Man man man, Wat een wedstrijd.
Die heerlijke pegel van de kogel deed me doen denken dat we nu zeker weten veilig waren...
Te vroeg gejuigd! Minuut 40. Een onterechte penalty (want wat had schenk nou anders kunnen doen?).
en het stond 1-1. Niks aan de hand. Even volhouden tot de rust en dan gewoon 2de helft normaal uitvoetballen.
3 minuten later stond het al 2-1... Een kinderlijk eenvoudige passeerbeweging en van der Meer was gezien.. een voorzet die vervolgens nog een poos door de lucht blijft zweven, maar die toch een hoofd van een venlo speler terecht komt...
Dit gaat niet goed, bah.. wat had ik er de pest in..
En ik ben nog al een emotie supporter, als er ook al 1 pass fout gaat in zulke spannende wedstrijden schiet ik al uit mijn slof.. ''GVD VAN DER MEER, WAT EEN KLOTEN BAL.. KOM TOCH IS OP MAN, KLOOTZAK

...." (Achteraf denk je altijd wat maak je je toch druk man..
Maargoed, ik kreeg het behoorlijk warm.
Die gasten moesten nog 1x scoren om door te gaan en hadden daar nog een een hele helft voor..
gaat nooit goed komen meer.
Zeker omdat ik eagles ook wederom(net als vrijdag) totaal niet in de wedstrijd vond zitten.
Die gasten waren vele male feller en alle duels werden dan ook bijna allemaal verloren..
Jammer om dan te zien dat nog steeds de meeste ballen door de lucht gingen..
Hmm 2de helft start.. maar eens zien of ze er nu beter uit komen..
"Verdomme... het begint alweer net zo kut!" dat wordt billenknijpen..
Na de toch wel grote kansen van vvv Venlo(Kopbal naast, schot net naast, Omhaal net over) stond het echter nog in de 85ste minuut wonderbaarlijk genoeg 2-1. Voldoende om eagles naar de Finale te gaan.. Zal het dan toch?
Een nadeeltje is dan dat de kogel nog een domme gele kaart pakt en dat we die moeten missen.
Zal nu het duo Teijsse en Ten Den optreden? (die laatste valt me eerlijk gezegd tegen de laatste wedstrijden..)
De 90ste minuut is inmiddels een feit. Waar Eagles de tweede helft vaak op de grond lag (Vaak nog terecht ook om dat men echt aan het hoofd geraakt werd. Neem di Rosario(Overbeek) die eerst een knie tegen zijn hoofd kreeg en daarna een speler boven op zich kreeg!) komt er nog eens 5 minuten bij..
Verdomme dacht ik, nadat Venlo een alles of niets poging doet, dit gaat nog fout..
tot daar uiteindelijk de verlossende counter is van Wolters!
Wat mooi dat hij hem maakt, na al dat negatieve gedoe in het stadion en op social media rondom hem!
We zijn door! Na zon pot

.. Het heeft me 10 jaar ouder gemaakt..
Voor Donderdag heb inmiddels de kaart aangeschaft in het stadion. Die online module vindt ik nog maar niks. En dat als IT'er..

bij mij komen gewoonweg niet mijn kaarten beschikbaar in mijn account te staan.. Waardoor je dus alsnog naar het stadion moet.. Waarom kunnen kaarten niet gewoon bij een Prima opgehaald worden zoals eerst!? Dan spreid je tenminste de drukte ook nog eens.
Nu tegen de graafschap, daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.
Ik hoop dat we daar in iedergeval beter tegen opgewassen zijn als het om fysiek voetbal gaat.
Zodra we duels winnen op het middenveld, kunnen we snel genoeg omschakelen via onze buitenspelers (hoop wel dat Maatsen speelt!).
Dan hoeven we niet steeds de lange bal te spelen zoals in beide voorgaande wedstrijden..
Dan zie ik nog wel goede kansen voor ons.
Ik kan niet in iedergeval niet wachten...!
Edit: ik zie wel dat dit berichtje enorm lang is geworden zo.
Ach, het zal de beleving van een fanatieke GAE supporter wel zijn

!
[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 17-05-2016 16:21:34 ]