Het was in de proeftijd, dus gewoon ontslag wegens niet functioneren, hoeft niet onderbouwd te worden. Ik stel alleen maar vast dat ze meer uit had kunnen halen door onder voorwaarden wel int e gaan op de avances. Hij kaakt zich immers chantabel zo en daar kun je passend gebruikvan maken op een juist moment.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je stelt dat ze ontslagen is wegens het weigeren van seks, het lijkt me sterk dat dat in haar ontslagbrief stond, maar jouw "oplossing" van haar probleem heeft iig niets in WGR te zoeken.
Tenzij ze in een bordeel werkte natuurlijk, maar zelfs dan is je suggestie discutabel.
Nogmaals. Hier gaan we niet in mee in dit soort topics. Einde discussie.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het was in de proeftijd, dus gewoon ontslag wegens niet functioneren, hoeft niet onderbouwd te worden. Ik stel alleen maar vast dat ze meer uit had kunnen halen door onder voorwaarden wel int e gaan op de avances. Hij kaakt zich immers chantabel zo en daar kun je passend gebruikvan maken op een juist moment.
Dat heeft dan dus niets met Werk Geld en Recht te maken....quote:Op zondag 8 mei 2016 22:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het was in de proeftijd, dus gewoon ontslag wegens niet functioneren, hoeft niet onderbouwd te worden. Ik stel alleen maar vast dat ze meer uit had kunnen halen door onder voorwaarden wel int e gaan op de avances. Hij kaakt zich immers chantabel zo en daar kun je passend gebruikvan maken op een juist moment.
Jawel, want wat is je recht als je hiermee te maken heeft en hoe kun je er in je werk gebruikvan maken, zodat je er onder andere meer geld kunt uitslepen. Past op alle fronten in wegr dus.. Ik snap wekelijk de v erpreutste reacties niet. We lijen wel terug in de jaren 50!quote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft dan dus niets met Werk Geld en Recht te maken....
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nogmaals. Hier gaan we niet in mee in dit soort topics. Einde discussie.
In een dictatuur werkt dit zo inderdaad. De vertrutting van de samenleving is duidelijk ook niet aan fok voorbij gegaanquote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef Nizno het volgende:
Ik zal het nog 1 keer herhalen.
Omdat je zo aandringt.
[..]
wie wat waar en welke?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als je toch berichten verwijdert, mieter dan ook gelijk de rest weg
Thanks.
Leandra of Mark weten vast wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie wat waar en welke?
We zijn met 3 mods dus misschien handig om te melden welke post en in welk topic.
als je je TVPachtige post bedoelt in het opgelicht topic, Mark heeft in post #82 aangegeven dat het topic serieus behandeld kan worden. Dus je TVPsoortvanachtige post past daar niet tussen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Leandra of Mark weten vast wel wat ik bedoel.
Wat is #129 dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je je TVPachtige post bedoelt in het opgelicht topic, Mark heeft in post #82 aangegeven dat het topic serieus behandeld kan worden. Dus je TVPsoortvanachtige post past daar niet tussen.
een post van Mootie dat TS het BBiB moet bellen.quote:
129, niet 131 (had gewijzigd).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
een post van Mootie dat TS het BBiB moet bellen.
aangezien ik nog bezig ben met tvpachtigen en smilies verwijderen veranderd het postnummer nog wel eens. Meldt even van wie dat zoekt voor mij makkelijker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
129, niet 131 (had gewijzigd).
Ik heb één post verwijderd, en die voegde absoluut niets toe en was lang genoeg na de post van Mark dat het serieus kon behandeld kon worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als je toch berichten verwijdert, mieter dan ook gelijk de rest weg
Thanks.
quote:
Zo te zien zijn we nu alle 3 bezig, dan bezem ik nu nog even verderquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb één post verwijderd, en die voegde absoluut niets toe en was lang genoeg na de post van Mark dat het serieus kon behandeld kon worden.
Geen idee meer van wie, maar je mist er niets aan.
Van mijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb één post verwijderd, en die voegde absoluut niets toe en was lang genoeg na de post van Mark dat het serieus kon behandeld kon worden.
Geen idee meer van wie, maar je mist er niets aan.
Nee, die was daarnaquote:
Correctie. Alle posts die puur trollroepers of smilie/jpg/facepalm/gif etc worden verwijderd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:00 schreef Faeroer het volgende:
Alle posts worden verwijderd, jammer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |