quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouwmoe het lukt niet om een foto te plaatsen. Weet niet of de link het uberhaupt doet, maar het ziet er zo uit iig: I I
ja, dat klopt, daar ben ik ook echt blij meequote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is heel gunstig want anders zou afvallen de behandeling van eerste keus zijn, ben je zo weer maanden verder. Nu dus veel sneller een gerichte aanpak, succes met jullie traject!
Thanksquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, door de diagnose valt er juist iets aan te doen. Sinds ik clomid slik heb ik cycli van tussen de 32-34 dagen, daarvoor was het 60+ Ik was dus juist heel blij met de diagnose
Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:28 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
ja, dat klopt, daar ben ik ook echt blij meethanks!
An., het kan nog alle kanten op bij jou, misschien normaliseert je cyclus zich wel gewoon. Soof_87 had vergelijkbare cycli als ik, en zij is nu zwanger, dus dat kan ook
Ja vanmorgen, wit. Dus ik kruip onder een steen tot de achtste of tot ik ongesteld wordquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:29 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach savvy dat is ronduit stom.
Kwak, al gepiest?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |