2 jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk joh
twee jaar nu toch? of al drie?
Scheelt dat beide reisverslaafd zijn anders hadden jullie elkaar behoorlijk in de weg gezeten volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 jaarand still going strong
niet mijn stijl jatten!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tata voer joh, echte mannen eten geen kaas weet je tog
Hoezo? Het liefst gaan we samen, maar afgelopen kerst zat ik zelf een maand in Zuid-Amerika. Daar was Ezell gewoon ok mee hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat beide reisverslaafd zijn anders hadden jullie elkaar behoorlijk in de weg gezeten volgens mij
leuk hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 jaarand still going strong
Ja daarom zeg ik het toch ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Het liefst gaan we samen, maar afgelopen kerst zat ik zelf een maand in Zuid-Amerika. Daar was Ezell gewoon ok mee hoor
Ik denk dat hij bedoelt dat jullie beide van reizen houden en het dan wel begrijpen dat de een weg wil en als de ander niet kan dat jullie dan geen problemen daarmee hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo? Het liefst gaan we samen, maar afgelopen kerst zat ik zelf een maand in Zuid-Amerika. Daar was Ezell gewoon ok mee hoor
ach soquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik het toch ook![]()
Als zij er niet van had gehouden had ze het ook niks gevonden dat je soms lang weg bent
Precies. Dan snap je het beter van elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat jullie beide van reizen houden en het dan wel begrijpen dat de een weg wil en als de ander niet kan dat jullie dan geen problemen daarmee hebben.
ja ik zie het nu ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat jullie beide van reizen houden en het dan wel begrijpen dat de een weg wil en als de ander niet kan dat jullie dan geen problemen daarmee hebben.
Nice. Hopelijk ben ik dan ook in de buurtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach soja
We plannen zelfs al om volgend jaar naar china te gaan![]()
mag je een hondsatespiesje mee-etenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Hopelijk ben ik dan ook in de buurt
Qua eten zijn er wel andere landen in Azië die meer aantrekken moet ik zeggenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je een hondsatespiesje mee-eten
Chinees is vet lekker. Ik ga wel eens mee met de familie van Ezell en dan zit ik altijd sick te kanenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua eten zijn er wel andere landen in Azië die meer aantrekken moet ik zeggen
Wat eet je dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chinees is vet lekker. Ik ga wel eens mee met de familie van Ezell en dan zit ik altijd sick te kanen
Ik weet niet hoe alles heet maar we nemen altijd iets van: witte rijst, eend, garnalen, chinese spinazie, en nog meestal iets van tofu ofzoquote:
An ja dim sum noemen ze dat toch? Of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe alles heet maar we nemen altijd iets van: witte rijst, eend, garnalen, chinese spinazie, en nog meestal iets van tofu ofzo
en dan worden er gewoon grote verschillende schalen op tafel gezet. Dus 1 schaal vol met eend, etc.
en dan schep je gewoon je kommetje met rijst, en dan vreet je een beetje van die andere borden
Dim sum zijn allemaal kleine hapjes. Maar dat is voor de lunch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
An ja dim sum noemen ze dat toch? Of ben ik in de war?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |