Ik zei toch dat ik bezig was met Geerd's Genesisquote:
Oh shit gekomenquote:
Ik ging net richting huis toen jij moest beginnen met twee halve liters in mijn mikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:24 schreef renwan het volgende:
KUTNACHTDIENST BAH HOER HOER HOER HOEEEER
Ik waggelde over straat na 90 halve litersquote:
Bakje chips pakken, halve liter tappen voor jezelf en genieten!quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
Zo maar eens een film uitzoeken om te kijken, ga wat werken zeker
The hatefull eight !quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
Zo maar eens een film uitzoeken om te kijken, ga wat werken zeker
Denk dat ik verder ga met Sons Of Anarchyquote:
Is wel een bazen seriequote:Op zondag 21 februari 2016 00:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat ik verder ga met Sons Of Anarchy
Wat een baasquote:Op zondag 21 februari 2016 00:49 schreef renwan het volgende:
ZO ik ben gesetteld achter mijn bureau, nog 2 rondes lopen ofzo en om 4 uur verwacht ik de eerste dronken eikels. Zo niet dan voer ik HELEMAAL NIKS MEER UIT TOT 5 UUR STERF
Ja op dat fapje en dat biertje na klopt het welquote:Op zondag 21 februari 2016 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een baas![]()
Laptopje aan, chips erbij, af en toe fapje machen en natuurlijk ieder kwartier half litertje weg tikken
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:58 schreef renwan het volgende:
Hopelijk gaan er nog 2 op de gang neuken ofzo, precies onder een camera. Dan maak ik een filmpje
Ik heb een rondleiding in de WA gegooid!quote:
Zou nog een keer kijkenquote:Op zondag 21 februari 2016 01:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb een rondleiding in de WA gegooid!
Terecht!quote:
Weer gekeken en weer een stijfje gekregen vanwege de geweldige regie en de screenplayquote:
De commentary track was ook gewoon oscar waardigquote:
Die komt er morgen middag toch aan?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:36 schreef renwan het volgende:
Had eigenlijk nog een directors cut moeten maken
Morgenmiddag mag ik jou niet!quote:Op zondag 21 februari 2016 01:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die komt er morgen middag toch aan?
quote:
ARGHquote:Op zondag 21 februari 2016 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik ben bang dat ik jou morgen middag wel ga mogen als de terugreis naar het diepe zuiden weer wordt ingezet met 3 punten extra
Nee joh, heb ze gewaarschuwd voor roken op de kamer.quote:
Niet beter bier op de tap hebben en het door de vingers zienquote:Op zondag 21 februari 2016 04:04 schreef renwan het volgende:
Hahahaha loopt er een met 9 bier naar binnen, DANKJEWEL INLEVEREN![]()
Dus het lijkt jou een strak plan om een paar gasten die al naar de tering zijn lekker verder te laten zuipen op hun kamer?quote:Op zondag 21 februari 2016 04:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet beter bier op de tap hebben en het door de vingers zien
Mijn eerste reactie hierop zou zijn: Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 04:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Dus het lijkt jou een strak plan om een paar gasten die al naar de tering zijn lekker verder te laten zuipen op hun kamer?
Ja godskolere, maak jezelf er maar inquote:
Waarschijnlijk heeft renwan net een fapje gemacht op de nieuwe café paint.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft renwan net een fapje gemacht op de nieuwe café paint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |