Die ducktape is niet meer nodig denk ik, hij plakt al vast genoeg door zijn kwakjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik heb halfje brood gehaald bij de appie met kaas en vlees.quote:
Ja klopt maar paar bier derin drukt het welquote:Op zondag 21 februari 2016 18:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
lekkah soepie.
Nadeel is dat ik na een uur weer trek heb als ik soep neem.
Ja bier erbij altijd goedquote:Op zondag 21 februari 2016 18:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt maar paar bier derin drukt het wel
Ik ga niet naar de hoerenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef Argo het volgende:
Jij ook man
Bedankt ouwe hoereloper, wanneer ga je weer?
Bazen HC's vinden elkaarquote:
Met een nat broekje terug de trein inquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Geerd het volgende:
Dat het zo ver nog mocht komen![]()
![]()
Beetje met kanker en hoer schelden op het perron![]()
Idd even voor de ventilatiequote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Met een nat broekje terug de trein in
En dan wordt ie niet zo stijf tijdens het opdrogenquote:
Hele coupé onder de smegma geurquote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan wordt ie niet zo stijf tijdens het opdrogen
Alle chimeiden die bij het ruiken van de geur spontaan van hun stoelen af soppenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hele coupé onder de smegma geur
Twee HC'squote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef renwan het volgende:
Dit zijn de eerste stappen naar een voltallige SC meet
Zomaar hoofdletters gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee HC's
Twee Machinisten
Een BarBaas
Een volle kroeg met overige bazen.
Beste Meet Ever
Echte Bazen verdienen Hoofdletterenquote:
Dat zou Hij zo gewild hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echte Bazen verdienen Hoofdletteren![]()
Geerd met Gigantische G
En Hij zou het zo gaan willenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |