Ja, champagne is wijn he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook niet
Je kan dan beter goed glas wijn drinken
Nou ja ik zie het niet als wijn hoorquote:
In 1 slok weg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronk wel eens een glas Dom Perignon mee, maar dat was gewoon zonde om aan mij te geven
Lekkerste zaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel brood met sesamzaad gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh nee, maar je moet dat wel een beetje kunnen waarderen.quote:
Dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heh?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het verbaasd me niet, want vrijwel iedere politicus is bij de rooien geweest
ik whatsapp heel vaak naar de verkeerdequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens pikante dm's naar de verkeerde gestuurd
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is mij echt nog nooit overkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik whatsapp heel vaak naar de verkeerde
Nou jouw komst maakt het niet veel beter in ieder gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jouw komst maakt het niet veel beter in ieder gevalNou, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |