.
Hij werkt er hard voor en dat wordt ook gewaardeerd maar in de afgelopen 6 wedstrijden heeft hij niet uitgeblonken in kwaliteit. Op die plek zie ik dan liever Maatsen staan. Die heeft een goede voorzet, is sneller en veel balvaster heb ik het idee.

De Kogel wisselen? ik vind het lastig. Hij krijgt weinig aanvoer vanuit de flanken.
Dan kun je ook verdomd weinig. De afgelopen wedstrijden wint hij echter ook weinig duels en is straalt hij ook weinig zelfvertrouwen uit. Daarom lijkt me zo'n wedstrijd uitermate geschikt om eens met Sam Hendriks te starten. Veel te verliezen heb je immers toch niet..
  maandag 17 oktober 2016 @ 10:36:36 #134
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_166007797
Een maand later en we staan er wat beter voor dankzij een overwinning en een (knap) gelijkspel. Maar het blijft vervelend dat het scoren soms zo moeizaam gaat, behalve uit dode spelmomenten. Het blijft bijzonder dat De Kogel nog nul doelpunten heeft dit seizoen :{

Als gisteren in de eerste helft één van de grote hoeveelheid kansen in was gegaan, dan was de wedstrijd denk ik ook zeker anders gelopen. Deze uitslag is wat mij betreft vertekend, ook al lees je in de media dat Utrecht geen problemen heeft gehad met GAE.

Hopen op het thuisvoordeel volgende week tegen Twente, ze zijn dit seizoen zeker te pakken (als Ünal het niet op zijn heupen krijgt) :)
pi_166016073
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:36 schreef Xurk het volgende:
Een maand later en we staan er wat beter voor dankzij een overwinning en een (knap) gelijkspel. Maar het blijft vervelend dat het scoren soms zo moeizaam gaat, behalve uit dode spelmomenten. Het blijft bijzonder dat De Kogel nog nul doelpunten heeft dit seizoen :{

Als gisteren in de eerste helft één van de grote hoeveelheid kansen in was gegaan, dan was de wedstrijd denk ik ook zeker anders gelopen. Deze uitslag is wat mij betreft vertekend, ook al lees je in de media dat Utrecht geen problemen heeft gehad met GAE.

Hopen op het thuisvoordeel volgende week tegen Twente, ze zijn dit seizoen zeker te pakken (als Ünal het niet op zijn heupen krijgt) :)
Het gelijke spel tegen AZ was een bere sterk samenspel van het hele team, met als uitblinker Bitiqy!

Daarmee heeft hij zijn basisplek duidelijk verdiend. De afgelopen potten heeft hij dat ook wederom laten zien!

Verder ben ik altijd wel blij met de werklust van Wolters, maar het levert zo weinig rendement op.
Ik zie liever op die plek dan Maatsen spelen en dan Antonia op rechts. Maatsen was weer 1 van de uitblinkers tegen Utrecht. Waar ik een goede eerste helft heb gezien maar waar de kansen wederom niet werden gemaakt.

Scoren blijft inderdaad lastig. De Kogel roemde ik eerder altijd op zijn balcontrole en balvastheid.
Hij was als een Marnix Kolder, maar dan nog wat wendbaarder!

Dat heb ik dit seizoen helaas nog helemaal niet echt kunnen zien.
Hendriks is wel veel dynamischer en meer naar de goal gericht heb ik het idee. Maar lang niet zo balvast als dat de Kogel kan zijn. Toch zal ik hem nu wel eens in de basis willen zien staan.

We zullen het zien tegen Twente. We moeten wel punten pakken, het gat met Roda/Zwolle is immers nog maar 2 punten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 17-10-2016 18:10:33 ]
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:36:53 #136
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_166408497
Er mag wel weer iets meer geluk onze kant op waaien vind ik (maar ja, wie vindt dat nou niet ooit? ;) ). Ik heb het idee dat de laatste wedstrijden niet eens extreem beroerd gespeeld is maar dat we wel steeds met lege handen achter blijven.

Over Jodan ga ik verder maar zwijgen |:(

Komend weekend tegen Feyenoord koester ik uiteraard weinig illusies. En dan hebben we tot de winterstop nog achtereenvolgens Heracles uit, Willem II thuis, Heerenveen thuis, PSV uit en Grunn uit.

Realistisch gezien gaan we uit dit rijtje alleen mogelijk punten pakken tegen de (huidige) concurrenten Heracles, Willem II en Groningen. Al zal ook tegen hen uiteraard niets cadeau worden gegeven :+ Maar gewoon totale focus en concentratie met strijd en dus eens wat geluk en je zou zomaar (bijv.) 7 punten kunnen pakken uit die wedstrijden. Je hoeft maar naar PEC te kijken om te zien wat twee overwinningen kunnen betekenen op de ranglijst waar op dit moment de verschillen zo klein zijn (sprong van plek 18 naar 10). En je kunt vervolgens net zo hard weer naar beneden donderen maar het ademt toch fijner dan op plek 17 staan.
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 09:40:53 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166408544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:36 schreef Xurk het volgende:
Er mag wel weer iets meer geluk onze kant op waaien vind ik (maar ja, wie vindt dat nou niet ooit? ;) ). Ik heb het idee dat de laatste wedstrijden niet eens extreem beroerd gespeeld is maar dat we wel steeds met lege handen achter blijven.

Over Jodan ga ik verder maar zwijgen |:(

Komend weekend tegen Feyenoord koester ik uiteraard weinig illusies. En dan hebben we tot de winterstop nog achtereenvolgens Heracles uit, Willem II thuis, Heerenveen thuis, PSV uit en Grunn uit.

Realistisch gezien gaan we uit dit rijtje alleen mogelijk punten pakken tegen de (huidige) concurrenten Heracles, Willem II en Groningen. Al zal ook tegen hen uiteraard niets cadeau worden gegeven :+ Maar gewoon totale focus en concentratie met strijd en dus eens wat geluk en je zou zomaar (bijv.) 7 punten kunnen pakken uit die wedstrijden. Je hoeft maar naar PEC te kijken om te zien wat twee overwinningen kunnen betekenen op de ranglijst waar op dit moment de verschillen zo klein zijn (sprong van plek 18 naar 10). En je kunt vervolgens net zo hard weer naar beneden donderen maar het ademt toch fijner dan op plek 17 staan.
Feyenoord komt gehavend naar Deventer toe. Jones geblesseerd. Onzeker of KEA kan spelen. Vilhena die er vanwege het trieste nieuws omtrent zijn moeder niet bij is. Verder heeft Feyenoord laten zien dat het tegen iedere ploeg in de problemen kan komen. Het is allerminst zeker dat Feyenoord daar eenvoudig de 3 punten mee terug zal nemen naar Rotterdam.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:57:22 #138
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_166408779
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord komt gehavend naar Deventer toe. Jones geblesseerd. Onzeker of KEA kan spelen. Vilhena die er vanwege het trieste nieuws omtrent zijn moeder niet bij is. Verder heeft Feyenoord laten zien dat het tegen iedere ploeg in de problemen kan komen. Het is allerminst zeker dat Feyenoord daar eenvoudig de 3 punten mee terug zal nemen naar Rotterdam.
You're getting my hopes up *O* Gevaarlijk spelletje ;)
pi_166413241
Mwoah. Ondanks gehavend Feyenoord en het feit dat Feyenoord het altijd moeilijk heeft bij ons.
Denk ik dat het dit weekend geen spannende pot gaat worden. Ik verwacht een 2-0 overwinning voor Feyenoord.

GAE speelt inderdaad niet heel zwak in de afgelopen potten, strijd zit er wel in.
Maar leidt helaas toch weinig echte kansen. Tegen Zwolle waren die er eigenlijk ook weer niet.
Het zijn vaak net allemaal halve kansjes die soms een keer goed vallen. Die goal van Fischer bijvoorbeeld. Dat komt gewoon door een klutsbal die enorme kans van Teijsse net zo..

Echt goed uitgespeelde kansen zie ik helaas weinig en dat baart me toch wel zorgen.

Wat ik verder een kwalijke zaak vind is dat de club niks los laat over Bytyqi.
Die is wegens een blessure een 2 weken terug vertrokken naar Manchester, maar je hoort niks meer over de status daarvan. Her en der hoor je ook al verhalen over het niet terugkeren van Bytyqi omdat beide partijen het contract hebben ontbonden of het feit dat de blessure te ernstig is waardoor hij niet terug zal keren meer.

Wellicht allemaal speculaties, maar het zou fijn zijn als we wat weten.
Doet hij bijvoorbeeld mee tegen Feyenoord? Je mist zijn kwaliteiten (en met name de rust die hij brengt) enorm!!

GAEagles twitterde op donderdag 03-11-2016 om 19:46:03 Bekking over situatie Bytyqi: "Hij is in Manchester. Afspraak met City is dat bij blessure revalidatie daar kan zijn, zoals nu het geval". reageer retweet
Is het enige wat ze nu melden. Maar het lijkt mij dan toch dat het duidelijk is wat hij heeft en hoelang de verwachting is...

[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 04-11-2016 14:22:33 ]
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:34:20 #140
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_166413632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:06 schreef Downstar het volgende:
GAE speelt inderdaad niet heel zwak in de afgelopen potten, strijd zit er wel in.
Maar leidt helaas toch weinig echte kansen. Tegen Zwolle waren die er eigenlijk ook weer niet.
Het zijn vaak net allemaal halve kansjes die soms een keer goed vallen. Die goal van Fischer bijvoorbeeld. Dat komt gewoon door een klutsbal die enorme kans van Teijsse net zo..

Echt goed uitgespeelde kansen zie ik helaas weinig en dat baart me toch wel zorgen.
Precies. Ook mis ik de goals die zomaar uit de lucht kunnen komen vallen van de voeten van De Kogel. Die had vorig jaar zowel patent daarop als op penalties benutten. Nu heeft hij vooral patent op zo lang mogelijk niet scoren :{
Denk maar eens aan die geweldige goal van hem tegen Sparta vorig jaar herfst _O_ Breekt een wedstrijd helemaal open zoiets.
pi_166413870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:34 schreef Xurk het volgende:

[..]

Precies. Ook mis ik de goals die zomaar uit de lucht kunnen komen vallen van de voeten van De Kogel. Die had vorig jaar zowel patent daarop als op penalties benutten. Nu heeft hij vooral patent op zo lang mogelijk niet scoren :{
Denk maar eens aan die geweldige goal van hem tegen Sparta vorig jaar herfst _O_ Breekt een wedstrijd helemaal open zoiets.
Ja klopt. Maar dat wist je natuurlijk al wel van te voren.
Ruimte en tijd is in de Eredivisie natuurlijk een stuk minder dan in Jupiler League.
Dan blijven schoten van de Kogel etc. toch wel meer uit.

De uitgespeelde kansen bij ons worden vaak wel goed opgezet hoor. Daar ligt het volgens mij niet echt aan. Wolters en Maatsen worden ansich best goed gevonden. Echter het rendement van hun voorzetten(en met name die van Wolters, hoe hard hij er ook voor werkt) zijn niet je van het.
Vaak zat zie ik onze spits (of het nu kogel of Hendriks is) in de 16 komen en dan wordt de bal op de rand van de 16 gespeeld waar niemand loopt. Anders om net zo, staat Duits klaar op rand 16 en dan wordt de bal strak voor de goal gegooid..

Wat me al seizoenen lang verder opvalt is dat er eigenlijk nooit iemand helemaal achter gaat staat bij een corner. Hoevaak zien we niet dat die bal over alles en iedereen heen gaat en aan de andere kant weer een ingooi voor de tegen partij word?

Zet daar een mannetje neer en gooi hem weer in de pot!
  maandag 7 november 2016 @ 09:42:24 #142
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_166470952
8)7

Wie had dat nou gedacht (behalve user onlogisch dan ;) )? Ge-wel-dig zo'n zege. De ongeslagen lijstaanvoerder in de Adelaarshorst gewoon verdiend verslaan *O* Antonia had zich echt onsterfelijk kunnen maken als hij die tweede erin had geschoten.

Ok, Feyenoord is al een tijdje wat minder in vorm / onoverwinnelijk maar dat mag de pret niet drukken :P Ik had dit gewoon echt niet verwacht, had een gelijkspel al een mooie stunt gevonden. Ik werd naarmate het weekend vorderde steeds somberder van de ranglijst aangezien zo goed als alle concurrenten wonnen of een puntje pakten en wij dus gisterenmiddag inmiddels hekkensluiter waren. En dan moest er nog tegen Feyenoord worden gespeeld :+ Dat maakt zo'n uitslag extra mooi!

Sowieso lijkt Feyenoord ons de laatste jaren wel te liggen als tegenstander. Even uit mijn hoofd: 6 jaar terug in de beker uitgeschakeld, eerste seizoen bij de Eredivisie-rentree met 2-2 gelijk gespeeld (Kolder held _O_ ), degradatie seizoen met 0-1 in de Kuip gewonnen en nu deze overwinning).

Hopen dat er nu doorgepakt wordt tegen de directe concurrenten die dus de komende wedstrijden op het programma staan. We staan nu wel mooi 14de maar zoals je ziet kan je een wedstrijd later weer 18de staan. Straks de winterstop in gaan met 17 punten zou wel lekker zijn (zeker als je naar de klassieke vuistregel kijkt van 34 punten voor handhaving ;) ).
pi_166476101
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 09:42 schreef Xurk het volgende:
8)7

Wie had dat nou gedacht (behalve user onlogisch dan ;) )? Ge-wel-dig zo'n zege. De ongeslagen lijstaanvoerder in de Adelaarshorst gewoon verdiend verslaan *O* Antonia had zich echt onsterfelijk kunnen maken als hij die tweede erin had geschoten.

Ok, Feyenoord is al een tijdje wat minder in vorm / onoverwinnelijk maar dat mag de pret niet drukken :P Ik had dit gewoon echt niet verwacht, had een gelijkspel al een mooie stunt gevonden. Ik werd naarmate het weekend vorderde steeds somberder van de ranglijst aangezien zo goed als alle concurrenten wonnen of een puntje pakten en wij dus gisterenmiddag inmiddels hekkensluiter waren. En dan moest er nog tegen Feyenoord worden gespeeld :+ Dat maakt zo'n uitslag extra mooi!

Sowieso lijkt Feyenoord ons de laatste jaren wel te liggen als tegenstander. Even uit mijn hoofd: 6 jaar terug in de beker uitgeschakeld, eerste seizoen bij de Eredivisie-rentree met 2-2 gelijk gespeeld (Kolder held _O_ ), degradatie seizoen met 0-1 in de Kuip gewonnen en nu deze overwinning).

Hopen dat er nu doorgepakt wordt tegen de directe concurrenten die dus de komende wedstrijden op het programma staan. We staan nu wel mooi 14de maar zoals je ziet kan je een wedstrijd later weer 18de staan. Straks de winterstop in gaan met 17 punten zou wel lekker zijn (zeker als je naar de klassieke vuistregel kijkt van 34 punten voor handhaving ;) ).
En dan vergeet je ook nog de 2-0 overwinning in de KNVB beker 2 jaar terug!
De week erop moesten we in de competitie tegen ze, daar werden we met 4-0 van de mat gespeeld!

maar als we het overzicht erbij pakken dan is die zeker in het voordeel van GAE :D!

1
2
3
4
5
6
7
06.11.16    ERE    G.A. Eagles    Feyenoord    1 : 0
19.04.15    ERE    Feyenoord    G.A. Eagles    0 : 1
27.09.14    ERE    G.A. Eagles    Feyenoord    0 : 4
24.09.14    KNV    G.A. Eagles    Feyenoord    2 : 0
30.03.14    ERE    Feyenoord    G.A. Eagles    5 : 0
19.10.13    ERE    G.A. Eagles    Feyenoord    2 : 2
27.10.11    KNV    G.A. Eagles    Feyenoord    2 : 1

Ook ik baalde van de uitslagen van de concurrenten. Zij pakten wel punten en dat had ik dit weekend niet verwacht van ons clubje. Hopeloos zouden we onderaan staan.

Een enkeling in mijn vrienden/kennissen kring hadden nog de hoop dat zodra we strijd in de pot zouden gooien we wellicht wel van Feyenoord zouden kunnen winnen.
Ik koppelde terug dat ik de afgelopen wedstrijden niet anders dan een strijdend eagles had gezien, maar dat daaruit helaas nog weinig terecht was gekomen. Aan de strijd lag het immers niet de afgelopen wedstrijden, we krijgen gewoon weinig kansen. Dat leek me dus ook tegen Feyenoord niet anders.

Maar wat was ik verrast gisteren, wat een pot zeg!
GAE speelde Feyenoord gewoon van de mat! Wat een aanvallend vermogen en wat een kansen ook!

Die van Antonia was erg zonde. Die had hij rustig af moeten maken door een hoekje te kiezen. Maar dat zie je helaas vaker bij hem, hij heeft een enorme sprint maar verliest daarbij vaak balcontrole. Hij speelde de bal dan ook eigenlijk iets te ver voor zich uit waardoor hij niet anders kon dan het lobje nog.

Waar ik normaal bij +-75 minuten gesproken (met een 1-0 voorsprong) altijd zenuwachtig wordt, heb ik dat gisteren helemaal niet gehad! Wat stonden ze solide!

Met name Suk en in de tweede helft Teijsse wonnen alle duels. Wat speelde die verdomd goed!
Zeker Suk heb ik vaak vervloekt in eerdere potten, maar wat speelde balvast zeg! Ging voor alle ballen en won vrijwel alle duels ^O^ ^O^

Waar ik wel bang voor ben is het feit dat we tegen concurrentie eigenlijk nooit zulke potten spelen. Ik heb het gevoel dat de jongens tegen 'grote clubs' gewoon veel minder met druk op hun schouders spelen en daardoor veel meer vrij uit kunnen spelen. Ze weten immers dat wij accepteren als we bijvoorbeeld van Ajax of Feyenoord zouden verliezen.

Ik heb verdomme zin in de volgende pot. Ik ben benieuwd wie er dan in de basis start als de mannen (Bytiqi, de Kogel, Brandts etc.) weer fit zijn..


Update 15.36: Ik heb zojuist even de samenvatting terug gezien.
Had het in de wedstrijd niet door maar die steekbal op Antonia kwam ook van Suk na een mooie dribbel. Eindelijk zag ik weer dat steekballen door het binnen werden gestoken waarbij we de snelheid van de vleugels gebruiken! Heerlijk counter voetbal!

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 07-11-2016 15:38:32 ]
  maandag 7 november 2016 @ 22:41:07 #144
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_166489700
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

En dan vergeet je ook nog de 2-0 overwinning in de KNVB beker 2 jaar terug!
De week erop moesten we in de competitie tegen ze, daar werden we met 4-0 van de mat gespeeld!

maar als we het overzicht erbij pakken dan is die zeker in het voordeel van GAE :D!
[ code verwijderd ]

Ook ik baalde van de uitslagen van de concurrenten. Zij pakten wel punten en dat had ik dit weekend niet verwacht van ons clubje. Hopeloos zouden we onderaan staan.

Een enkeling in mijn vrienden/kennissen kring hadden nog de hoop dat zodra we strijd in de pot zouden gooien we wellicht wel van Feyenoord zouden kunnen winnen.
Ik koppelde terug dat ik de afgelopen wedstrijden niet anders dan een strijdend eagles had gezien, maar dat daaruit helaas nog weinig terecht was gekomen. Aan de strijd lag het immers niet de afgelopen wedstrijden, we krijgen gewoon weinig kansen. Dat leek me dus ook tegen Feyenoord niet anders.

Maar wat was ik verrast gisteren, wat een pot zeg!
GAE speelde Feyenoord gewoon van de mat! Wat een aanvallend vermogen en wat een kansen ook!

Die van Antonia was erg zonde. Die had hij rustig af moeten maken door een hoekje te kiezen. Maar dat zie je helaas vaker bij hem, hij heeft een enorme sprint maar verliest daarbij vaak balcontrole. Hij speelde de bal dan ook eigenlijk iets te ver voor zich uit waardoor hij niet anders kon dan het lobje nog.

Waar ik normaal bij +-75 minuten gesproken (met een 1-0 voorsprong) altijd zenuwachtig wordt, heb ik dat gisteren helemaal niet gehad! Wat stonden ze solide!

Met name Suk en in de tweede helft Teijsse wonnen alle duels. Wat speelde die verdomd goed!
Zeker Suk heb ik vaak vervloekt in eerdere potten, maar wat speelde balvast zeg! Ging voor alle ballen en won vrijwel alle duels ^O^ ^O^

Waar ik wel bang voor ben is het feit dat we tegen concurrentie eigenlijk nooit zulke potten spelen. Ik heb het gevoel dat de jongens tegen 'grote clubs' gewoon veel minder met druk op hun schouders spelen en daardoor veel meer vrij uit kunnen spelen. Ze weten immers dat wij accepteren als we bijvoorbeeld van Ajax of Feyenoord zouden verliezen.

Ik heb verdomme zin in de volgende pot. Ik ben benieuwd wie er dan in de basis start als de mannen (Bytiqi, de Kogel, Brandts etc.) weer fit zijn..

Update 15.36: Ik heb zojuist even de samenvatting terug gezien.
Had het in de wedstrijd niet door maar die steekbal op Antonia kwam ook van Suk na een mooie dribbel. Eindelijk zag ik weer dat steekballen door het binnen werden gestoken waarbij we de snelheid van de vleugels gebruiken! Heerlijk counter voetbal!
Ik kan dit alleen maar onderstrepen. Iedereen steeg boven zichzelf uit en je zou het bijna een eenvoudige zege kunnen noemen.
Feyenoord had geen enkele fatsoenlijke doelpoging ondernomen.

Echt een dikke vette opsteker. Gezien het programma dat we hebben gehad mogen we echt niet klagen over de huidige plek op de ranglijst.
De directe concurrenten pak je thuis ( RJC / Excelsior ), je sprokkelt wat punten, zoals in Alkmaar en je pakt nog onverwachte volle map tegen Feyenoord.
Ik denk ook dat er geen gestolen punt bij zit.

Tot de winterstop kom je twee degradatie-kandidaten tegen.

Volledige programma:

Heracles-uit ( doable )
Willem II thuis ( Degradatiekantii. Winnen is een must! )
Heerenveen-thuis ( Lastige pot. Normaliter geen punten )
PSV-Uit.( lastig ondanks dat PSV hopeloos uit vorm is thuis )
FC Groningen uit - Mede degradatie kandidaat. Niet verliezen zou mooi zijn.

Als je minimaal 5 punten haalt dan lopen we prima op schema voor directe handhaving.

Ik zou zeggen: Komoptan! ;)
  donderdag 17 november 2016 @ 13:19:39 #145
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_166712281
Wtf, niet te geloven...

Opnieuw zware kruisbandblessure Chris David

:'(

Of dit ooit nog goed gaat komen..?
pi_166712285
.KUT. :(

OPNIEUW ZWARE KRUISBANDBLESSURE CHRIS DAVID

Chris David is opnieuw lang uitgeschakeld met een kruisbandblessure. Tijdens een oefenwedstrijd met de beloften van afgelopen dinsdag heeft de middenvelder wederom de voorste kruisband van zijn linkerknie afgescheurd. Dit is gebleken uit de mri-scan die is gemaakt.

Na een zeer intensieve revalidatie van twaalf maanden speelde David dinsdag zijn tweede oefenduel bij de beloften. “Brute pech”, noemt Coen Geers, hoofd van de medische staf van Go Ahead Eagles, deze nieuwe mokerslag. “Chris heeft een volledige revalidatie gehad, die in totaal twaalf maanden duurde. Hij heeft op het einde alle kracht- en stabiliteitstesten doorstaan en trainde al twaalf weken mee met de selectie, waarvan de laatste zes volledig. Hij is zeer voorzichtig gebracht. Het is wel zo dat een speler die een kruisband heeft afgescheurd, tien tot twintig procent extra kans loopt op een nieuwe kruisbandblessure. Dat dit nu gebeurd is, is verschrikkelijk.”

Go Ahead Eagles wenst Chris David alle sterkte toe met zijn herstel en zal er opnieuw alles aan doen hem hierin zoveel mogelijk te ondersteunen.


Die zullen we niet meer zien voetballen in een GAE shirt ben ik bang.
Daarnaast nog steeds geen duidelijkheid over Bytyqi..

Als creatieve middenvelder houden we dus alleen Ritzmaier nog over. Die er tegen Heracles dus ook niet bij is wegen 5 x geel.. |:(
  vrijdag 18 november 2016 @ 12:40:18 #147
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_166733132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:20 schreef Downstar het volgende:
.KUT. :(

OPNIEUW ZWARE KRUISBANDBLESSURE CHRIS DAVID

Chris David is opnieuw lang uitgeschakeld met een kruisbandblessure. Tijdens een oefenwedstrijd met de beloften van afgelopen dinsdag heeft de middenvelder wederom de voorste kruisband van zijn linkerknie afgescheurd. Dit is gebleken uit de mri-scan die is gemaakt.

Na een zeer intensieve revalidatie van twaalf maanden speelde David dinsdag zijn tweede oefenduel bij de beloften. “Brute pech”, noemt Coen Geers, hoofd van de medische staf van Go Ahead Eagles, deze nieuwe mokerslag. “Chris heeft een volledige revalidatie gehad, die in totaal twaalf maanden duurde. Hij heeft op het einde alle kracht- en stabiliteitstesten doorstaan en trainde al twaalf weken mee met de selectie, waarvan de laatste zes volledig. Hij is zeer voorzichtig gebracht. Het is wel zo dat een speler die een kruisband heeft afgescheurd, tien tot twintig procent extra kans loopt op een nieuwe kruisbandblessure. Dat dit nu gebeurd is, is verschrikkelijk.”

Go Ahead Eagles wenst Chris David alle sterkte toe met zijn herstel en zal er opnieuw alles aan doen hem hierin zoveel mogelijk te ondersteunen.

Die zullen we niet meer zien voetballen in een GAE shirt ben ik bang.
Daarnaast nog steeds geen duidelijkheid over Bytyqi..

Als creatieve middenvelder houden we dus alleen Ritzmaier nog over. Die er tegen Heracles dus ook niet bij is wegen 5 x geel.. |:(
Ik denk ook niet dat we Chris David nog terugzien.
Er zal geen club zijn die op een dergelijke geblesseerde speler staat te wachten.
Zal wel ergens in de middenmoot van de Jupiler League opduiken.

Bytiqi zal na de winterstop weer aansluiten. In ieder geval, dat hoop ik..
pi_166733769
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:40 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat we Chris David nog terugzien.
Er zal geen club zijn die op een dergelijke geblesseerde speler staat te wachten.
Zal wel ergens in de middenmoot van de Jupiler League opduiken.

Bytiqi zal na de winterstop weer aansluiten. In ieder geval, dat hoop ik..
Normaliter is GAE zon club. Hoevaak hebben wij geen ´talenten´ binnen gehaald die een zware blessure hadden en die het dan bij GAE weer mochten proberen :')!
Vervolgens faalden ze allemaal!
pi_166801470
Kut met peren dit.
Helaas hebben we het over ons zelf afgeroepen. De pot was niet best, maar volgens mij hadden we gewoon een punt kunnen behouden.

Hoe de 2-1 is typerend voor onze verdediging. Ik kan het ze niet eens kwalijk nemen..
De kans die door de Kogel wordt gemist.. Volgens mij moest die toch echt zitten.

De actie van Wolters... het mocht gewoon niet.
Wolters wordt altijd een beetje zenuwachtig zodra hij rond de 16 meter komt las ik op internet ergens. Daarin kan ik me wel vinden.

Nu gewoon zorgen dat we tegen Willem 2 in iedergeval niet verliezen.. anders loop je wel erg achter de feiten aan!
  maandag 21 november 2016 @ 19:09:27 #150
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_166806810
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 15:01 schreef Downstar het volgende:
Kut met peren dit.
Helaas hebben we het over ons zelf afgeroepen. De pot was niet best, maar volgens mij hadden we gewoon een punt kunnen behouden.

Hoe de 2-1 is typerend voor onze verdediging. Ik kan het ze niet eens kwalijk nemen..
De kans die door de Kogel wordt gemist.. Volgens mij moest die toch echt zitten.

De actie van Wolters... het mocht gewoon niet.
Wolters wordt altijd een beetje zenuwachtig zodra hij rond de 16 meter komt las ik op internet ergens. Daarin kan ik me wel vinden.

Nu gewoon zorgen dat we tegen Willem 2 in ieder geval niet verliezen.. anders loop je wel erg achter de feiten aan!
Alles wat je opnoemt is uiteindelijk ook weer een kwaliteit, volgens mij.
Daarom spelen ze bij Go Ahead, en niet bij een willekeurige andere Eredivisieclub.

Maar goed, niemand had ook gezegd dat dit seizoen makkelijk zou zijn.
Vrijdag winst en je hebt weer even lucht. Is ook wel nodig, want daarna wacht een lastige reeks met o.a. PSV-uit.

Overige raak ik nog niet in paniek omdat we 17e staan.
In het rechter rijtje staan alle clubs nog steeds heel dicht bij elkaar, alles nog in eigen hand.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')