Drizzt_DoUrden | vrijdag 19 februari 2016 @ 21:30 |
![]() ![]() Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit ![]() Let's play youtube clips https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines Handige links en guides: • Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods • Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki • Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines • Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods • How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1 • Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier) • Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc • Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen? ![]() Hier de oplossing. • Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game: Alvast een paar mooie features in dit spel. • Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin. • Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc. • Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen. • Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil • Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden. • Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch • Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken. Must have mods voor nog meer stadplezier • ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg • Zonebare wandelpaden • Elevated train tracks • Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen • Traffic Query tool • Geen verdwijnende auto's • Proper hardness (Niet te combineren met despawn) • First person camera • Dynamic resolution • Automatic bulldoze • 25 tile unlock mod • Mods en toch achievements • Tree Brush Mod • Isometric camera(Niet te combineren met first person camers) • Terraform tool • Extended Public Transport UI • Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats) • Lane Changer: No left/right turn Saved Games / Maps • Circle City
| |
EnGCatjuh | vrijdag 19 februari 2016 @ 23:04 |
Snowfall kost nu 12,99 inderdaad. | |
sjappiehunter | vrijdag 19 februari 2016 @ 23:07 |
Hmm... dus om dus wat sneeuw en trams te krijgen betaal ik evenveel als voor destijds het hele spel. | |
EnGCatjuh | vrijdag 19 februari 2016 @ 23:11 |
Dan had je het spel in de aanbieding en de nieuwe DLC is net een dag uit en kost dus nog de volle mep. Maar je hóeft het niet hè. ![]() | |
Fred | vrijdag 19 februari 2016 @ 23:52 |
Lucky you... Ik heb aanzienlijk meer betaald voor het originele spel ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 20 februari 2016 @ 00:39 |
Heb net weer even een uurtje gespeeld. Wilde het rustig aan doen, maar voor ik het wist had ik alweer een gridcity (ok, dorp, 3500 inwoners) gebouwd ![]() Ik wil weleens een hutjemutje van kleine kutdorpjes bouwen, met een enkele provinciale weg waar een paar kleine weggetjes op uit komen die naar dorpjes van 5 huizen en een winkel leiden, maar mijn bouwdrang wint altijd ![]() | |
AgLarrr | zaterdag 20 februari 2016 @ 09:29 |
Is het echt alleen sneeuw en trams? Want daar ga ik niet direct 13EUR voor betalen.. | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 20 februari 2016 @ 11:01 |
Dat is met opzet gedaan. Ik had het idee dat ik toch wel genoeg ruimte heb op de kaart, dus waarom dan alles op elkaar proppen. | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 20 februari 2016 @ 11:14 |
Vanaf de snelweg heb ik één afslag richting de stad en die komt uit op de onderste rotonde. Vanaf die rotonde kan men rechtsaf de woonwijk in of linksaf het industriegebied in. Om de drukte linksaf wat te verlichten heb ik een tweede rotonde erbij gemaakt met nog een afslag zowel de woonwijk in als richting het industriegebied. Echter ben ik nog niet helemaal tevreden over de vorm van de rotondes. Uiteindelijk wil ik boven aan de kust nog een vrijetijdsgebied maken, dus waarschijnlijk ga ik de snelweg doortrekken en dan met afslagen werken in plaats de huidige twee rotondes. Maar dat is voorlopig nog toekomstmuziek. Waarschijnlijk wil ik het industriegebied ook verplaatsen naar de andere kant van de snelweg, maar daar ben ik nog niet uit. | |
mschol | zaterdag 20 februari 2016 @ 11:18 |
binnenkort toch ook maar weer eens aanslingeren, en dan maar van scratch te beginnen, dus ook opnieuw assets enzo downloaden (dus unsubscriben en vervolgens weer subscriben op de meest handige) | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 20 februari 2016 @ 11:21 |
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar geen zin in om daar aan te beginnen. ![]() | |
mschol | zaterdag 20 februari 2016 @ 11:56 |
eerst maar de inhoud van oude SSD naar nieuwe overzetten | |
EnGCatjuh | zaterdag 20 februari 2016 @ 12:10 |
![]() Vooral die voorste zou ik niet blij van worden nee ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 20 februari 2016 @ 12:12 |
Maar het is zo leeg. Kun je er niet wat rotsen of bomen neerzetten ofzo? | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 20 februari 2016 @ 12:13 |
Ja, dat moet ik nog doen, maar ik ben niet zo goed in decoreren. ![]() | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 20 februari 2016 @ 19:49 |
De middensector (rotondes) zijn aangepakt. Volgende stap is om nog wat boompjes enzo te plaatsen. | |
mschol | zaterdag 20 februari 2016 @ 23:50 |
nice, cities laat steam en zichzelf compleet crashen ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zaterdag 20 februari 2016 @ 23:54 |
Ziet er strak uit ![]() | |
mschol | zaterdag 20 februari 2016 @ 23:56 |
al m'n saves verwijderd
| |
mschol | zondag 21 februari 2016 @ 00:48 |
na diverse crashes begin ik het nou wel zat te worden, spel is tyfus instabiel geworden... er zaten een flinke zooi mods dwars die niet compatible met 1.3 waren, godver... [ Bericht 38% gewijzigd door mschol op 21-02-2016 02:22:46 ] | |
Fir3fly | zondag 21 februari 2016 @ 11:06 |
Ah. Ik vind dat juist een van de belangrijkste dingen (en ook iets waar CS flink in tekort schiet). Wel leuk dat dit soort games altijd voor zulke grote verschillen kunnen zorgen. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 21 februari 2016 @ 11:08 |
rotonde met aansluiting op de snelweg is gewoon te downloaden in de workshop, dus niet mijn eigen werk. ![]() Enige dat ik gedaan heb eraan, is fietspaden toegevoegd en van de driebaans snelweg een tweebaans snelweg gemaakt en dan natuurlijk de aansluiting op de andere wegen gemaakt. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 21 februari 2016 @ 11:12 |
Daar loop ik in Rollercoaster tycoon ook altijd tegen aan. Het ziet er bij mij nooit uit zoals in een echt park, waar toch meestal veel meer groen is, dan dat ik doe. | |
mschol | zondag 21 februari 2016 @ 11:16 |
Ik baal een beetje dat al die assets mijn parks & recreation tabs helemaal vol gooien met losse assets, ik heb dan liever 1 extra tabblad waar alle custom content staat | |
Luctor.et.Emergo | zondag 21 februari 2016 @ 13:29 |
Even wat assets en props opgeruimd. Nu is het overzicht weer een beetje terug. ![]() Het is ook wel tijd voor een universiteit en busstation. Alleen waar zal ik die plaatsen... | |
Drizzt_DoUrden | zondag 21 februari 2016 @ 13:32 |
Die rotonde heb ik ook gedownload, ideaal dat ding ![]() | |
Luctor.et.Emergo | zondag 21 februari 2016 @ 13:55 |
Zeker. ![]() Ik zat eerst na te denken hoe ik het wilde doen en hoe ik het zou moeten maken, toen dacht ik, laat ik eens in de workshop kijken of daar handige aansluitingen zijn. ![]() | |
G3F | zondag 21 februari 2016 @ 17:40 |
Snowfall aangeschaft, gewacht met starten tot de belangrijkste mods geüpdatet waren, maar kan me er nu niet toe zetten om C:SL aan te slingeren... Hopelijk dat t van de week wel lukt om zin te maken ![]() | |
Drizzt_DoUrden | zondag 21 februari 2016 @ 18:52 |
Ik ben gisteravond aan een map met unlimited money en alles unlocked begonnen, maar heb het voor de zoveelste keer weer voor mezelf verneukt door gridcities te bouwen ![]() Na de voetbalsamenvattingen ga ik er maar eens echt lekker voor zitten: - die snelweg/rotonde-dingen op nuttige plekken neerzetten; - de snelwegen als ringweg gebruiken, de rest van de stad kan met zes- en vierbaanswegen bereikt worden; - industrieterreinen (of het nou standaard, olie of houtkap is) worden grid; - standaardwoonwijken moeten leuke kronkelweggetjes worden. Zodra dat geregeld is en lekker loopt ga ik meer vakken kopen en ergens een cirkelvormige gigastad neerzetten, met een eindje erbuiten een gebied dat geheel en alleen voor vertier is, een soort van Fun City, dus met voetbalstadion, aquarium, musea, etc etc... en maar hopen dat de kleinere stadjes niet volledig vastlopen ![]() Qua verkeer zat ik gisteravond wel goed, alle wegen waren (licht)groen, op de afslagen van en naar het industrieterrein na, die waren donkeroranje, maar dat hoort zo ![]() Kun je eigenlijk ergens instellen waar de politie van een bepaald bureau patrouilleert? Ik heb nl. wel vaker zo'n Fun City gebouwd met politiestation erbij, maar die kerels waren altijd ergens anders bezig. [ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 22-02-2016 00:03:39 ] | |
PandaDrop | zondag 21 februari 2016 @ 20:52 |
Gridplan ftw. ![]() Ik heb een kaart gedownload van Zeeland op 1:4 formaat. ![]() Maar gridlines zijn hier moeilijker te maken. Dus ik maak nu cirkel net zoals bij de meeste grachtensteden+een snelwegring. ![]() | |
mschol | zondag 21 februari 2016 @ 20:55 |
ik begin een halve grid layout en die eindigen in parkison-wegen ![]() | |
PandaDrop | zondag 21 februari 2016 @ 20:56 |
Lombard Street? | |
mschol | zondag 21 februari 2016 @ 21:04 |
dat is nog netjes ![]() | |
sjappiehunter | zondag 21 februari 2016 @ 22:01 |
Als je al CS hebt, en je wilt dus de snowfall upgrade... moet je die dus gewoon kopen via Steam... ik bedoel update hij dan je huidige installie gewoon? | |
mschol | zondag 21 februari 2016 @ 22:09 |
yup, het is een z.g.n. DLC en deze kunnen zelfs door de gebruiker aan of uit gezet worden (al moet ik toegeven dat ik niet weet of Cities dit goed ondersteund) | |
sjappiehunter | zondag 21 februari 2016 @ 23:41 |
Nou gaat lekker, krijg het niet voor elkaar, kan wel in de cart gooien dat ding, maar inloggen om te betalen geeft steeds een 503 error. | |
mschol | maandag 22 februari 2016 @ 00:01 |
hmm.. das apart, koop je via steam applicatie of de website? mijn fresh start stad met een 6 baansrotonde ![]() een tikkeltje aangepast: geen stoplichten, snelheid op rotonde is 70 of 80km/u de afslaande wegen de stad in lopen rustig af naar normale waardes de snelwegoprit heeft een verhoogde snelheid limiet.. | |
sjappiehunter | maandag 22 februari 2016 @ 00:08 |
Tja weet niet of ik het goed doe. Als Cities Skylines aanklik staat daar de news feed met de reclame van de Snowfall Expension - ik kom dan op de Paradoxplaza.com. Daar drop ik 'm in een winkelwagentje. Dan wil ik afrekenen, maar voor het afrekenen moet ik inloggen in de Paradox Plaza. Ik heb daar wel een nieuwe log-in moeten aanmaken, geen idee of ik die al had met m'n eigen spel, en wat die is. Maar als ik dan wil inloggen krijg ik een 503. | |
mschol | maandag 22 februari 2016 @ 00:11 |
hmm... wellicht zou het op die manier ook moeten werken hoor, maar probeer dit eens: open steam in steam ga naar tabblad store/winkel zoek nu naar cities skylines en open de pagina, daar staat als het goed is in het groen dat je het spel al bezit Ergens in het midden zie je "Downloadable Content For This Game" (of hoe dit ook in het nederlands heet) dit heeft 2 items: snowfall en after dark klik op snowfall en voeg die toe aan je winkel wagen en ga afrekenen. | |
sjappiehunter | maandag 22 februari 2016 @ 00:18 |
Ik zie dit allemaal - ik heb ook After Dark als optie (voor 50% off)... maar wat wordt daar toegevoegd wat ik nog niet heb? Immers dag en nacht had ik al wel.. Maw zit daar ook iets bij wat niet bij de gratis updates zit? | |
mschol | maandag 22 februari 2016 @ 00:22 |
https://www.reddit.com/r/(...)ate_new_information/ mooi overzichtje | |
sjappiehunter | maandag 22 februari 2016 @ 00:28 |
Dank dank! ![]() | |
EnGCatjuh | maandag 22 februari 2016 @ 11:20 |
Wat is het nut van 6 banen in een rotonde? | |
Cassius | maandag 22 februari 2016 @ 12:22 |
Als je nou es de Arc de Triomphe in het midden zet ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 22 februari 2016 @ 12:28 |
Zijn er nou serieus mensen die hun auto op de rotonde parkeren? ![]() | |
G3F | maandag 22 februari 2016 @ 12:34 |
De enige manier om dit te voorkomen zijn wegen te gebruiken zonder parkeervakken, denk aan highways, on/off ramps en een aantal wegen van Network Extensions. Die geparkeerde auto's zorgen verder niet voor een mindere doorstroom oid dus het maakt ook niet zo heel veel uit ![]() | |
Drizzt_DoUrden | maandag 22 februari 2016 @ 14:23 |
Het is gewoon knullig, iets wat je in het echte leven niet ziet ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 22 februari 2016 @ 14:41 |
Volgens mij hebben wegen met een grasstrook of bomen geen parkeervakken. Dus die zou je eventueel ook nog kunnen gebruiken. | |
Luctor.et.Emergo | maandag 22 februari 2016 @ 14:43 |
Het spel ziet een rotonde niet als rotonde maar als een paar weggedeeltes . | |
Drizzt_DoUrden | maandag 22 februari 2016 @ 14:46 |
Wat een kutspel ![]() | |
jogy | maandag 22 februari 2016 @ 14:49 |
Toch de DLC gekocht ![]() Maar wel weer leuk om het toch zonder enige mod weer een spel te spelen ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 22 februari 2016 @ 14:59 |
Lijkt me ook iets dat lastig te implementeren is. | |
Fred | maandag 22 februari 2016 @ 15:39 |
In Nederland/Europa, maar het is niet uitgesloten: | |
Drizzt_DoUrden | maandag 22 februari 2016 @ 17:11 |
Hier even 3 screens van mijn Cheat City: | |
EnGCatjuh | maandag 22 februari 2016 @ 17:14 |
Wat is er cheat aan? Unlimited Money? | |
Drizzt_DoUrden | maandag 22 februari 2016 @ 17:15 |
Yup, en alles unlocked. | |
EnGCatjuh | maandag 22 februari 2016 @ 17:16 |
Ah ok, naja echt cheaten is het niet toch? Gewoon Sandbox mode. | |
Drizzt_DoUrden | maandag 22 februari 2016 @ 17:26 |
Unlimited money en meteen een nuclear power plant kunnen bouwen, ik vind het cheaten ![]() | |
Silverdigger2 | maandag 22 februari 2016 @ 17:32 |
Als je een weg met bomen aan de zijkant neerlegt, dan parkeren ze niet aan de zijkant ![]() | |
Fylax | maandag 22 februari 2016 @ 17:41 |
Hoeveel gb ram gebruikt het spel bij jullie | |
Fred | maandag 22 februari 2016 @ 17:45 |
Bij mij bijna 4GB direct na het opstarten en laden van een lege map. | |
Kriebelhoest | maandag 22 februari 2016 @ 19:31 |
10GB met zo'n 600 assets en 35 mods, zakt na een tijdje in het spel naar rond de 4-5GB | |
mschol | maandag 22 februari 2016 @ 19:53 |
niet afhankelijk van inkomsten zijn en alles direct beschikbaar is imho cheaten | |
Sfeermaker | maandag 22 februari 2016 @ 20:02 |
had 8gb ram, maar de stad van 110.000 trekte die maar moeilijk. heb er vorige week 8gb ram bijgeklikt - verder een gforce gtx970 | |
Baas_bas | maandag 22 februari 2016 @ 20:07 |
Net Cities Skylines weer even een poging gegeven maar ik ben denk in inspiratie of motivatieloos ![]() Ik vind die DLC echt te duur voor wat je er voor krijgt om eerlijk te zijn. Misschien dat ik ze bij een sale haal of zo maar nu alleen voor die sneeuw en trams een beetje prijzig | |
EnGCatjuh | maandag 22 februari 2016 @ 20:20 |
Ok, ja, zo'n nuclear power plant bouw ik dan weer niet meteen ook al kan het wel ![]() | |
mschol | maandag 22 februari 2016 @ 20:38 |
Kan je trouwens een echte meltdown krijgen met een nucleair power plant? | |
Drizzt_DoUrden | maandag 22 februari 2016 @ 21:34 |
Dat zei ik dus ook ![]() | |
Cassius | maandag 22 februari 2016 @ 21:54 |
Nee, alhoewel zoiets vast wel te modden is. Alle boompjes rood, citizens sick en zo ![]() | |
Lastpost | maandag 22 februari 2016 @ 21:59 |
Op het hoogtepunt bijna 14GB, gemiddeld zo'n 6GB volgens mij. ![]() Heb 24 in dit ding zitten dus er is wat marge. | |
mschol | maandag 22 februari 2016 @ 22:17 |
hier tot nu toe max 9.1 ofzo en dat is bij laden van de asset editor.. | |
jogy | maandag 22 februari 2016 @ 23:11 |
Een 'fuck you met je kloteverkeer'-snelweg is soms zo gek nog niet ![]() | |
mschol | maandag 22 februari 2016 @ 23:16 |
snelweg als verkeersader, smart thinking ![]() | |
jogy | maandag 22 februari 2016 @ 23:20 |
Het gaat als een trein ![]() ![]() | |
G3F | maandag 22 februari 2016 @ 23:34 |
Meeste mods doen het gewoon weer ![]() Heb net zelf ook even gespeeld, vind de sneeuw wel heel tof gedaan ![]()
Klopt, alleen bij 4 baans wegen niet maar daar zit het in t midden ![]() [ Bericht 20% gewijzigd door G3F op 22-02-2016 23:40:48 ] | |
G3F | maandag 22 februari 2016 @ 23:46 |
Door bijv een cheat building te gebruiken in een niet sandbox game, denk aan brandweer kazernes met 1000 trucks en genoeg dekking voor de 25 tiles, al zal verkeer daar nog wel een rol spelen of ze op tijd aankomen | |
sjappiehunter | dinsdag 23 februari 2016 @ 00:58 |
Een opmerking/vraag + een vraag: 1) Bij de DLC zit een wegdeel met twee rijbanen + busbaan. Bij een kruising wordt de busbaan ook voor rechtdoor+rechtsaf gebruikt - resultaat de busbaan wordt ook door ander verkeer gebruikt om rechtsaf te kunnen... klopt niet toch? 2) Hoe verwijder ik bepaalde save-games? Ik wil wat van de games verwijderen - sommigen starten ook niet meer op. | |
jogy | dinsdag 23 februari 2016 @ 10:36 |
Volgens mij als je naar je steam map gaat en dan via common apps naar de cities skylines folder zie je een mapje savegames die je kan verwijderen. Geen idee of het ook ingame kan. Dus bijvoorbeeld C:\Program Files (X86)\Steam\steamapps\common\cities skylines\savegames oid | |
mschol | dinsdag 23 februari 2016 @ 10:39 |
voor 2: ga ingame naar content manager en vervolgens naar savegames, daar kan je ze gewoon verwijderen.. wat betreft punt 1: normaal (IRL dus) gesproken werkt dat niet zo volgens mij.. maar wellicht hebben ze daar wat andere regels | |
jogy | dinsdag 23 februari 2016 @ 10:40 |
Ah, dat is makkelijker ![]() | |
mschol | dinsdag 23 februari 2016 @ 11:28 |
ik heb allerlei props staan onder het park & recreation menu.. echter heb ik die losse props niet als asset in het spel/of gesubscribed in de workshop.. hoe krijg ik die weg? (geen idee waar ze precies vandaan komen) | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 23 februari 2016 @ 12:39 |
Zijn dat geen prop/assets (of hoe heet dat) voor in een parkje of andere download? | |
lifeblind | dinsdag 23 februari 2016 @ 12:58 |
Ik weet niet beter dan dat dat de 'More Beautification mod' is: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=505480567 | |
mschol | dinsdag 23 februari 2016 @ 13:07 |
ah, dat zou em wel eens kunnen zijn... straks even kijken... | |
Fred | dinsdag 23 februari 2016 @ 20:44 |
Ik heb hem ook weer aangeslingerd, met alle updates. Eerst maar eens begonnen met spelen met de Network Extension mod: ![]() | |
EnGCatjuh | dinsdag 23 februari 2016 @ 22:57 |
Vandaag ook maar weer eens gespeeld, met een aantal essentiële mods maar zonder assets. En zónder unlimited money/unlock all. Best wel trots op deze zelfgemaakte trumpet:![]() | |
G3F | dinsdag 23 februari 2016 @ 22:57 |
![]() ![]() | |
EnGCatjuh | dinsdag 23 februari 2016 @ 22:59 |
Ziet er goed uit hoor! | |
mschol | dinsdag 23 februari 2016 @ 23:01 |
dat ziet er allemaal wel erg strak uit.. dat kan ik helemaal niet ![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 23 februari 2016 @ 23:26 |
![]() | |
Fred | woensdag 24 februari 2016 @ 00:21 |
Resultaat van een avondje spelen:![]() ![]() Openbaar vervoersknooppunt: ![]() De verkeersdrukte en afwikkeling bij het industriegebied heb ik behoorlijk verkeerd ingeschat ![]() ![]() ![]() | |
j95 | woensdag 24 februari 2016 @ 10:30 |
Wat zijn dat voor wegen op foto 2? | |
Fred | woensdag 24 februari 2016 @ 10:45 |
in de diepte zijn dat de eenrichtingswegen met tramrails, in de breedte liggen tweerichtingsstraten met bomen. | |
mschol | woensdag 24 februari 2016 @ 10:46 |
ik denk gewoon 2 baans 1 richtingsverkeer banen en gewoon iets uitelkaar gelegd | |
Baas_bas | woensdag 24 februari 2016 @ 18:54 |
doe eens pics van die tramrails rijden trams ook over de weg zegmaar of is het gewoon een trein met een andere skin? | |
Cassius | woensdag 24 februari 2016 @ 19:11 |
![]() | |
G3F | woensdag 24 februari 2016 @ 19:54 |
Beter kijken, zijn er al meerdere geplaatst ![]() Cassius is iig zo aardig geweest om er nog een te droppen na je aanvraag, inclusief tram! ![]() | |
mschol | woensdag 24 februari 2016 @ 20:43 |
hmm... C:SL crasht tijdens laden opeens? gister werkte alles prima... nu crasht hij? | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 25 februari 2016 @ 01:18 |
Ben weer aan een nieuwe game begonnen, op een eilandenkaart (wederom unlimited moneyz en alles unlocked), helaas zijn er maar 9 vakjes beschikbaar, maar dat mag de pret opzich niet drukken: Overzichtje: Fun City, met voetbalstadion, aquarium, science center en meer: Enkele wijken op eilanden enzo: En uiteraard: een shinende Azura ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 25 februari 2016 @ 04:24 |
Al zie ik maar één lullig tunneltje als verbinding tussen links en rechts ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 25-02-2016 04:41:27 ] | |
jogy | donderdag 25 februari 2016 @ 11:09 |
Dat is een tramtunnel ![]() ![]() | |
Drizzt_DoUrden | donderdag 25 februari 2016 @ 14:14 |
![]() | |
mschol | donderdag 25 februari 2016 @ 15:53 |
iemand nog tips voor quick debugging? m'n spel crasht nog steeds als m'n workshop subscribsions geladen zijn, en heb al de nodige mods verwijderd, maar kom er dus maar niet achter wat ik er nou precies uit moet gooien.. (en met, inmiddels slechts, 1048 items is dat een kut klus om uit te zoeken... | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 25 februari 2016 @ 16:00 |
Alles eruit en opnieuw beginnen. | |
EnGCatjuh | donderdag 25 februari 2016 @ 16:07 |
Probeert dit eens: http://steamcommunity.com(...)010&searchtext=crash | |
mschol | donderdag 25 februari 2016 @ 16:18 |
zover komt de game helaas niet.. hij crasht na paradox en CO logo tijdens laden.. | |
jogy | donderdag 25 februari 2016 @ 17:00 |
Steamversie? integriteitsscan doen? Of in de mods map van het spel op je harde schijf alles verwijderen (of eruit verplaatsen ergens anders) en dan nog een keertje opstarten? | |
mschol | donderdag 25 februari 2016 @ 17:14 |
uiteraard steam versie , cache is gechecked en OK bij herinstall start hij wel, tot de mods en assets gedownload zijn.. dus daar zit het ergens, alleen kan ik niks zinnigs vinden welke mod of asset het probleem veroorzaakt, ook niet in de output_log.txt edit- met --disableMods start hij wel.. dus het zit em ergens in de mods. en niet in de assets... | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 25 februari 2016 @ 17:36 |
Dat scheelt dus al een hoop, dan één voor één inschakelen en kijken wat ie doet. | |
mschol | donderdag 25 februari 2016 @ 17:41 |
dat kan dus helaas niet... dan zijn alle mods verdwenen ingame.. ik moet dus via steam - workshop en vervolgens de subscribed items de mods gaan opzoeken ![]() geweldig die workshop... nu is C:SL gecrasht en neemt steam even mee ![]() ow, natuurlijk joh, gelijk m'n computer niet meer geauthoriseerd op deze PC ![]() Steam workshop i.c.m. cities skylines en veel items lijkt (iig hier en op dit moment) 1 groot bugfest te zijn... [ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 25-02-2016 18:02:29 ] | |
jogy | donderdag 25 februari 2016 @ 19:40 |
Leuk zo'n neergaande spiraal ![]() | |
mschol | donderdag 25 februari 2016 @ 19:46 |
het is dat ik moest eten enzo, anders waren vast 1 of meerdere schermen gesneuveld (dat was dan ook weer positief geweest, dan had ik gelijk een triple monitor setup gekocht) ![]() Ik ga alles maar unsubscriben straks, als hij dan nog werkt ![]() | |
EnGCatjuh | donderdag 25 februari 2016 @ 22:20 |
Raar moment om te crashen... Paradox Forums al gecheckt voor vergelijkbare problemen? | |
EnGCatjuh | donderdag 25 februari 2016 @ 22:24 |
Twee avondjes nu bezig geweest met "Mihoga", een stadje zonder "cheats" en zonder custom assets (nu nog, want andere treinstations en parkeerplaatsen zijn eigenlijk een must), maar mét een aantal essentiële mods. Ben best tevreden over het resultaat. Overzicht, nacht: ![]() Overzicht, dag: ![]() Details: ![]() "Exclusief" stukje aan het strand. ![]() Universiteit; bomen heb ik nog niks aan veranderd. ![]() ![]() | |
mschol | donderdag 25 februari 2016 @ 22:51 |
internet wel afgestruind en ook daar komt min of meer uit: het ligt aan de mods.. | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 25 februari 2016 @ 22:52 |
Ziet er mooi uit. | |
Baas_bas | vrijdag 26 februari 2016 @ 07:17 |
oh vet dit ziet er wel nice uit | |
Cassius | vrijdag 26 februari 2016 @ 09:16 |
Welke mod gebruik je voor de parkeervakken langs de rijbaan? | |
EnGCatjuh | vrijdag 26 februari 2016 @ 09:17 |
Als je mods gaat unsubscriben zou ik beginnen met de mods niet niet zijn geupdate sinds begin februari (voor Snowfall/patch 1.3). Kans is IMO het grootst dat daar de bug in zit. Thanks, het valt mij ook niet tegen voor alleen maar vanilla assets. | |
mschol | vrijdag 26 februari 2016 @ 10:41 |
wat trouwens wel lichtelijk hatelijk is is dat er van sommige mods tig verschillende versies online staan en de oude zijn het meest gesubscribed.. ![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 26 februari 2016 @ 12:47 |
Dat krijg je als de originele maker de mod niet meer update en ook anderen niet de zeggenschap erover geeft. Wel een probleemje binnen de Workshop natuurlijk. | |
G3F | vrijdag 26 februari 2016 @ 12:47 |
Heb je toevallig nog de oude T++ ? Er is nu namelijk een V2 die geüpdatet is door de gasten van Network Extentions. NExt heeft trouwens de wegen (bus en voetgangers) overgenomen ![]() | |
jogy | vrijdag 26 februari 2016 @ 12:51 |
Mooi. Een stadje waar ik eigenlijk best zou willen wonen ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 26 februari 2016 @ 14:24 |
Ja, dat wil ik ook wel weten. | |
mschol | vrijdag 26 februari 2016 @ 14:36 |
ook updaten ze de oude mod niet maar maken ze een nieuw item | |
mschol | vrijdag 26 februari 2016 @ 14:38 |
nee, die had ik er al uitgeknikkerd Mocht iemand nog goeie collecties met assets hebben dan hou ik mij aan bevolen | |
icecreamfarmer_NL | vrijdag 26 februari 2016 @ 15:10 |
Overigens heb ik een parkeergarage als asset maar die wordt nooit gebruikt. Hebben meer mensen daar last van? | |
G3F | vrijdag 26 februari 2016 @ 15:10 |
Network skins ![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 26 februari 2016 @ 16:02 |
Oh sorry daar had ik overheen gelezen. Volgens mij is dat Roads United. EDIT: Deze dus: http://steamcommunity.com(...)rchtext=roads+united [ Bericht 15% gewijzigd door EnGCatjuh op 26-02-2016 16:10:45 ] | |
EnGCatjuh | vrijdag 26 februari 2016 @ 16:03 |
Er zijn wel werkende parkeergarages in de workshop, dus ik weet niet of je een goede hebt. Maar bij mij deden ze het wel (was wel voor Snowfall). [ Bericht 13% gewijzigd door EnGCatjuh op 26-02-2016 16:10:40 ] | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 27 februari 2016 @ 15:41 |
Twee overzichtjes van mijn huidige stad: Bij dag: En nacht: Ik vraag me nu enkel af waar ik het beste het Opera House kan plaatsen. | |
G3F | woensdag 2 maart 2016 @ 19:23 |
Ik kan in ene geen wegen meer plaatsen?! ![]() Alles werkt gewoon maar bij wegen, elektriciteit palen, treinsporen enz gebeurt er niks als ik op m'n muis klik als ik iets wil plaatsen... Iemand hier ook last van (gehad)? Edit: Er was een nieuwe patch vandaag waardoor een aantal mods niet meer werken. Uit een Reddit post: Water pipes etc. Cause is something failing when detouring NetTool Methods. (Fine Road Heights) Traffic Manager PE: Everything except Toggle Traffic Light seems broken on first glance. It might internally work and the UI for changing things just doesn't get shown, not sure there Terraform tools aren't doing anything for me either https://www.reddit.com/r/(...)ng_1430_cet1330_utc/ [ Bericht 28% gewijzigd door G3F op 02-03-2016 19:35:54 ] | |
EnGCatjuh | woensdag 2 maart 2016 @ 20:04 |
Quickfix voor FRH: http://steamcommunity.com(...)/405693392907553790/ | |
Cassius | woensdag 2 maart 2016 @ 22:05 |
Vanaf vandaag eindelijk wel meerdelige trams in de workshop ![]() Nu nog m'n eigen tram afmaken... | |
G3F | woensdag 2 maart 2016 @ 22:30 |
Thanks ![]() | |
Fred | donderdag 3 maart 2016 @ 23:38 |
Trams ![]() ![]() Nieuw wapen in de strijd tegen de files: ![]() ![]() | |
Fir3fly | donderdag 3 maart 2016 @ 23:55 |
Blijf het knap vinden wat sommige mensen in dit topic hier toch nog mee kunnen doen. Ik kan mezelf er niet toe brengen ![]() | |
mschol | donderdag 3 maart 2016 @ 23:56 |
nice.. snowfall is in de sale bij GMG, dus misschien scoor ik hem op die manier wel... | |
Fred | vrijdag 4 maart 2016 @ 00:07 |
De tijd blijft bij mij vliegen ![]() | |
Fred | vrijdag 4 maart 2016 @ 00:07 |
Net echt:![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 4 maart 2016 @ 00:16 |
In België wel (als je het over die hoogspanningskabels hebt) ![]() | |
mschol | vrijdag 4 maart 2016 @ 00:25 |
das bovenleiding voor de trams, slimmerd ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 4 maart 2016 @ 09:59 |
Binnenkort toch ook maar eens aanschaffen. En werkt dat nieuwe wapen tegen files? Het lijkt er wel op, want ik zie bijna geen verkeer. ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 4 maart 2016 @ 10:00 |
Alsof je in Nederland zulke heuvels/hoogteverschillen hebt. ![]() | |
G3F | vrijdag 4 maart 2016 @ 10:46 |
18:30 - "even een uurtje Cities voor het eten" 23:00 - "moet toch eens gaan eten, nog even deze wijk afmaken" 01:30 - Etenstijd ![]() ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 4 maart 2016 @ 11:18 |
![]() Dat zijn natuurlijk wel de goede spellen. ![]() | |
EnGCatjuh | vrijdag 4 maart 2016 @ 12:23 |
Beetje overdreven, niet? ![]() | |
Drizzt_DoUrden | vrijdag 4 maart 2016 @ 13:44 |
![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 4 maart 2016 @ 14:08 |
Je kan nooit teveel asfalt hebben. [/VVD] | |
mschol | vrijdag 4 maart 2016 @ 14:38 |
maar zoiets voor stroomvoorziening in een wijk is opzich een leuk idee :p | |
Fred | vrijdag 4 maart 2016 @ 14:57 |
Het principe werkt. Ik moet alleen nog een aanpassing doen in de woonwijk waar het verkeer heen wil. Daar ontstaat nu een file op een rotonde die steeds volloopt. | |
EnGCatjuh | vrijdag 4 maart 2016 @ 15:17 |
Goede spreiding van je verkeer in de (woon)wijken en genoeg entry-points zijn uiteindelijk veel belangrijker dan een 6-baans snelweg IMO. | |
PandaDrop | zaterdag 5 maart 2016 @ 10:57 |
En is het rendabel? ![]() Ik zie iets van 2 huizen en er lopen twee tramsporen door het dorp (?). Misschien als je wat meer huizen neerzet, heb je Hillegersberg lijn 4. | |
Fred | zondag 6 maart 2016 @ 21:04 |
De rontonde in de woonwijk links heb ik nu vervangen door een ongelijkvloerse kruising, ook maar gelijk begonnen met een rondweg voor de kantorenwijk rechts:![]() Zeker, ligt nog een hele woonwijk achter: ![]() | |
PandaDrop | zondag 6 maart 2016 @ 21:07 |
Lol pure marteling, Net als bij Terbregge in Rotterdam. Huis aan water en in je achtertuin kijk je naar de snelweg. ![]() | |
EnGCatjuh | zondag 6 maart 2016 @ 23:00 |
Beter te veel asfalt dan te weinig, hè ![]() | |
sjappiehunter | dinsdag 8 maart 2016 @ 20:28 |
Welke asset of mod moet ik downloaden om het volgende te kunnen... en die werkt met snowfallupdate etc... ik wil graag: -afslagrichtingen aangeven bij kruisingen -verkeerslichten verwijderen van kruisingen als ik dat wil Ik zie verschillende traffic mods, maar weet niet welke de beste is die dit kan.. ... ps en hopelijk crashen m'n steden dan niet... | |
Fred | dinsdag 8 maart 2016 @ 20:37 |
Traffic Manager: President Edition: https://steamcommunity.co(...)text=traffic+manager | |
sjappiehunter | dinsdag 8 maart 2016 @ 20:59 |
Domme vraag wellicht - dus geabboneerd op deze mod - en nu... waar zie ik de tools? | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 8 maart 2016 @ 21:01 |
Drukke bedoening daar op dat smalle weggetje langs het water ![]() | |
Fred | dinsdag 8 maart 2016 @ 21:08 |
Je moet hem nog even via de content manager in het startscherm activeren. | |
sjappiehunter | dinsdag 8 maart 2016 @ 21:21 |
Oh ja.. dank! | |
sjappiehunter | dinsdag 8 maart 2016 @ 21:25 |
Voor de leuk what shots: Airport City ![]() Als het verkeer maar zijn weg vindt... ![]() Agrarisch gebied - snelweg met parallel-constructie ![]() OV-knoopje ![]() Tram-knoopje ![]() Stadsdeel omringd / links grote OV-knoop ![]() | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 8 maart 2016 @ 21:28 |
Sodeknetter wat een bult wegen ![]() | |
Divje | dinsdag 8 maart 2016 @ 21:32 |
Ik krijg weer zin om te gamen. Vervloekt zijt gij! Vooral drizzt.![]() | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 8 maart 2016 @ 21:40 |
Het zal vast wel kloppen, maar kon het niet wat makkelijker/effectiever? | |
Drizzt_DoUrden | dinsdag 8 maart 2016 @ 22:18 |
![]() | |
sjappiehunter | dinsdag 8 maart 2016 @ 22:19 |
Vast wel - het begon met een simpel knooppunt, maar traffic werd op een gegeven moment huge... en toen wijken aanbouwen... en dan krijg je dit uiteindelijk... Knooppunt Kethelplein was in eerste instantie het voorbeeld. | |
Sfeermaker | dinsdag 8 maart 2016 @ 23:00 |
Sjappie , zoveel wegen ![]() | |
jogy | woensdag 9 maart 2016 @ 00:43 |
Eindelijk een stad die ook op een stad lijkt en minder op een uitgegroeide landtumor ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 9 maart 2016 @ 01:31 |
Mede door al die screenshots hier ben ik ook maar eens begonnen met een nieuwe stad, aangezien na de updates al m'n oude steden niet meer werkten. ![]() Is dus ook nog vérre van voltooid, deze stad. Euro themed, AD + Snowfall en een shitload aan Mods en content uit de Workshop. ![]() Hoofdwegen en turbo-rotondes die weer leiden tot kleinere straten waaraan de blokken liggen. Aan de hoofdwegen liggen metro stations, iedere buurt heeft een eigen buslijn. ![]() Ongelijkvloerse, compacte afritten. Ideaal in de stad. ![]() Een beetje Nederlands glorie. ![]() ![]() ![]() Overview shot. ![]() En... the money shot. ![]() | |
Divje | woensdag 9 maart 2016 @ 08:07 |
Niceee ![]() | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 9 maart 2016 @ 08:31 |
Turbo-rotonde? Hoe maak je die? | |
jogy | woensdag 9 maart 2016 @ 09:30 |
http://steamcommunity.com(...)tion=readytouseitems | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 9 maart 2016 @ 09:44 |
Thanks. | |
jogy | woensdag 9 maart 2016 @ 10:12 |
Ik moet die dingen ook nog steeds installeren, ik blijf maar klootviolen met creatieve oplossingen en ductape fixes, ziet er niet uit ![]() | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 9 maart 2016 @ 10:16 |
http://steamcommunity.com(...)313&searchtext=turbo http://steamcommunity.com(...)341&searchtext=turbo Dit zijn eigenlijk de turbo rotondes zoals we die in NL kennen. (met de beperkingen van het spel.) | |
valek | woensdag 9 maart 2016 @ 14:57 |
Hoe kan ik wegen buigen of een bocht maken? | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 9 maart 2016 @ 14:59 |
Met de tweede en derde optie (links van de wegen, zie je vier opties) | |
valek | woensdag 9 maart 2016 @ 15:07 |
thnx ![]() | |
Sjouveur | donderdag 10 maart 2016 @ 11:36 |
Bestaat er eigenlijk een mod die je stad een realistischer bevolkingsaantal geeft? Ik snap dat de 80k inwoners in mijn huidige stad ook echt inwoners zijn (die allen een baan of studie hebben en dus rondreizen), maar aan de hand van de grootte van de stad zou ik dit eerder op 800k inwoners inschatten. Het mooiste zou een mod zijn die gewoon het aantal inwoners x10 doet, inclusief de unlocks x10, zodat alles mooi in verband blijft. | |
EnGCatjuh | donderdag 10 maart 2016 @ 12:04 |
Ja, die mod bestaat. Volgens mij heet die Realistic Population oid. Deze dus: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=426163185 | |
Sjouveur | donderdag 10 maart 2016 @ 12:15 |
Die past de daadwerkelijke populatie aan, waardoor je verkeer denk ik een nachtmerrie wordt :p Ik heb ondertussen zelf nog deze gevonden https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=406841580 Dit is gewoon een extra statistiekje zonder dat je spel verder beïnvloedt word. Ben benieuwd of deze een wat realistischer getal weergeeft voor een stad met meerdere snelwegen, vliegvelden etc etc. :p | |
EnGCatjuh | donderdag 10 maart 2016 @ 12:22 |
RPCM is extra moeilijkheid ![]() | |
G3F | donderdag 10 maart 2016 @ 16:25 |
Zodra je eenmaal aan de agent limit (volgensmij is het zo'n 16 000 agents) zit zal je verkeer niet erger meer worden, hooguit juist minder als je stad over de volle 25 tiles is uitgespreid. ![]() Heb zelf het gevoel dat het het drukst op de wegen is zo tussen de 30K en 60K als alles nog vrij dicht bij elkaar gebouwd is. [ Bericht 1% gewijzigd door G3F op 10-03-2016 16:31:36 ] | |
Vermecelli | vrijdag 11 maart 2016 @ 15:48 |
Zo te zien loopt je begraafplaats nog wat achter | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 11 maart 2016 @ 16:01 |
Is al opgelost. De weg naar de begraafplaats toe, had ik per ongeluk als éénrichtingsweg gemaakt. ![]() | |
mschol | vrijdag 11 maart 2016 @ 16:43 |
dat is het een en ander wel heel letterlijk nemen ![]() | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 11 maart 2016 @ 16:47 |
Nu je het zegt. ![]() | |
lifeblind | dinsdag 22 maart 2016 @ 15:23 |
Nieuwe patch is uit! ![]() https://forum.paradoxplaz(...)tes-1-4-0-f3.915105/ | |
sjappiehunter | dinsdag 22 maart 2016 @ 19:57 |
WTF IS ER GEBEURD? Onder het boom-tabje vind ik geen voet, fietspaden meer??? | |
Blue_Panther_Ninja | dinsdag 22 maart 2016 @ 20:16 |
Mooi zo!! | |
sjappiehunter | dinsdag 22 maart 2016 @ 20:19 |
Eerste mod die niet meer werkt... de first person mod waarmee je met auto's en trams kan meerijden... eenmaal erin kan je er niet meer uit... | |
Blue_Panther_Ninja | dinsdag 22 maart 2016 @ 21:25 |
Say what? | |
sjappiehunter | dinsdag 22 maart 2016 @ 22:23 |
Ik kan op een auto, tram, persoon, vliegtuig of trein klikken... en dan rijd ik first person mee. Als ik ESC druk kom ik dan weer terug in "kaart-modus" - dat werkt niet meer... ik moet het spel verlaten... of moet blijven meerijden. | |
mschol | dinsdag 22 maart 2016 @ 22:35 |
ik denk dat hij doelde op het stukje dat dat de eerste mod is die niet meer werkt, elke keer dat er een patch is moeten enorm veel mods worden gefixt voor de patch.. | |
Blue_Panther_Ninja | dinsdag 22 maart 2016 @ 22:38 |
Het is volgens mij een bugje. ![]() | |
sjappiehunter | dinsdag 22 maart 2016 @ 22:53 |
Een bugje dat gebeurt na de update.. | |
sjappiehunter | dinsdag 22 maart 2016 @ 22:54 |
I see... | |
Blue_Panther_Ninja | dinsdag 22 maart 2016 @ 22:57 |
Dan moet er zo snel mogelijk een nieuwe patch uitkomen!! | |
EnGCatjuh | woensdag 23 maart 2016 @ 10:16 |
Dat is aan de mensen die de mods maken. Die het doen in hun vrije tijd. De belangrijke mods zijn inmiddels allemaal wel geupdate volgens mij. | |
EnGCatjuh | woensdag 23 maart 2016 @ 10:59 |
Je hebt mazzel, de update is er al: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=650805785 | |
Blistering | woensdag 23 maart 2016 @ 13:37 |
Ik heb geen regen en mist in m'n stad, blijkbaar. Vanmorgen een nieuwe map gestart, en nog altijd geen regen of mist gehad. Kan dat aan de map liggen? edit: Wtf, nog geen 2 min na deze post begint het te regenen ![]() [ Bericht 35% gewijzigd door Blistering op 23-03-2016 13:44:44 ] | |
HetBrabandertje | woensdag 23 maart 2016 @ 13:44 |
In de release notes staat dat die naar een apart tabblad zijn verhuisd. | |
Blue_Panther_Ninja | woensdag 23 maart 2016 @ 19:24 |
![]() Lekker snel!! | |
sjappiehunter | woensdag 23 maart 2016 @ 23:29 |
Dank... gevonden... maar erm, ik speel gewoon een spel en opeen zijn dingen weg/anders... release notes?? | |
EnGCatjuh | donderdag 24 maart 2016 @ 08:31 |
Tenzij je dat zelf aangeeft, update Steam je spellen automatisch. Eergisteren is er een grote patch (1.4) uitgekomen, daardoor zijn er een aantal dingen anders. De release notes is de lijst met wijzigingen die gedaan zijn door die update. | |
mschol | donderdag 24 maart 2016 @ 09:28 |
kleine correctie: steam zal bij een update altijd updaten zodra jij het spel start, updates niet installeren kan helaas niet meer; vroeger kon dit nog wel. Je kan het hooguit uitstellen tot de eerstvolgende start van het spel (met als uitzondering offline mode denk ik zo) | |
EnGCatjuh | donderdag 24 maart 2016 @ 11:29 |
Ah ok, misschien had ik dat fout. Mods updaten kan je wel uitzetten toch? Of ook niet? | |
mschol | donderdag 24 maart 2016 @ 11:35 |
volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker.. er is trouwens nog een uitzondering op het wel/niet updaten naar de laatste versie: er zijn wat spellen die onder het tabje beta's (rechtermuis klik op de game in je bibliotheek en dan eigenschappen) bepaalde versies beschikbaar stellen voor b.v. mod compatibiliteit, maar dat is developer afhankelijk.. | |
sjappiehunter | vrijdag 25 maart 2016 @ 22:21 |
Hollandsch spelen met water en dijken...![]() ![]() | |
sjappiehunter | woensdag 30 maart 2016 @ 22:15 |
Hoi... ik ben niet heel erg tevree met Traffic President. Verkeer negeert veranderde pijlen (ook na een tijd). Ik heb ooit in in YouTube film ergens gezien dat iemand echt aangaf vanaf welke strook je naar welke andere strook kon op een kruising... is dat geen betere verkeersapp? Zet ''t iemand wat/ | |
EnGCatjuh | woensdag 30 maart 2016 @ 23:12 |
Dat is Traffic ++ (v2 oid). | |
MrTorture | donderdag 31 maart 2016 @ 14:12 |
Wat slim ![]() ![]() ![]() | |
Cassius | donderdag 31 maart 2016 @ 16:00 |
Wat heeft een kerncentrale met water van doen? (Ja alles natuurlijk, maar in het spel niet.) | |
MrTorture | donderdag 31 maart 2016 @ 19:54 |
De kerncentrale niet, maar als ik eerder aan dijken had gedacht, was mijn waterkrachtcentrale niet op een watersnoodramp uitgelopen ![]() | |
Cassius | donderdag 31 maart 2016 @ 21:18 |
Ooh zo ![]() ![]() | |
mschol | donderdag 31 maart 2016 @ 21:26 |
die nucleaire rotzooi geeft geen vervuiling? ![]() | |
PandaDrop | donderdag 31 maart 2016 @ 23:37 |
Nooit last van gehad. En voordeel, naast de kerncentrale plaats je een dam en dan krijg je extra groot debiet door de kerncentrale. Digitale kernramp van Fukushima of Tsjernobyl moet nog komen | |
0108daniel | maandag 4 april 2016 @ 23:14 |
Ik heb het spel er ook weer eens opgezet. Tevens heb ik gelijk de mod van 81 tiles erin gezet ![]() Nu weer maar eens kijken met de 3 DLC's en de nieuwste versie wat er allemaal veranderd is. | |
mschol | maandag 4 april 2016 @ 23:53 |
stiekem vind ik dat wel erg jammer, lijkt me wel wat, wat realistischere kerncentrales enzo ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 05-04-2016 01:08:11 ] | |
SuperHarregarre | dinsdag 5 april 2016 @ 19:16 |
Ik ben maar weer eens begonnen. Het viel me eigenlijk wat tegen na de hype in het begin. Heb het een half jaar laten stoffen, hopelijk nu weer wat plezier erin vinden. Zijn de DLC noodzakelijk? | |
0108daniel | zondag 10 april 2016 @ 02:01 |
Om alle mods te kunnen gebruiken, heb je dan perse beide uitbreidingen nodig? | |
Kleffe_Dop | zondag 10 april 2016 @ 14:16 |
Er zijn bepaalde assets die After Dark of Snowfall nodig hebben. Maar het leeuwendeel heeft dat niet als vereiste, bovendien staat het dan vermeld in de beschrijving en vaak ook dmv een gekleurde balk. | |
0108daniel | zondag 10 april 2016 @ 21:58 |
Ah dankjewel! ![]() | |
0108daniel | zondag 10 april 2016 @ 22:01 |
Werkt het toruwens ook als ik via een andere site Cities Skylines koop? Zoals hier: http://www.gamesync.nl/ci(...)ek9O3BNLYxoCd1vw_wcB Is dit wel legaal en kan ik daarmee ook alle mods gebruiken? | |
mschol | zondag 10 april 2016 @ 22:21 |
gemiddeld genomen werkt dit gewoon zonder problemen, het is dan gewoon een legale versie, identiek aan de versie die je bij steam zou kopen | |
0108daniel | zondag 10 april 2016 @ 22:28 |
Dankjewel! Het werkt inmiddels ![]() | |
sjappiehunter | maandag 11 april 2016 @ 00:39 |
Ik best een aardige pc. Vorig jaar gekocht. Ik merk wel dat als mijn 9 tiles aardig zijn volgebouwd mijn computer toch aardig zijn best moet doen: - m'n fans gaan wat harder draaien - bewegingen van voertuigen iets minder soepel. - maken/verwijderen/verplaatsen van OV-haltes loopt zwaar, en traag. Hebben jullie dit ook? | |
mschol | maandag 11 april 2016 @ 00:58 |
wat is een aardige pc dan? ik kom nooit echt toe aan 9 tiles volbouwen, dan ben ik het allang zat.. | |
G3F | dinsdag 12 april 2016 @ 19:09 |
Mijn laptop schakelt vanaf het moment dat hij klaar is met laden in overdrive, lijkt soms wel of hij ieder moment op kan stijgen ![]() Edit: T++ was wel echt een killer voor m'n prestaties ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door G3F op 12-04-2016 19:16:17 ] | |
0108daniel | woensdag 13 april 2016 @ 19:54 |
Hoe goed is CS eigenlijk geoptimaliseerd? Als ik even alt-tab gebruik gaat alles ongelofelijk traag... Als ik kijk naar mijn geheugen zie ik dat CS 6GB gebruikt!! Hoort dit? Ik gebruik maar een paar mods + assets. | |
mschol | woensdag 13 april 2016 @ 20:06 |
cs lust veel memory, en meerdere cores (tot 4 dacht ik ) is beter voor de simulatie | |
0108daniel | woensdag 13 april 2016 @ 21:15 |
Ah dankje. Nog een vraag. Ik heb alle dutch houses gedownload. Echter komen ze niet hoger dan level 3, terwijl ik alles van education, parken, onderwijs, etc heb gemaakt. Er staat ook bij: 1x1, 2x3, 1,3 enzo, maar hoe werkt dit precies? Als ik 1x1 vakje maak of een 2x3 vakje dan bouwen ze daar meer huizen dan dat ze nodig hebben om level 3 of hoger te bereiken. | |
karton2 | woensdag 13 april 2016 @ 22:30 |
Die Network Extensions Project doet het bij mij niet. Netjes gedownload en geïnstalleerd, maar geen extra wegen ingame. Daarna heb ik de bestanden handmatig geïnstalleerd. In eerste intantie in de map Cities Skylines - Files - Mods - Network Extensions Project In tweede instantie in Users - AppData - Local - Colossal Order - Cities_Skylines - Addons - Mods Overige mods staan uit, spel afgesloten en opnieuw opgestart; niks. Ook als ik een nieuw spel start zijn de wegen niet te zien. Besturingssysteem is Windows 10. | |
Drizzt_DoUrden | woensdag 13 april 2016 @ 23:13 |
Vink je hem wel even aan in de Content Manager in C:S? | |
EnGCatjuh | donderdag 14 april 2016 @ 11:01 |
1x1 en 2x3 enzo is de grootte van het plot waarop ze gebouwd worden. | |
karton2 | donderdag 14 april 2016 @ 11:04 |
Ja, opties instellen e.d. is geen probleem. | |
0108daniel | donderdag 14 april 2016 @ 23:35 |
Bedankt EngCatjuh. Word tijd om meer geheugen aan te schaffen, 8GB is veelste weinig! Duurt 7 minuten en 23 seconden om het spel vanaf steam op te starten tot ik daadwerkelijk kan spelen. Bij mijn taakbeheer is het fysieke geheugen 97% in gebruik... Dit terwijl ik maar 18 mods gebruik en een aantal assets. Hebben jullie dit probleem ook? | |
0108daniel | zaterdag 16 april 2016 @ 11:27 |
Ik heb er 8 GB bijgedaan en het opstarten van de map met maar 23K inwoners duurt nu slechts 53 seconden. De totale tijd vanaf steam tot ik daadwerkelijk kan spelen is nu 2.55 ![]() | |
T_Killer | zondag 17 april 2016 @ 21:59 |
Wat is er mis met de Traffic ++ mod? Ik heb me moeten unsubscriben omdat ik anders mijn game niet meer geladen krijg. | |
Fred | zondag 17 april 2016 @ 22:01 |
Hij is vervangen door de V2 versie. Daarvoor moet je je opnieuw subsriben op Traffic++ V2 | |
mschol | zondag 17 april 2016 @ 22:39 |
handig ![]() Fatsoenlijk mods upgraden kan men (= in dit geval de maker) ook niet he ![]() normaal gesproken update je de mod en wordt hij netjes bij iedereen bijgewerkt, maar nee bij dit spel staan er tig verschillende versies van sommige mods online... waarvan allen, op 1 na, overbodig zijn | |
EnGCatjuh | maandag 18 april 2016 @ 10:13 |
Dat krijg je als de originele modbouwer de oude mod niet meer updaten en ook niemand de powers geeft om dat wel te doen. | |
SuperHarregarre | maandag 18 april 2016 @ 10:26 |
Uit ervaring kan ik zeggen dat de manier waarop dit spel geupdate assets behandeld debet is aan al die dubbele zooi. Daarom was ik ook wel klaar met modden na een gebouw of vier/vijf gemaakt te hebben. Het kost telkens enorm veel moeite om updates door te voeren en alles netjes werkend te houden. Denk eerlijk gezegd dat ze door de matige implementatie van het systeem enorm veel spelers hebben weggejaagd. | |
Irritatie100 | maandag 18 april 2016 @ 10:52 |
Ik blijk dit spel ook in Steam te hebben staan, al een jaar, maar nog nooit gespeeld ![]() ![]() Vanavond als ik uit m'n werk kom eens doen, ik hou wel van dit soort casual games. Even een goede beginnershandleiding zoeken en dan eerst een Sandbox-game spelen met onbeperkt geld om me alles eigen te maken. En dan het echte werk ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 18 april 2016 @ 12:48 |
Veel speelplezier. | |
Irritatie100 | maandag 18 april 2016 @ 13:48 |
Komt wel goed ![]() Heb een beetje dit topic zitten doorlezen (rustige dag op het werk ![]() ![]() Tevens heb ik een laptop van een jaar of 3-4 oud (weet niet meer precies wanneer ik dat ding gekocht heb eigenlijk ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 18 april 2016 @ 14:02 |
een asset is volgens mij een (extra) gebouw of zo. Terwijl een mod echt iets wijzigt in het spel, zoals bijvoorbeeld de trafficmods die er zijn die op het gebied van verkeer allerlei zaken aanpassen. Mocht bovenstaande onjuist zijn, dan verneem ik dat graag van iemand anders In het begin zal het nog wel meevallen, maar naarmate je stad groter wordt, zal het waarschijnlijk wel een probleem gaan worden. | |
T_Killer | dinsdag 26 april 2016 @ 20:30 |
Wie heeft er ervaring met het maken/editen van bestaande assets? Ik wil graag een custom (residential) asset editen zodat het niet meer in lever 5 beschikbaar is, maar in level 3. Kan dat? Zo ja, hoe? Ik kan in de editor niks vinden. | |
0108daniel | zaterdag 30 april 2016 @ 11:34 |
De openingspost mag weleens geüpdate worden :$ | |
Kleffe_Dop | zaterdag 30 april 2016 @ 15:58 |
Nog 49 posts, dan mag je los. ![]() | |
TigerXtrm | zaterdag 30 april 2016 @ 19:31 |
Ik heb dat hele Traffic++ er uit gegooid. Heb nu Network Extensions en Traffic Manager PE en ik heb geen idee wat Traffic++ daar nog aan toe zou moeten voegen? ![]() | |
G3F | zaterdag 30 april 2016 @ 20:30 |
Mwa T++ deed heel veel dingen toch wel goed + was er als een van de eerste. Volgensmij doet de huidige TM PE hetzelfde + meer maar dan met minder prestatie issues (heb hem zelf overigens nog niet geprobeerd). | |
sjappiehunter | zondag 1 mei 2016 @ 01:40 |
Ik heb een aantal goederentreinstations. Dit leidt tot files van goederentreinen buiten mijn gebied... is er een manier of iets om dit te voorkomen? | |
mschol | zondag 1 mei 2016 @ 01:55 |
1 goederen station die met buiten verbonden is.. en die verbind je, met een stuk weg(!) aan je interne railnetwerk... https://gfycat.com/HarmfulGoodIndianelephant#?direction=reverse https://www.reddit.com/r/(...)al_to_external_cargo | |
sjappiehunter | zondag 1 mei 2016 @ 02:04 |
Ja ook mijn idee... krijg ik dit... onder is van buiten. links naar goederenstation (daarbij 2 afnemende stations naar interne gebieden), midden is passagiers, ook met overstap, rechts is goederen met afneemstation naar commercial gebied. Probleem blijft altijd dat je verkeersopstoppingen krijgt rond zo'n goederenstation. ![]() | |
mschol | zondag 1 mei 2016 @ 02:10 |
mijn eerste gok wat er mis gaat in deze setup: je hebt nu meerdere raillijnen: A (extern), B (intern 1) en C (intern 2) A wil zowel naar B als C, maar B en C genereren ook verkeer naar de andere stations te gaan.. volgens mij gaat het daar mis.. bij het reddit voorbeeld zijn er 2 stations die voor de rest niks hoeven te bedienen.. | |
sjappiehunter | zondag 1 mei 2016 @ 02:32 |
Komt misschien door de experimentele opzet van mijn stad... zal later wat plaatjes posten. Ik heb gescheiden kernen. Twee woonkernen (alleen high density wonen) Twee commerciële kernen (alleen high density commercieel) Een kantoor-kern Vier industriele kernen (verschillende typen industrie/landbouw). Daarnaast zijn er: Een energie en water kern (centrales, water) Twee OV-hubs De OV hubs zijn als enige verbonden met de rijksweg naar buiten en personenstations naar buiten. Auto's kunnen dus niet van buiten naar woon, industrie, commercieel en kantoren. Alle peoples moet via de hubs. Ook hebben de OV-hubs een vliegveld. Vanuit de OV hubs lopen metrolijnen (meerdere) naar de verschillende kernen. Verkeer tussen de kernen moet ook dus via de OV hub. Er zijn kleine uitzonderingen, maar dit is de basis. De industriegebieden zijn wel enigszinsverbonden. Een woonkern is totaal tram-ov, de ander bus-ov, zo ook commercieel. Resultaat: -geen verkeersopstoppingen in woon/werkgebied, nauwelijks verkeer, behalve vuilniswagens, brandweer, politie etc en trams en bussen. -gigantische OV-stromen. Vooral tussen de metrostations en treinstations op de OV-hubs. Ik wil de verschillende gebieden ook via trein ontsluiten naar buiten, maar ook intern voor de interne markt. Hier loop ik dus een beetje op spaak Ander probleempje is in de woongebieden dat ik enorm veel crematoria heb, maar toch lijken blijven liggen... deceased 1.600, capaciteit 7.000... crematoria door alle gebieden heen... en toch... doodshoofdjes... | |
Sfeermaker | zondag 1 mei 2016 @ 09:07 |
Daar klopt inderdaad geen reet van. Wat ik me ook afvraag is of lijken wel worden opgeruimd. Het aantal begraven mensen blijft maar toenemen. Daar 100 crematoria aan toevoegen helpt niets. | |
mschol | zondag 1 mei 2016 @ 10:31 |
hoe zit dat met services zoals crematoria: kunnen die wel naar alle kernen toe? | |
Luctor.et.Emergo | zondag 1 mei 2016 @ 11:15 |
Is die bug nog steeds niet gefixt? | |
davedavy | zondag 1 mei 2016 @ 11:33 |
Tijd om Cities weer eens aan te slingeren ![]() | |
sjappiehunter | zondag 1 mei 2016 @ 12:21 |
Ja de crematoria staan in alle kernen verspreid, net als politiebureaus, brandweer, ziekenhuizen, scholen (alleen woonkernen), en vuilverbranders | |
valek | zondag 1 mei 2016 @ 14:14 |
Mijn spoornetwerk is een ramp. Alles staat stil. Er zijn ook zoveel treinen die rijden. | |
davedavy | zondag 1 mei 2016 @ 14:57 |
En weer verwijderd. ![]() | |
Fir3fly | zondag 1 mei 2016 @ 14:59 |
![]() ![]() | |
GlenSpey | zondag 1 mei 2016 @ 17:09 |
Wat ik eigenlijk wil is een map met een grote rivier of baai en van daaruit dan enkele kanalen de stad in te slingeren. Alleen welke (standaard) map ik dan ook kies, overal is het waterpeil veel lager dan het land, hierdoor krijg je relatief diepe kanalen met een lage watergrens en waarbij het water soms zo ver terugstroomt dat delen van het kanaal droogvallen. Ziet er niet uit dus ![]() Moet dus een map hebben waar het waterpeil redelijk hoog staat zodat die kanalen zich goed tot (bijna) de rand toe vullen. Wie weet een leuke map? ![]() | |
mschol | zondag 1 mei 2016 @ 17:16 |
zelf maken? | |
EnGCatjuh | zondag 1 mei 2016 @ 17:35 |
Dit werkt véél beter: http://imgur.com/a/LPRah | |
0108daniel | zondag 1 mei 2016 @ 17:37 |
Wat heeft die steam save cloud voor zin eigenlijk? Ik heb meer dan 150 mods en 400 assets geinstalleerd. Ik doe de steam save cloud en wil het op een andere PC spelen, maar dan heb ik de mods en assets niet waardoor ik net zo goed opnieuw kan beginnen. | |
GlenSpey | zondag 1 mei 2016 @ 17:56 |
Geen zin in. Iemand die een map weet? | |
mschol | zondag 1 mei 2016 @ 18:05 |
steam save cloud heeft zin om je saves te bewaren, de assets en mods heb je je op gesubscribed, dus op een andere pc moeten die automatisch worden gedownload.. | |
sjappiehunter | zondag 1 mei 2016 @ 22:01 |
Worth trying! ![]() By the way... vond uit dat de spoorlijnen buiten mijn kaart om in een verbonden waren. Er gingen dus goederentreinen aan de ene kant mijn kaart uit, reden een rondje en kwamen de andere kant mijn kaart weer binnen... dat zorgde ook voor veel treinverkeer. | |
Vermecelli | zondag 1 mei 2016 @ 22:28 |
Ik ook, jammer want ik vond Cities echt een goed spel. Alleen is de uitdaging totaal weg zodra je een keer een stad met 100k+ inwoners hebt gemaakt en zelfs met de uitbreidingen en plugins komt die uitdaging niet terug. Ik volg het spel nog wel in de hoop dat er een keer om een ommekeer komt maar anders haak ik helaas af. | |
EnGCatjuh | maandag 2 mei 2016 @ 09:50 |
De devs hebben volgens mij uitgesproken dat er op het gebied van de mechanics niet zo héél veel gaat veranderen. Dus ik vrees ervoor; heb zelf overigens hetzelfde. Probeer het af en toe een avondje maar het goede gevoel blijft niet echt hangen ofzo. | |
G3F | maandag 2 mei 2016 @ 11:28 |
Ik ken t gevoel ook ![]() Ik blijf gewoon dit topic en de Reddit volgen en dan gooi ik hem eens in de zoveel tijd even aan als ik weer wat inspiratie heb. Eigenlijk draait t spel voornamelijk om een zo aantrekkelijk mogelijk uitziende stad te maken. | |
davedavy | maandag 2 mei 2016 @ 13:07 |
Nja is dat niet bij elke game zo? | |
G3F | maandag 2 mei 2016 @ 18:28 |
Hoe bedoel je precies want volgensmij zijn er genoeg games waar t niet om t bouwen van een (zo esthetisch mogelijke) stad gaat? ![]() | |
davedavy | maandag 2 mei 2016 @ 21:08 |
![]() | |
G3F | maandag 2 mei 2016 @ 22:09 |
Mwa Forza verveelt mij persoonlijk nooit, of elke andere goeie racegame. Verder brengen COD en FIFA elk jaar hetzelfde spel uit en blijven mensen het spelen. Al moet ik wel zeggen dat bovenstaande spellen (iig Forza voor mij) sterke multiplayer features hebben waardoor het interessant blijft, iets wat CSL totaal mist. | |
mschol | maandag 2 mei 2016 @ 22:16 |
hoewel simcity 4 in de basis hetzelfde idee is, kan/kon dat spel mij veel langer boeien.. | |
Kleffe_Dop | maandag 2 mei 2016 @ 22:32 |
Ik herken het zeker, maar heeft dat misschien ook niet met een stukje leeftijd en nostalgie te maken? Ten tijde van de release van SC4 was je zelf nog een stuk jonger, inmiddels 13 jaar later zijn we flink verzadigd op game gebied; het zit wel in een mooi en nieuw jasje, maar in feite is de basis nog altijd hetzelfde als 15 jaar geleden. Ik heb het zelf namelijk ook bij veel andere game genres.. het is niet minder, maar ik heb sneller het gevoel dat ik het "allemaal al eens gezien heb" ondanks de super gelikte graphics etc. | |
Luctor.et.Emergo | maandag 2 mei 2016 @ 22:38 |
oftewel we worden oud. ![]() | |
Kleffe_Dop | maandag 2 mei 2016 @ 22:39 |
Ouch... ![]() | |
Divje | maandag 2 mei 2016 @ 22:44 |
Door dit soort screenshots wil ik 'm weer opstarten ![]() ![]() ![]() ![]() En dan na een half uurtje heb je dit gemaakt: ![]() En ben je er weer flauw van ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 2 mei 2016 @ 22:55 |
Ik zie soms wel eens van die filmpjes ervan op YouTube en dan denk ik echt van ![]() ![]() | |
sjappiehunter | maandag 2 mei 2016 @ 23:01 |
Wat je op YouTube ziet is soms niet normaal... en moet je niet als de standaard zien. Vraag je dan af hoeveel werk dat is... en hoeveel leven deze mensen hebben, (of hoeveel ze aan hun YouTube account verdienen). | |
EnGCatjuh | dinsdag 3 mei 2016 @ 08:55 |
Dat zijn dan ook van die versneld afgespeelde filmpjes die dan alsnog een half uur duren. Hebben ze in feite eigenlijk 5 uur lang aan één klein stukje woonwijk gebouwd oid. Het lijkt alsof ze dat even snel neerplempen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo. Planet Coaster gaat (helaas) hetzelfde probleem hebben - we zijn nu al zo verwend door de fantastische creaties die gemaakt worden, we kunnen onszelf alleen maar teleurstellen ![]() | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 3 mei 2016 @ 09:04 |
Dat is wel zo inderdaad. | |
davedavy | dinsdag 3 mei 2016 @ 11:40 |
Hoewel SC 2013 op veel vlakken gewoon keihard faalde moet ik zeggen dat ik die game ook veel meer heb gespeeld dan Cities. Zal vast niet voor iedereen zo zijn maar ik was wel een beetje uitgekeken op het city simulator genre omdat ik al zoveel uren in SimCity 1/2 jaar ervoor had gespeeld. Misschien dat dat ook wel meespeelt ![]() Als je Fifa leuk vindt dan moet je wel elk jaar een nieuwe kopen, bij COD betwijfel ik dat.
![]() | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 3 mei 2016 @ 11:51 |
Bij FIFA koop ik iedere 2-3 jaar een nieuw deel. Anders vind ik het te veel worden. | |
Elan | dinsdag 3 mei 2016 @ 14:07 |
Wat nog mist is LAN-play. Hoeft niet perse competitief,werk je cheaters enkel mee in de hand en verpest je de game. Gewoon beide een zooitje tiles volbouwen en een toffe stad maken samen. | |
Elan | dinsdag 3 mei 2016 @ 14:10 |
Mwoah dan speel je met verouderde gameplay en spelersdatabases. Ook online functies werken nauwelijks. Toch wel een beetje pauper hoor. | |
Fir3fly | dinsdag 3 mei 2016 @ 14:16 |
Bij mij niet. Ik speel nu nog SC4. Ok, wel met een hoop mods maar ongeveer 5 jaar geleden speelde ik het voor het eerst. Toen nog zonder mods en ook toen al kon het mij veel langer boeien. Wat mij betreft zit er gewoon iets meer diepgang en charme in die game. Al sinds 2003. | |
G3F | dinsdag 3 mei 2016 @ 14:18 |
Met EA Access kom je al een heel eind. Na een halfjaar is de nieuwste FIFA beschikbaar. Dan nog de overige spellen en de 10-uur trails die je kan doen voor je besluit een (EA) game aan te schaffen is de ¤25 per jaar wel het overwegen waard. | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 3 mei 2016 @ 14:24 |
Ik speel toch al nauwelijks online, dus dat interesseert mij niet zo. En die verouderde gameplay ben ik wel gewend ![]() ![]() Het geld groeit me nou eenmaal niet op de rug. Of misschien wel, maar dan kan ik er niet bij. ![]() | |
Elan | dinsdag 3 mei 2016 @ 14:41 |
SC4 is is essentie wel een stuk lastiger,als in moeilijker dan Cities toch? | |
mschol | dinsdag 3 mei 2016 @ 19:45 |
ik vind hem denk ik makkelijker | |
PandaDrop | dinsdag 3 mei 2016 @ 19:55 |
Ik mis in CS wel rampen zoals stadsbranden en meteorieten. Gelukkig zijn overstromingen wel mogelijk. Verder mis ik het geklooi met budget per ziekenhuis in CS. En ik vond SC4 veel gezelliger. Luchtballonen, spellende kinderen, dieren enzo. | |
EnGCatjuh | dinsdag 3 mei 2016 @ 20:25 |
Er is eventueel een "fire spread" mod als je echt stadsbranden wil hebben. |