NL is een vrij gemiddeld goedkoop land om te wonen. Als je onder de maat verdient kan dat misschien anders voelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 05:58 schreef Aardbei16 het volgende:
Ik geloof niet dat Nederland 71e staat. Nederland staat minimaal in de top 5 duurste landen.
In heel Zuid-Oost Azië is men minimaal zo gastvrij. De gastvrijheid in India en de Filippijnen is ongekend. Maar goed, Europeanen zijn op hun manier ook erg gastvrij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ken je feiten perezoso, Noord afrikanen zijn allemaal Berbers (imazighen) , veel zijn verarabiseerd maar dat maakt ze geen arabieren.
Die medinas zijn dan ook te vinden in Agadir en omgeving , Marokko is groter dan dat!
Ik weet zeker dat je bijna nergens ter wereld gastvrijer volk zal vinden dan in MAROKKO!
ALLAH ALWATAN AL MALIK!
De laatste zin en dit soort opmerkingen vind ik op fok én in de buitenwereld zó onmetelijk onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:03 schreef Heilwasser het volgende:
En met inkomsten zal het ook wel goed zitten.
Jammer alleen dat er zwakbegaafden als TS wonen.
Gaat het dan om het gemiddelde of wat een persoon minimaal nodig heeft. In Nederland zijn de maandelijkse uitgaven ook vrij divers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 06:45 schreef Nikay het volgende:
"De maandelijkse uitgaven in een stad als Rabat worden geschat op 750 dollar per persoon. "
Dit is eigenlijk het enig feit, mocht ik de bronnen geloven. Als ik mijn vaste lasten optel kom ik op hetzelfde neer.
*Marokkaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zou er best willen wonen. Ze zijn daar vriendelijker dan hier (De gemiddelde marokaan)
Wat dacht je van dit historische feit tijdens de Tweede Wereldoorlog? :vquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:23 schreef George_Zina het volgende:
Trots? Waarop jongen? Wat heeft het land voortgebracht? Als men zegt ik ben trots op de VS, trots op Duitsland, trots op Turkije, trots op Scandinavië, trots op Canada dan kan ik het plaatsen. Maar wat betreft Marokko of Afrika in zijn geheel is weinig om trots op te zijn. Heel weinig.
Hmm, een neveneffect van oorlog. Een aanzienlijk deel van de Duitse vrouwen is verkracht door Sovjets en Amerikanen tijdens WOII op veel grotere schaal dan wat is voorgevallen in Cassino. Dit wordt telkens weer opgerakeld maar doet Marokkanen veel onrecht mee aangezien de Joden daar enige bescherming genoten in tegenstelling tot Europa tussen 1935 - 1945.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:29 schreef Eufonie het volgende:
Wat dacht je van dit historische feit tijdens de Tweede Wereldoorlog? :v
Ik was dan ook sarcastischquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:30 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hmm, een neveneffect van oorlog. Een aanzienlijk deel van de Duitse vrouwen is verkracht door Sovjets en Amerikanen tijdens WOII op veel grotere schaal dan wat is voorgevallen in Cassino. Dit wordt telkens weer opgerakeld maar doet Marokkanen veel onrecht mee aangezien de Joden daar enige bescherming genoten in tegenstelling tot Europa tussen 1935 - 1945.
Want? Je hebt daar toch zelf geen ene fluit aan bij gedragen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |