Tiempo para una cervezaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tenia que trabajarPero ahora que es fin de semana
Hola ¿Puede usted acaba de hablar holandés , entiendo que en realidad no es una de fiebre tifoideaquote:
Noice.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje hentai bietje gamen bietje eten
¿Cuánto cuesta una Mexicano?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hola ¿Puede usted acaba de hablar holandés , entiendo que en realidad no es una de fiebre tifoidea
heb echt een hele geile hentai genaamd Hunter x Hunter ontdekt, ik denk dat jij dat wel leuk zal vindenquote:
Ja. Korte zinnen pakt Translate wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt dat beetje?Translate is beetje raar soms
Pls herman, pls.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb echt een hele geile hentai genaamd Hunter x Hunter ontdekt, ik denk dat jij dat wel leuk zal vinden
por lo que cuanto más tiempo una frase, como en este caso, más posibilidades de error en el traductor de google. De hecho, traducir es una máquina realmente estúpidoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Korte zinnen pakt Translate wel.
godverdomme nu al je belofte verbrokenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
por lo que cuanto más tiempo una frase, como en este caso, más posibilidades de error en el traductor de google. De hecho, traducir es una máquina realmente estúpido
ik prop je in een stuk gatenkaas als je niet oppastquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef McGrath het volgende:
Wat een leuke users ineens online.Jammer dat Hermann er ook is.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme nu al je belofte verbroken
Hahaha. Nee 't begin van die zin klopt niet helemaal. Daarom altijd vanuit het Engels vertalen in de Google vertalerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
por lo que cuanto más tiempo una frase, como en este caso, más posibilidades de error en el traductor de google. De hecho, traducir es una máquina realmente estúpido
moet Arrow S04E01 nog kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga Arrow S04E14 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |