Hopelijk gaat de nieuwe mod dit soort agressieve users aanpakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK ZAL EENS IN JE GEZICHT TRAPPEN VRIEND.
Gamekings Simon.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Welke mafklapper van de VI-redactie heeft bedacht dat die photoshops grappig zijn?
Ach zo voelt de stagiair zich ook nuttig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Welke mafklapper van de VI-redactie heeft bedacht dat die photoshops grappig zijn?
Dat is echt Simon's humor, dus ik verdenk hem ervan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Dat is heel aardig van je maar dat kan ik dit subforum niet aandoen.quote:
Voor een nuts en een boekenbonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Doet de nieuwe mod het ook allemaal pro deo?
ik ook !!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hey, toevallig eet ik nu Lays chips.
Alleen om te trollen, om daarna gezellig een glaasje Coca Cola Life te gaan drinken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als jij dat bij mij deed.. dat zou jij nooit doen toch?
Geen Zero?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Alleen om te trollen, om daarna gezellig een glaasje Coca Cola Life te gaan drinken.
Nee Vermeulen en Kieft FTWquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Sierd & Kieft is het beste commentaarduo ooit
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Alleen om te trollen, om daarna gezellig een glaasje Coca Cola Life te gaan drinken.
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb een schaafwond die steeds weer open gaat door mijn klunzigheid.
Misschien kan Mani even over je gezicht heen komen om je te troosten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb een schaafwond die steeds weer open gaat door mijn klunzigheid.
Zittende aannemen en koel afmaken , best een knap goaltje idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vond het eerlijk gezegd nog best een mooie goal.
gadverdammequote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan Mani even over je gezicht heen komen om je te troosten.
Precies.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zittende aannemen en koel afmaken , best een knap goaltje idd.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zittende aannemen en koel afmaken , best een knap goaltje idd.
Noem jij vrouwenhumor nou simpel?quote:
Europacup 2 moet terugkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Was niet om aan te zien nee, al het hele seizoen is de Europa League een kwelling om te kijken, in ieder geval wat live op tv komt.
Volgend seizoen wordt het leuk, dan speelt Feyenoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Was niet om aan te zien nee, al het hele seizoen is de Europa League een kwelling om te kijken, in ieder geval wat live op tv komt.
Vorig jaar een pittig leuk Europacup seizoen gehad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt het leuk, dan speelt Feyenoord.
Voor die post zou best een ban mogen volgen.quote:
Ik zag hem niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor die post zou best een ban mogen volgen.
Ik ben geen mod, maar naar horen zeggen staat daar een ban op.quote:
Ik niet, koffie is onwijs goor.quote:
Hadden ze maar voetballer moeten worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Zo even 500 euro bieden alsof het niets is. Ongepast in een tijd waarin bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten en bejaarden maar 1x per week mogen douchen.
Ik drink gewoon een pakje appelsap.quote:
Appelsapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink gewoon een pakje appelsap.
Wat vind jij van Taxi?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Vinden jullie Wicky lekker? zo ja, welke smaak?
Nee, ben ouder dan 12.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Vinden jullie Wicky lekker? zo ja, welke smaak?
Oh man dat was echt het einde vroeger.quote:
Vroeger op schoolreisje mini blikjes sisi mee zonder prik. Genot.quote:
Breaker was je de echte echtequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Als je naar school kwam met Taxi was je echt de man. Wicky was voor casuals.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kom klaar, zet die hoer op uw site?
Wij gingen altijd onder het raam zitten zodat het net leek alsof de schoolbus ons vergeten was.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vroeger op schoolreisje mini blikjes sisi mee zonder prik. Genot.
En die domme ouders er iedere keer intrappen! Mooie tijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij gingen altijd onder het raam zitten zodat het net leek alsof de schoolbus ons vergeten was.
Maar dat heeft misschien weinig met dit onderwerp te maken.
Van het weekend naar de bios.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef Coco98 het volgende:
Deadpool lijkt me een vermakelijk film.
Senseoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
Koffie is klaar.
Ik heb ondertussen 5 plakken kipfilet gegeten.
Jij weet, senseo maling 4thewinquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
gewoon koffieboontjes malen
#genot
Echt wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
Sneijder is gewoon niet zo goed meer
Is natuurlijk ook maar 1 á 2 jaar echt goed geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
De Arena is ook beter dan het Olympisch stadion.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
Beetje respect voor de sterren van onze generatie zou weleens lekker zijn. Over 15 jaar kijken we met een diep verlangen terug op deze tijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook maar 1 á 2 jaar echt goed geweest.
YESS thanksquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik ooit 100 miljoen win krijg jij er één.
Ik snap nooit wat er in jouw hoofd omgaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Arena is ook beter dan het Olympisch stadion.
Locatie niet hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
In tong zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat er in jouw hoofd omgaat.
Sowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
In tong zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat.
In Nederland is het traditie om alles wat goed is lekker af te zeiken. Van Persie ontkomt er niet aan, Sneijder ontkomt er niet aan, zelfs Robben ontkomt er niet aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Beetje respect voor de sterren van onze generatie zou weleens lekker zijn. Over 15 jaar kijken we met een diep verlangen terug op deze tijd.
Tweede of derde, daar koop je niks voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Volgens mij zijn ze tweede en derde georden op een WK. Gaan ze spelers verwijten dat ze in hun nadagen 10 miljoen incasseren.
Iedereen die Robben afzeikt nemen we niet serieus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In Nederland is het traditie om alles wat goed is lekker af te zeiken. Van Persie ontkomt er niet aan, Sneijder ontkomt er niet aan, zelfs Robben ontkomt er niet aan.
Jammer.
Te Tsjeu idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat er in jouw hoofd omgaat.
Kut voetballerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, m'n held, ging bij levante en in Amerika voetballen.
Als je het over dartsen hebt geloof ik je wel.quote:
Meeste overschatte voetballer ooit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, m'n held, ging bij levante en in Amerika voetballen.
Daarom lekker verdedigend gaan voetballen zoals de Belgen en andere kleine landen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tweede of derde, daar koop je niks voor.
Inderdaad. Maar ik begrijp nooit zo goed wat er in het hoofd van de gemiddelde Nederlandse voetbalsupporter omgaat. Koester je helden nou eens man.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen die Robben afzeikt nemen we niet serieus.
Dit zijn mijn helden helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik begrijp nooit zo goed wat er in het hoofd van de gemiddelde Nederlandse voetbalsupporter omgaat. Koester je helden nou eens man.
[ afbeelding ]
Haha xDquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom lekker verdedigend gaan voetballen zoals de Belgen en andere kleine landen.
Loop niet zo te fappen jongenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik begrijp nooit zo goed wat er in het hoofd van de gemiddelde Nederlandse voetbalsupporter omgaat. Koester je helden nou eens man.
[ afbeelding ]
Ha ha ha ha. Bij deze haal ik ons Willie uit m'n favoriete top 5 uit Nederland.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Meeste overschatte voetballer ooit.
Alleen in Nederland en bij Barca vinden ze hem een wereldspeler
Dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom lekker verdedigend gaan voetballen zoals de Belgen en andere kleine landen.
Zou er niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:29 schreef Zorro het volgende:
Beckenbauer voor straf het WK van 74 afnemen. Die was aanvoerder dus dat geldt voor het hele team. Nederland WK 74
Jammer. Maar typisch Nederlands dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit zijn mijn helden helemaal niet.
Kan je dat van mij ook ff doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alles afgewassen!![]()
Het was vrij veel
vaatwasser kopenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alles afgewassen!![]()
Het was vrij veel
Nee die rondvaart door de grachten met rollators wordt het niet denk ik.quote:
Ik ben wel voor Nederland. Maar ik heb niet echt 'helden', vind ik een beetje onzin. Misschien Zlatan een heel klein beetje. Hem vind ik gewoon een megabaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jammer. Maar typisch Nederlands dus.
Na dit seizoen dan he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |