abonnement Unibet Coolblue
pi_161820198
De openingspost mag weleens geüpdate worden :$
  zaterdag 30 april 2016 @ 15:58:08 #252
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_161824777
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:34 schreef 0108daniel het volgende:
De openingspost mag weleens geüpdate worden :$
Nog 49 posts, dan mag je los. :)
pi_161829701
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:01 schreef FredvZ het volgende:
Hij is vervangen door de V2 versie.
Daarvoor moet je je opnieuw subsriben op Traffic++ V2
Ik heb dat hele Traffic++ er uit gegooid. Heb nu Network Extensions en Traffic Manager PE en ik heb geen idee wat Traffic++ daar nog aan toe zou moeten voegen? :? Enige wat die mod ooit gedaan heeft is problemen veroorzaken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_161831355
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik heb dat hele Traffic++ er uit gegooid. Heb nu Network Extensions en Traffic Manager PE en ik heb geen idee wat Traffic++ daar nog aan toe zou moeten voegen? :? Enige wat die mod ooit gedaan heeft is problemen veroorzaken.
Mwa T++ deed heel veel dingen toch wel goed + was er als een van de eerste. Volgensmij doet de huidige TM PE hetzelfde + meer maar dan met minder prestatie issues (heb hem zelf overigens nog niet geprobeerd).
pi_161839307
Ik heb een aantal goederentreinstations.

Dit leidt tot files van goederentreinen buiten mijn gebied... is er een manier of iets om dit te voorkomen?
pi_161839442
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 01:40 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik heb een aantal goederentreinstations.

Dit leidt tot files van goederentreinen buiten mijn gebied... is er een manier of iets om dit te voorkomen?
1 goederen station die met buiten verbonden is.. en die verbind je, met een stuk weg(!) aan je interne railnetwerk...

https://gfycat.com/HarmfulGoodIndianelephant#?direction=reverse
https://www.reddit.com/r/(...)al_to_external_cargo
pi_161839558
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef mschol het volgende:

[..]

1 goederen station die met buiten verbonden is.. en die verbind je, met een stuk weg(!) aan je interne railnetwerk...

https://gfycat.com/HarmfulGoodIndianelephant#?direction=reverse
https://www.reddit.com/r/(...)al_to_external_cargo
Ja ook mijn idee...

krijg ik dit... onder is van buiten. links naar goederenstation (daarbij 2 afnemende stations naar interne gebieden), midden is passagiers, ook met overstap, rechts is goederen met afneemstation naar commercial gebied.

Probleem blijft altijd dat je verkeersopstoppingen krijgt rond zo'n goederenstation.

pi_161839622
mijn eerste gok wat er mis gaat in deze setup: je hebt nu meerdere raillijnen: A (extern), B (intern 1) en C (intern 2)

A wil zowel naar B als C, maar B en C genereren ook verkeer naar de andere stations te gaan.. volgens mij gaat het daar mis..

bij het reddit voorbeeld zijn er 2 stations die voor de rest niks hoeven te bedienen..
pi_161839839
Komt misschien door de experimentele opzet van mijn stad... zal later wat plaatjes posten.

Ik heb gescheiden kernen.

Twee woonkernen (alleen high density wonen)
Twee commerciële kernen (alleen high density commercieel)
Een kantoor-kern
Vier industriele kernen (verschillende typen industrie/landbouw).

Daarnaast zijn er:
Een energie en water kern (centrales, water)
Twee OV-hubs

De OV hubs zijn als enige verbonden met de rijksweg naar buiten en personenstations naar buiten.
Auto's kunnen dus niet van buiten naar woon, industrie, commercieel en kantoren. Alle peoples moet via de hubs. Ook hebben de OV-hubs een vliegveld. Vanuit de OV hubs lopen metrolijnen (meerdere) naar de verschillende kernen. Verkeer tussen de kernen moet ook dus via de OV hub. Er zijn kleine uitzonderingen, maar dit is de basis.
De industriegebieden zijn wel enigszinsverbonden.

Een woonkern is totaal tram-ov, de ander bus-ov, zo ook commercieel.

Resultaat:
-geen verkeersopstoppingen in woon/werkgebied, nauwelijks verkeer, behalve vuilniswagens, brandweer, politie etc en trams en bussen.
-gigantische OV-stromen. Vooral tussen de metrostations en treinstations op de OV-hubs.

Ik wil de verschillende gebieden ook via trein ontsluiten naar buiten, maar ook intern voor de interne markt. Hier loop ik dus een beetje op spaak

Ander probleempje is in de woongebieden dat ik enorm veel crematoria heb, maar toch lijken blijven liggen... deceased 1.600, capaciteit 7.000... crematoria door alle gebieden heen... en toch... doodshoofdjes...
  zondag 1 mei 2016 @ 09:07:22 #260
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_161840835
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 02:32 schreef sjappiehunter het volgende:

Ander probleempje is in de woongebieden dat ik enorm veel crematoria heb, maar toch lijken blijven liggen... deceased 1.600, capaciteit 7.000... crematoria door alle gebieden heen... en toch... doodshoofdjes...
Daar klopt inderdaad geen reet van. Wat ik me ook afvraag is of lijken wel worden opgeruimd. Het aantal begraven mensen blijft maar toenemen. Daar 100 crematoria aan toevoegen helpt niets.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_161841542
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 02:32 schreef sjappiehunter het volgende:
Komt misschien door de experimentele opzet van mijn stad... zal later wat plaatjes posten.

Ik heb gescheiden kernen.

Twee woonkernen (alleen high density wonen)
Twee commerciële kernen (alleen high density commercieel)
Een kantoor-kern
Vier industriele kernen (verschillende typen industrie/landbouw).

Daarnaast zijn er:
Een energie en water kern (centrales, water)
Twee OV-hubs

De OV hubs zijn als enige verbonden met de rijksweg naar buiten en personenstations naar buiten.
Auto's kunnen dus niet van buiten naar woon, industrie, commercieel en kantoren. Alle peoples moet via de hubs. Ook hebben de OV-hubs een vliegveld. Vanuit de OV hubs lopen metrolijnen (meerdere) naar de verschillende kernen. Verkeer tussen de kernen moet ook dus via de OV hub. Er zijn kleine uitzonderingen, maar dit is de basis.
De industriegebieden zijn wel enigszinsverbonden.

Een woonkern is totaal tram-ov, de ander bus-ov, zo ook commercieel.

Resultaat:
-geen verkeersopstoppingen in woon/werkgebied, nauwelijks verkeer, behalve vuilniswagens, brandweer, politie etc en trams en bussen.
-gigantische OV-stromen. Vooral tussen de metrostations en treinstations op de OV-hubs.

Ik wil de verschillende gebieden ook via trein ontsluiten naar buiten, maar ook intern voor de interne markt. Hier loop ik dus een beetje op spaak

Ander probleempje is in de woongebieden dat ik enorm veel crematoria heb, maar toch lijken blijven liggen... deceased 1.600, capaciteit 7.000... crematoria door alle gebieden heen... en toch... doodshoofdjes...
hoe zit dat met services zoals crematoria: kunnen die wel naar alle kernen toe?
  zondag 1 mei 2016 @ 11:15:09 #262
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161842093
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:07 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Daar klopt inderdaad geen reet van. Wat ik me ook afvraag is of lijken wel worden opgeruimd. Het aantal begraven mensen blijft maar toenemen. Daar 100 crematoria aan toevoegen helpt niets.
Is die bug nog steeds niet gefixt?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161842354
Tijd om Cities weer eens aan te slingeren :)
pi_161843091
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:31 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe zit dat met services zoals crematoria: kunnen die wel naar alle kernen toe?
Ja de crematoria staan in alle kernen verspreid, net als politiebureaus, brandweer, ziekenhuizen, scholen (alleen woonkernen), en vuilverbranders
pi_161845110
Mijn spoornetwerk is een ramp. Alles staat stil. Er zijn ook zoveel treinen die rijden.
History became legend, legend became myth.
pi_161846529
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:33 schreef davedavy het volgende:
Tijd om Cities weer eens aan te slingeren :)
En weer verwijderd. :') Was weer leuk voor twee uurtjes, daarna verveelde het weer. De natte wegen (?) lijken ook mijn game traag te maken.
  zondag 1 mei 2016 @ 14:59:14 #267
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161846589
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 14:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

En weer verwijderd. :') Was weer leuk voor twee uurtjes, daarna verveelde het weer. De natte wegen (?) lijken ook mijn game traag te maken.
:D! Ik heb echt exact hetzelde. Zelfs de uitbreidingen gekocht. Een uurtje proberen een goed begin te maken en dan geef ik weer op omdat het allemaal zo ongelooflijk oppervlakkig is :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161850203
Wat ik eigenlijk wil is een map met een grote rivier of baai en van daaruit dan enkele kanalen de stad in te slingeren. Alleen welke (standaard) map ik dan ook kies, overal is het waterpeil veel lager dan het land, hierdoor krijg je relatief diepe kanalen met een lage watergrens en waarbij het water soms zo ver terugstroomt dat delen van het kanaal droogvallen. Ziet er niet uit dus :')

Moet dus een map hebben waar het waterpeil redelijk hoog staat zodat die kanalen zich goed tot (bijna) de rand toe vullen. Wie weet een leuke map? :)
pi_161850303
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik eigenlijk wil is een map met een grote rivier of baai en van daaruit dan enkele kanalen de stad in te slingeren. Alleen welke (standaard) map ik dan ook kies, overal is het waterpeil veel lager dan het land, hierdoor krijg je relatief diepe kanalen met een lage watergrens en waarbij het water soms zo ver terugstroomt dat delen van het kanaal droogvallen. Ziet er niet uit dus :')

Moet dus een map hebben waar het waterpeil redelijk hoog staat zodat die kanalen zich goed tot (bijna) de rand toe vullen. Wie weet een leuke map? :)
zelf maken?
  zondag 1 mei 2016 @ 17:35:19 #270
56316 EnGCatjuh
Enge kat
pi_161850615
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef sjappiehunter het volgende:

[..]

Ja ook mijn idee...

krijg ik dit... onder is van buiten. links naar goederenstation (daarbij 2 afnemende stations naar interne gebieden), midden is passagiers, ook met overstap, rechts is goederen met afneemstation naar commercial gebied.

Probleem blijft altijd dat je verkeersopstoppingen krijgt rond zo'n goederenstation.

[ afbeelding ]
Dit werkt véél beter: http://imgur.com/a/LPRah
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_161850649
Wat heeft die steam save cloud voor zin eigenlijk?
Ik heb meer dan 150 mods en 400 assets geinstalleerd.
Ik doe de steam save cloud en wil het op een andere PC spelen, maar dan heb ik de mods en assets niet waardoor ik net zo goed opnieuw kan beginnen.
pi_161850945
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:16 schreef mschol het volgende:

[..]

zelf maken?
Geen zin in.

Iemand die een map weet?
pi_161851101
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:37 schreef 0108daniel het volgende:
Wat heeft die steam save cloud voor zin eigenlijk?
Ik heb meer dan 150 mods en 400 assets geinstalleerd.
Ik doe de steam save cloud en wil het op een andere PC spelen, maar dan heb ik de mods en assets niet waardoor ik net zo goed opnieuw kan beginnen.
steam save cloud heeft zin om je saves te bewaren, de assets en mods heb je je op gesubscribed, dus op een andere pc moeten die automatisch worden gedownload..
pi_161858518
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dit werkt véél beter: http://imgur.com/a/LPRah
Worth trying! :)


By the way... vond uit dat de spoorlijnen buiten mijn kaart om in een verbonden waren. Er gingen dus goederentreinen aan de ene kant mijn kaart uit, reden een rondje en kwamen de andere kant mijn kaart weer binnen... dat zorgde ook voor veel treinverkeer.
pi_161859507
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2016 14:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:D! Ik heb echt exact hetzelde. Zelfs de uitbreidingen gekocht. Een uurtje proberen een goed begin te maken en dan geef ik weer op omdat het allemaal zo ongelooflijk oppervlakkig is :').
Ik ook, jammer want ik vond Cities echt een goed spel. Alleen is de uitdaging totaal weg zodra je een keer een stad met 100k+ inwoners hebt gemaakt en zelfs met de uitbreidingen en plugins komt die uitdaging niet terug.

Ik volg het spel nog wel in de hoop dat er een keer om een ommekeer komt maar anders haak ik helaas af.
pi_161865595
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 22:28 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik ook, jammer want ik vond Cities echt een goed spel. Alleen is de uitdaging totaal weg zodra je een keer een stad met 100k+ inwoners hebt gemaakt en zelfs met de uitbreidingen en plugins komt die uitdaging niet terug.

Ik volg het spel nog wel in de hoop dat er een keer om een ommekeer komt maar anders haak ik helaas af.
De devs hebben volgens mij uitgesproken dat er op het gebied van de mechanics niet zo héél veel gaat veranderen. Dus ik vrees ervoor; heb zelf overigens hetzelfde. Probeer het af en toe een avondje maar het goede gevoel blijft niet echt hangen ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_161867516
Ik ken t gevoel ook -O-

Ik blijf gewoon dit topic en de Reddit volgen en dan gooi ik hem eens in de zoveel tijd even aan als ik weer wat inspiratie heb. Eigenlijk draait t spel voornamelijk om een zo aantrekkelijk mogelijk uitziende stad te maken.
pi_161869768
Nja is dat niet bij elke game zo?
pi_161877126
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef davedavy het volgende:
Nja is dat niet bij elke game zo?
Hoe bedoel je precies want volgensmij zijn er genoeg games waar t niet om t bouwen van een (zo esthetisch mogelijke) stad gaat? :P
pi_161881973
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef G3F het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies want volgensmij zijn er genoeg games waar t niet om t bouwen van een (zo esthetisch mogelijke) stad gaat? :P
:? Ik bedoel dat elke game na een tijd verveeld en daarna niet meer interessant zal worden omdat er simpelweg te weinig nieuwigheden zijn.
pi_161884500
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:08 schreef davedavy het volgende:

[..]

:? Ik bedoel dat elke game na een tijd verveeld en daarna niet meer interessant zal worden omdat er simpelweg te weinig nieuwigheden zijn.
Mwa Forza verveelt mij persoonlijk nooit, of elke andere goeie racegame.
Verder brengen COD en FIFA elk jaar hetzelfde spel uit en blijven mensen het spelen.
Al moet ik wel zeggen dat bovenstaande spellen (iig Forza voor mij) sterke multiplayer features hebben waardoor het interessant blijft, iets wat CSL totaal mist.
pi_161884762
hoewel simcity 4 in de basis hetzelfde idee is, kan/kon dat spel mij veel langer boeien..
  maandag 2 mei 2016 @ 22:32:54 #283
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_161885419
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:16 schreef mschol het volgende:
hoewel simcity 4 in de basis hetzelfde idee is, kan/kon dat spel mij veel langer boeien..
Ik herken het zeker, maar heeft dat misschien ook niet met een stukje leeftijd en nostalgie te maken?
Ten tijde van de release van SC4 was je zelf nog een stuk jonger, inmiddels 13 jaar later zijn we flink verzadigd op game gebied; het zit wel in een mooi en nieuw jasje, maar in feite is de basis nog altijd hetzelfde als 15 jaar geleden.

Ik heb het zelf namelijk ook bij veel andere game genres.. het is niet minder, maar ik heb sneller het gevoel dat ik het "allemaal al eens gezien heb" ondanks de super gelikte graphics etc.
  maandag 2 mei 2016 @ 22:38:42 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161885637
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik herken het zeker, maar heeft dat misschien ook niet met een stukje leeftijd en nostalgie te maken?
Ten tijde van de release van SC4 was je zelf nog een stuk jonger, inmiddels 13 jaar later zijn we flink verzadigd op game gebied; het zit wel in een mooi en nieuw jasje, maar in feite is de basis nog altijd hetzelfde als 15 jaar geleden.

Ik heb het zelf namelijk ook bij veel andere game genres.. het is niet minder, maar ik heb sneller het gevoel dat ik het "allemaal al eens gezien heb" ondanks de super gelikte graphics etc.
oftewel we worden oud. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 2 mei 2016 @ 22:39:32 #285
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_161885666
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

oftewel we worden oud. ;(
Ouch... :D
pi_161885864
Door dit soort screenshots wil ik 'm weer opstarten ;(




En dan na een half uurtje heb je dit gemaakt:


En ben je er weer flauw van :')
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 2 mei 2016 @ 22:55:24 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161886281
Ik zie soms wel eens van die filmpjes ervan op YouTube en dan denk ik echt van :9~ dat wil ik ook zo maken. En dan ga ik zelf er mee aan de slag en valt het toch iedere keer weer een beetje tegen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161886577
Wat je op YouTube ziet is soms niet normaal... en moet je niet als de standaard zien.

Vraag je dan af hoeveel werk dat is... en hoeveel leven deze mensen hebben, (of hoeveel ze aan hun YouTube account verdienen).
pi_161891023
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 23:01 schreef sjappiehunter het volgende:
Wat je op YouTube ziet is soms niet normaal... en moet je niet als de standaard zien.

Vraag je dan af hoeveel werk dat is... en hoeveel leven deze mensen hebben, (of hoeveel ze aan hun YouTube account verdienen).
Dat zijn dan ook van die versneld afgespeelde filmpjes die dan alsnog een half uur duren. Hebben ze in feite eigenlijk 5 uur lang aan één klein stukje woonwijk gebouwd oid. Het lijkt alsof ze dat even snel neerplempen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

Planet Coaster gaat (helaas) hetzelfde probleem hebben - we zijn nu al zo verwend door de fantastische creaties die gemaakt worden, we kunnen onszelf alleen maar teleurstellen ;(
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 3 mei 2016 @ 09:04:31 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161891096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 08:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook van die versneld afgespeelde filmpjes die dan alsnog een half uur duren. Hebben ze in feite eigenlijk 5 uur lang aan één klein stukje woonwijk gebouwd oid. Het lijkt alsof ze dat even snel neerplempen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

Planet Coaster gaat (helaas) hetzelfde probleem hebben - we zijn nu al zo verwend door de fantastische creaties die gemaakt worden, we kunnen onszelf alleen maar teleurstellen ;(
Dat is wel zo inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161893281
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:16 schreef mschol het volgende:
hoewel simcity 4 in de basis hetzelfde idee is, kan/kon dat spel mij veel langer boeien..
Hoewel SC 2013 op veel vlakken gewoon keihard faalde moet ik zeggen dat ik die game ook veel meer heb gespeeld dan Cities. Zal vast niet voor iedereen zo zijn maar ik was wel een beetje uitgekeken op het city simulator genre omdat ik al zoveel uren in SimCity 1/2 jaar ervoor had gespeeld. Misschien dat dat ook wel meespeelt :P

quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef G3F het volgende:

Verder brengen COD en FIFA elk jaar hetzelfde spel uit en blijven mensen het spelen.

Als je Fifa leuk vindt dan moet je wel elk jaar een nieuwe kopen, bij COD betwijfel ik dat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 08:55 schreef EnGCatjuh het volgende:


Planet Coaster gaat (helaas) hetzelfde probleem hebben - we zijn nu al zo verwend door de fantastische creaties die gemaakt worden, we kunnen onszelf alleen maar teleurstellen ;(
_O- So true
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:51:31 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161893516
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef davedavy het volgende:

Als je Fifa leuk vindt dan moet je wel elk jaar een nieuwe kopen, bij COD betwijfel ik dat.

Bij FIFA koop ik iedere 2-3 jaar een nieuw deel. Anders vind ik het te veel worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161895984
Wat nog mist is LAN-play.
Hoeft niet perse competitief,werk je cheaters enkel mee in de hand en verpest je de game. Gewoon beide een zooitje tiles volbouwen en een toffe stad maken samen.
blablablabla
pi_161896043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Bij FIFA koop ik iedere 2-3 jaar een nieuw deel. Anders vind ik het te veel worden.
Mwoah dan speel je met verouderde gameplay en spelersdatabases. Ook online functies werken nauwelijks.

Toch wel een beetje pauper hoor.
blablablabla
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:16:17 #295
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161896160
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik herken het zeker, maar heeft dat misschien ook niet met een stukje leeftijd en nostalgie te maken?
Bij mij niet. Ik speel nu nog SC4. Ok, wel met een hoop mods maar ongeveer 5 jaar geleden speelde ik het voor het eerst. Toen nog zonder mods en ook toen al kon het mij veel langer boeien.

Wat mij betreft zit er gewoon iets meer diepgang en charme in die game. Al sinds 2003.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161896220
Met EA Access kom je al een heel eind. Na een halfjaar is de nieuwste FIFA beschikbaar. Dan nog de overige spellen en de 10-uur trails die je kan doen voor je besluit een (EA) game aan te schaffen is de ¤25 per jaar wel het overwegen waard.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:24:12 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161896319
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Mwoah dan speel je met verouderde gameplay en spelersdatabases. Ook online functies werken nauwelijks.

Ik speel toch al nauwelijks online, dus dat interesseert mij niet zo. En die verouderde gameplay ben ik wel gewend :@, dan ieder jaar weer opnieuw alles moeten leren. ;( Dus enige nadeel is inderdaad die verouderde spelersdatabase. Maar meestal is dat na een paar seizoenen toch al niet meer relevant.

quote:
Toch wel een beetje pauper hoor.
Het geld groeit me nou eenmaal niet op de rug. Of misschien wel, maar dan kan ik er niet bij. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161896652
SC4 is is essentie wel een stuk lastiger,als in moeilijker dan Cities toch?
blablablabla
pi_161903200
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:41 schreef Elan het volgende:
SC4 is is essentie wel een stuk lastiger,als in moeilijker dan Cities toch?
ik vind hem denk ik makkelijker
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:55:55 #300
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_161903477
Ik mis in CS wel rampen zoals stadsbranden en meteorieten.
Gelukkig zijn overstromingen wel mogelijk.
Verder mis ik het geklooi met budget per ziekenhuis in CS.
En ik vond SC4 veel gezelliger. Luchtballonen, spellende kinderen, dieren enzo.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')