Minstens even tof als Floortje!quote:
Maar wel ook een reisprogramma.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:38 schreef Perrin het volgende:
Zouden jullie niet stiekem ook zo willen leven?
Al is het maar voor een tijdje..
Ja.. die zijn meegezogen in de droom van hun ouders.. Maar aan de andere kant, ze groeien op in het paradijs.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef heite het volgende:
Wel een beetje dubbel gevoel als ik zie hoe die kinderen opgroeien. Is natuurlijk een super mooie plek enzo, maar ze hebben wel erg weinig sociale contacten met leeftijdsgenoten volgens mij.
De ouders willen wel meewerken aan een verblijf in Australie voor dochter. Maar had verder hetzelfde gevoel wel ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef heite het volgende:
Wel een beetje dubbel gevoel als ik zie hoe die kinderen opgroeien. Is natuurlijk een super mooie plek enzo, maar ze hebben wel erg weinig sociale contacten met leeftijdsgenoten volgens mij.
Ja, wat ze in die vent ziet?quote:
Op npo gemist kun je tot 13-3 uitzending over Tuvalu bekijken. Sinds gisteren ook China deel 1.quote:
China deel 1?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:51 schreef Attitude het volgende:
[..]
Op npo gemist kun je tot 13-3 uitzending over Tuvalu bekijken. Sinds gisteren ook China deel 1.
De aflevering over China is verdeeld over 2 uitzendingen. Gisteren was op Nederlandse zender deel 1 en volgend week vrijdag is deel 2.quote:
Floortje is zondag?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:56 schreef Attitude het volgende:
[..]
De aflevering over China is verdeeld over 2 uitzendingen. Gisteren was op Nederlandse zender deel 1 en volgend week vrijdag is deel 2.
Waes heeft een eigen topicquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:51 schreef Attitude het volgende:
[..]
Op npo gemist kun je tot 13-3 uitzending over Tuvalu bekijken. Sinds gisteren ook China deel 1.
Ahh, ik dacht al. Wat mis ikquote:
Ik reageerde ook op Svann. Ik wilde het vooral zeggen omdat Tuvalu straks niet meer te bekijken is. Was mijn bedoeling niet om verwarring te scheppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |