quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk ben ik stiekem wel een beetje nieuwsgierig wat er zou gebeuren in de kuip als Feyenoord 10 competitie wedstrijden achter elkaar verliest
Koffie is altijd een goed ideequote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:08 schreef Geerd het volgende:
Ga er toch maar uit zin an koffie !!!!!
Volgens mij wordt de kuip morgen al afgebroken als Feyenoord 8 keer op rij verliest in de competitiequote:
KOM DAN GOFFEDOMMEquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de kuip morgen al afgebroken als Feyenoord 8 keer op rij verliest in de competitie
Fittie machen met Feyenoordersquote:
Dat is de Utrechtse kabouterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iemand poste iets over kabouter Wesley in de WA of hier dat weet ik niet meer, maar hee omgeving Overvecht zit vol met kabouter wesley graffitie
Steen en Kabouterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:02 schreef Geerd het volgende:
http://flickrhivemind.net/Tags/utrechtsekabouter/Interesting
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Steen en Kabouter
[ afbeelding ]
Zo stel ik me de gemiddelde KLB ganger wel voorquote:
Kansloos volk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo stel ik me de gemiddelde KLB ganger wel voor![]()
Beetje schelden op je beeldscherm op hun zolderkamertje
Maar wel lache om beetje met ze te spelen en ze te laten happen af en toe.quote:
Inderdaad jammer dat de beruchte huisautist zich hier niet meer laat zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel lache om beetje met ze te spelen en ze te laten happen af en toe.
De teloorgang, de teloorgangquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat de beruchte huisautist zich hier niet meer laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |