Had ik mijn mond maar gehouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ heb ik ook een leuk verhaaltje over....
stop er een banaan in dan!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik mijn mond maar gehouden.
oh... nou dan nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik mijn mond maar gehouden.
Ik kan mijn banaan er tenminste uithalen wanneer ik daar zin in heb.quote:
je kan ook op een banaan stampen, dan heb je een smoothiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scherp.
En tevens erg lekkurrr.
Of een eigen FOK! 40+ Opsporing Verzocht rubriek.quote:
Denk dat het tijd voor je is om er eentje op te gaan steken, Mo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We leven hier in Nederland hoor.
Het is geen bananenrepubliek.
Ook dat mag in Nederland.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat het tijd voor je is om er eentje op te gaan steken, Mo.
Geen idee, is dat belangrijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot hoeveel gram kan je legaal kopen trouwens?
Ja, zeer belangrijk in bepaalde kringen. Geen gram teveel hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, is dat belangrijk?
Eerlijk gezegd hou ik me daar niet zo mee bezig.
Onbelangrijk als je er sowieso altijd boven zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zeer belangrijk in bepaalde kringen. Geen gram teveel hoor.
Wat dacht je van zelf wegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:00 schreef chufi het volgende:
He kunt het toch gewoon aan de dealer vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier is het ook steeds denken in gram, ons & kilo. En ik produceer het allemaal zelf. Kan me verder geen reet schelen of het legaal is of nietMaak er mooie bolletjes van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |