abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 december 2017 @ 23:09:38 #226
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_176092626
Wellicht levert de tv die langskomt ook wel wat op
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:43:16 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176097939
Vond vooral dat krullenbol-jochie wat zielig.
Ouders hebben volwassen keuzes kunnen maken, kind niet.
Andere (oudste) kind, die blijkbaar al niet meer onderdeel van gezin maakt, kwam ook verder niet in beeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176100198
Die oudste zoon werd vooral als een last gezien door die vrouw volgens mij, die had allemaal lastige dingen als voedsel, onderwijs en aandacht nodig.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:09:35 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176100362
quote:
Aftrap zesde seizoen Floortje matig bekeken

De eerste aflevering van het zesde seizoen van Floortje naar het einde van de wereld is donderdagavond bekeken door ruim 1,4 miljoen mensen. Het programma trok daarmee fors minder kijkers dan het vorige seizoen, toen de afleveringen werden gezien door tussen de 2,4 miljoen en 2,9 miljoen mensen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.

Over alle seizoenen gezien was dit de op een na slechtst bekeken aflevering. Best bekeken was Floortjes bezoek aan het Australische Maatsuykereiland, in maart van dit jaar (2,9 miljoen kijkers).
a) ik denk dat veel mensen niet wisten dat deze aflevering eraan kwam
b) de aflevering was dan ook inhoudelijk van matige kwaliteit
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:11:17 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176100392
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:56 schreef heite het volgende:
Die oudste zoon werd vooral als een last gezien door die vrouw volgens mij, die had allemaal lastige dingen als voedsel, onderwijs en aandacht nodig.
Niet eens dankbaar dat ze hem in the middle of nowhere laten opgroeien zonder vriendjes of vriendinnetjes :( Zo'n sociale handicap haal je nooit meer in, vrees ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:23:25 #231
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_176100586
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:56 schreef heite het volgende:
Die oudste zoon werd vooral als een last gezien door die vrouw volgens mij, die had allemaal lastige dingen als voedsel, onderwijs en aandacht nodig.
Ja, er was een groot verschil in hoe die vrouw sprak over haar stiefzoon en over haar eigen zoon. Haar eigen zoon vond ik eng en raar. Hij leek op Sideshow Bob van de Simpsons.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:27:26 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176100657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:23 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ja, er was een groot verschil in hoe die vrouw sprak over haar stiefzoon en over haar eigen zoon. Haar eigen zoon vond ik eng en raar. Hij leek op Sideshow Bob van de Simpsons.
Het is dan ook bijna onmogelijk niet als een weirdo op te groeien zo zonder sociale contacten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:28:55 #233
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_176100685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:27 schreef Perrin het volgende:

Het is dan ook bijna onmogelijk niet als een weirdo op te groeien zo zonder sociale contacten.
.. en zonder regels, regelmaat en grenzen gesteld door je ouders.
pi_176101918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]


[..]

12k verdienen op zo'n plek vergt nog wel wat uurtjes werk lijkt me
Ik vind 1k per maand uitgeven nog best veel voor hoe en waar zij leven. Zonder woonlasten etc. Hou je nog wat boodschappen over? Misschien nog wat benzine hier en daar en wat bouwmateriaal, maar dan houdt het wel op. Dan is 1k nog behoorlijk wat om te spenderen daar.
  vrijdag 29 december 2017 @ 10:24:46 #235
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176102020
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:20 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik vind 1k per maand uitgeven nog best veel voor hoe en waar zij leven. Zonder woonlasten etc. Hou je nog wat boodschappen over? Misschien nog wat benzine hier en daar en wat bouwmateriaal, maar dan houdt het wel op. Dan is 1k nog behoorlijk wat om te spenderen daar.
Ze hebben een generator die volgens mij best veel aanstaat.. Dat tikt ook aan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176102289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ze hebben een generator die volgens mij best veel aanstaat.. Dat tikt ook aan.
Ja goed, dat is een keuze die ze zelf maken.
Je kunt daar met veel minder ook leven.
  vrijdag 29 december 2017 @ 10:37:57 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176102365
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja goed, dat is een keuze die ze zelf maken.
Je kunt daar met veel minder ook leven.
Als je echt je best doet zelfs met 0 euro :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176102519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:37 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je echt je best doet zelfs met 0 euro :P
True ! Maar ik vind dit niet echt heel remote leven eigenlijk :P .
Qua afstand ja, qua leefwijze niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 10:42:56 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 10:45:17 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176102614
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

True ! Maar ik vind dit niet echt heel remote leven eigenlijk :P .
Qua afstand ja, qua leefwijze niet.
Over die leefwijze kregen we niet zo heel veel mee, maar ze lijken vooral blikvoer, rijst en macaroni te eten, aangevuld met wat zelfgeteelde groenten idd. Ze schijnen dus ook nog af en toe een eland te schieten voor wat vlees, begreep ik uit een gepost linkje.

Maar waarom ze helemaal daar gaan zitten met hun blikvoer en macaroni en niet in een of ander dorpje: dat is me dus geheel niet duidelijk geworden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176102872
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Over die leefwijze kregen we niet zo heel veel mee, maar ze lijken vooral blikvoer, rijst en macaroni te eten, aangevuld met wat zelfgeteelde groenten idd. Ze schijnen dus ook nog af en toe een eland te schieten voor wat vlees, begreep ik uit een gepost linkje.

Maar waarom ze helemaal daar gaan zitten met hun blikvoer en macaroni en niet in een of ander dorpje: dat is me dus geheel niet duidelijk geworden.
Dat bedoel ik.
En als dan blijkt dat je $1k per maand uitgeeft zul je op een of andere manier moeten werken of toch die erfenis hebben aangenomen waar hij zich zo tegen afzet.

Beetje matig imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 10:53:08 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:05:49 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176103153
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
En als dan blijkt dat je $1k per maand uitgeeft zul je op een of andere manier moeten werken of toch die erfenis hebben aangenomen waar hij zich zo tegen afzet.

Beetje matig imo.
Volgens dat bbc-linkje beunt hij wat bij:

quote:
If they feel short of money, 52-year-old David will sell tanned hides, build log cabins or take work in the local gold mine, about 100 miles away.
Zo vreemd dat het compleet niet ter sprake kwam tijdens Floortje's uitzending. Erg onbevredigend, vind ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176103302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Volgens dat bbc-linkje beunt hij wat bij:

[..]

Zo vreemd dat het compleet niet ter sprake kwam tijdens Floortje's uitzending. Erg onbevredigend, vind ik.
Precies...

Beetje zelfde idee als ultimate survival op Discovery, maar 's avonds wel in het hotel slapen.
pi_176103501
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:53 schreef Blue_note het volgende:
Dat bedoel ik.
En als dan blijkt dat je $1k per maand uitgeeft zul je op een of andere manier moeten werken of toch die erfenis hebben aangenomen waar hij zich zo tegen afzet.

Beetje matig imo.
Als ik mij niet vergis krijgen bewoners van Alaska ook geld vanuit de olieopbrengsten.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Alaska_Permanent_Fund
Zie zojuist dat dat 900 dollar pp per jaar is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:23:22 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176103719
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:16 schreef ITrade het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis krijgen bewoners van Alaska ook geld vanuit de olieopbrengsten.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Alaska_Permanent_Fund
Zie zojuist dat dat 900 dollar pp per jaar is.
Wel meer zelfs:
https://en.wikipedia.org/wiki/Alaska_Permanent_Fund

En dat dus x3.. toch iets van een kwart van hun inkomsten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176103889
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:23 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wel meer zelfs:
https://en.wikipedia.org/wiki/Alaska_Permanent_Fund

En dat dus x3.. toch iets van een kwart van hun inkomsten.
Eigenlijk hadden we dat in Nederland ook moeten doen met onze gas inkomsten, of zoals de Noren het doen.

Voor dit gezin is het toch wel echt serieus geld zo als je in de natuur leeft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator vrijdag 29 december 2017 @ 11:50:57 #246
382129 crew  Donna
pi_176104584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:23 schreef tralalala het volgende:

[..]

[..]

Vanavond 21:25 :+

[..]

Terug kijken zo meteen :D
  vrijdag 29 december 2017 @ 12:13:49 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176105314


quote:
But over the ensuing days a darker side emerged. "They are very angry, controlling people," said Gold, whose photographs from his trap are being exhibited at the Firstsite gallery in Colchester.

All three wanted to talk to Gold to the exclusion of the others, which provoked tensions, and they taunted Gold, calling him a "fat, bald girl".

"They would have seconds at dinner, I was never offered any," he said. He lost more than a stone in weight during the three weeks.

The parents were meant to be educating their son at home but Gold said "none seemed apparent".

"They said playing Dungeons and Dragons and Grand Theft Auto was his hime schooling and became defensive so I stopped asking.

"I couldn't wait to leave," he said.
Kortom, erg vreemde lui.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 29-12-2017 12:48:28 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176105961
Altijd een beetje jammer als het om mensen gaat die al door diverse andere programma's geportretteerd zijn. Doet toch wat afbreuk aan het idee van een bijzonder inkijkje in het leven van extreem geïsoleerd levende mensen. Hoe geïsoleerd ben je werkelijk, als je diverse tv-makers op bezoek krijgt?

Ik vond deze aflevering ook richting overgeproduceerd gaan. Er een te gelikt programma van willen maken, met al die zogenaamd sfeervolle tussenshots. Dat doet ook eerder afbreuk aan de sfeer van het programma dan dat het er aan bijdraagt.
  vrijdag 29 december 2017 @ 12:43:17 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176106176
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef k_man het volgende:

Ik vond deze aflevering ook richting overgeproduceerd gaan. Er een te gelikt programma van willen maken, met al die zogenaamd sfeervolle tussenshots. Dat doet ook eerder afbreuk aan de sfeer van het programma dan dat het er aan bijdraagt.
De filmische tussenshots waren inderdaad nogal overbodig en betrokken veel te veel zendtijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 december 2017 @ 12:49:36 #250
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176106321
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef k_man het volgende:
Altijd een beetje jammer als het om mensen gaat die al door diverse andere programma's geportretteerd zijn. Doet toch wat afbreuk aan het idee van een bijzonder inkijkje in het leven van extreem geïsoleerd levende mensen. Hoe geïsoleerd ben je werkelijk, als je diverse tv-makers op bezoek krijgt?

Ik vond deze aflevering ook richting overgeproduceerd gaan. Er een te gelikt programma van willen maken, met al die zogenaamd sfeervolle tussenshots. Dat doet ook eerder afbreuk aan de sfeer van het programma dan dat het er aan bijdraagt.
Aan de andere kant maakte het 't programma nog wel enigszins kijkenswaardig. Inhoudelijk werd je niks wijzer over deze mensen, wat ze denken, wat ze zoal doen en wat ze drijft om daar te wonen.

Dan maar genieten van de natuur. :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')