needoor jou had ik eerst sate weer na heel lang geprobeerd en ikwas erniet blij meequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rijst met saté ajam van de chinees heb ik wel zin in
welke sate, er zijn best veel soorten van. ik heb ook sate op die ik vies vondquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
needoor jou had ik eerst sate weer na heel lang geprobeerd en ikwas erniet blij mee
het probleem is dat ze geen auto kan vinden waar haar bed in pastquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
heb je toch niet nodig, alsof je van je bed af komt
kquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
heb je toch niet nodig, alsof je van je bed af komt
gwn sate in het algemeenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke sate, er zijn best veel soorten van. ik heb ook sate op die ik vies vond
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het probleem is dat ze geen auto kan vinden waar haar bed in past
dat is alsof je zegt dat je chocola in het algemeen haat, er zijn godverdomme 5 miljard soortenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe ga je die gebruiken dan op zolder ha ha gr
ik hou gewoon niet van het pinda aspect gvd begrijp dat danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is alsof je zegt dat je chocola in het algemeen haat, er zijn godverdomme 5 miljard soorten
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe ga je die gebruiken dan op zolder ha ha gr
je bent zelf een pinda aspect godverdommequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van het pinda aspect gvd begrijp dat dan
Ik ben caramel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een pinda aspect godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |