quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ik begreep eigenlijk niet waarom alleen Marco draaide
ik ook niet, ik heb haar iig geadopteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef iBenny het volgende:
Ik begreep eigenlijk niet waarom alleen Marco draaide
net niet zuiver, maar wel goede ademhalingquote:
ja dat is een ding dat zeker is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
net niet zuiver, maar wel goede ademhaling
oeh ff kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef roos85 het volgende:
Wie volgt de facebook pagina Klantenservice?
Staat weer een hilarische op
heel goedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
een gozer die Disneyliedjes zingt
nah nah ik zing ook disney... ow verrek ik ben ook pot.quote:
Dat was nog voordat ik wist dat hij LIG had gezongen. Het waren de maniertjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
nah nah ik zing ook disney... ow verrek ik ben ook pot.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik had hem al klaar staan dus toen Ali drukte kon ik meteen invoeren.quote:
hij is ook echt blij, uitgelatenquote:
Ja ik ook, maar mobiel gaat niet zo snelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had hem al klaar staan dus toen Ali drukte kon ik meteen invoeren.
ja hier laptop dat gaat snellerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar mobiel gaat niet zo snel
quote:
eindelijk eens een keer niet bij de keuze voor de coach.quote:
Ik heb niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef iBenny het volgende:
Iemand moet ff Nobody's wife-meisje adopteren
Al gekeken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh ff kijken
Ik volg ze niet maar spiek zo nu en dan ff
Ik mag er nog 1quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef iBenny het volgende:
Iemand moet ff Nobody's wife-meisje adopteren
de kibbeldingen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al gekeken?
De voornaam icm achternaam is al vrij hilarisch
Zou ze 'ja, ik wil' zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
eindelijk eens een keer niet bij de keuze voor de coach.
ja die is erg geslaagd iddquote:
dat interesseert met echt geen fuckquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ohhh ben zo nieuwsgierig of het ja of nee is!!
Zie vorige tweet van mij...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat interesseert met echt geen fuck
mijn dochter mag voor haar 18e geen vriendje hebben, anders vermoord ik haar vriendje en haar ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:49 schreef iBenny het volgende:
Poll: Ze zegt...
• Ja!
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
man zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn dochter mag voor haar 18e geen vriendje hebben, anders vermoord ik haar vriendje en haar ook
Fan van Coolblue. Komen zelfs op zondag, mailen zelfs als ze er bijna zijn, en of je de chauffeurs de groeten van Coolblue wilt doen. Vriendelijk.quote:
een maat van mij heeft de vriend van zijn zusje in elkaar geslagenquote:
Dat dacht ik ook al gelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hij moet alleen nog uit de kast komen.Dus jammer voor dat meisje.
Succes!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn dochter mag voor haar 18e geen vriendje hebben, anders vermoord ik haar vriendje en haar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |