ik bedoelde om zijn warchildideologie.quote:
voorstukje gemist?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
hij gaat een liedje van Beyonce zingen
de jury denkt misschien dat het een meisje is en drukt daarom nietquote:
ze zijn gedraaid hoorquote:
vast bij Aliquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:31 schreef roos85 het volgende:
Op de site van TVK is hij al een in een bepaald team te vinden
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:33 schreef iBenny het volgende:
Martijn, lul... "Gaan jullie straks ook toeterend door de straat rijden?"
Ik vond hem wel leukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:33 schreef iBenny het volgende:
Martijn, lul... "Gaan jullie straks ook toeterend door de straat rijden?"
Jantje Smit? Dat is per slot van rekening ook een soort allochtoon. Volendam is een natie op zichquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat was toen met die andere zingende allochtoon ook?
volgens mij heeft jantje nooit meegedaan met tvk. een seizoen of wat geleden stond er zo'n buitenlands jochie achter zo'n doek te zingen waarbij de jury zich ook afvroeg of het een jongen of meisje was. die kreeg rond de finale de baard in de keel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jantje Smit? Dat is per slot van rekening ook een soort allochtoon. Volendam is een natie op zich
quote:
ze ziet er uit als 13quote:
dat begint al snelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:52 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht... Ik mis iets. Maar dat klopt. D'r wenkbrauwen
Heel lichte wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:52 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht... Ik mis iets. Maar dat klopt. D'r wenkbrauwen
misschien meerdere tegelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:53 schreef MissJ het volgende:
4 vriendjes gehad, waarvan de langste 8 jaar en ze is 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |