Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoort TS niet in het stadion te zitten?
Eerste dag van mijn vakantie, even lekker er tussenuit geweest met mijn vriendin. Laat thuis dus even niet naar de voetbal. Tegen Roda verleden keer ook al niet trouwensquote:
Het is ook veel te koud.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste dag van mijn vakantie, even lekker er tussenuit geweest met mijn vriendin. Laat thuis dus even niet naar de voetbal. Tegen Roda verleden keer ook al niet trouwens![]()
Was net toch ook met Duplan. Krijgt eerst een klap in het gezicht en krijgt dan een vrije trap tegenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef n00b13 het volgende:
Hoeveel mag je een aanvallende speler duwen?
Oh dat maakt me niet zo heel veel uit. Merk wel dat ik steeds meer moeite heb om echt zin te hebben om altijd maar te gaan.quote:
Werd dat ook niet gezegd over Nec?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig van Sp-ar-ta
Als die terugkeren gaan ze gewoon weer degraderen
Niet door mijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd dat ook niet gezegd over Nec?
Nee, over De Graafschapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig van Sp-ar-ta
Als die terugkeren gaan ze gewoon weer degraderen
Ja, door nietszeggende users als hafcquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat ze niet gaan liggen volgens mij. Bij de 5e keer kan die scheids hem toch een keer neerleggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was net toch ook met Duplan. Krijgt eerst een klap in het gezicht en krijgt dan een vrije trap tegen
Tegenwoordig gaat het erom wie het hardst roept en met de armen zwaait krijgt de vrije trap mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is dat ze niet gaan liggen volgens mij. Bij de 5e keer kan die scheids hem toch een keer neerleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |