SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 14:57:56 ]
Ik had altijd vieze kleren als ik huiswaarts keerde na bier drinken. Dronk het namelijk uit de slotenquote:
Eh nee, 165quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ops jij bent toch best klein 1,50-1,60 regionen?
quote:
Hoe zou je nu voelen als je rond 80kg woog?quote:
80kg vet of spier.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe zou je nu voelen als je rond 80kg woog?
Jeetje, wat een toestanden allemaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Kutzaterdag, ik voel me zomoe en alles
als het om het kapen van een nieuw deel gaat, probeer ik er als de kippen bij te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent er wel snel bij voor iemand die te lui is om te rollen en vervolgens geen fut heeft te rollen.
Ik voel mij niet aangesproken als je dat soms denkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent er wel snel bij voor iemand die te lui is om te rollen en vervolgens geen fut heeft te rollen.
pure fattyquote:
ohjaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik in chillbroek, moet nog boodschappen doen.![]()
![]()
![]()
Hele nieuwe dimensie in je KLB SC-leven, niets vergeleken met je jongere jaren hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als het om het kapen van een nieuw deel gaat, probeer ik er als de kippen bij te zijn
Er mag nog wel iets zijn als stijl, elegantie en manieren hoor. We hoeven elkaar niet zoals een bronstige bok in het openbaar te bespringen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wrm zou het niet openbaar kunnen dan? Doen het allemaal, fan hoeft het toch niet schijnheilig onder de lakens met de gordijnen dicht en het licht uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |