abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160059422
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef deadprez het volgende:
http://www.washingtontime(...)and-muslims-amid-su/

Wat een walgelijk volk toch ook, die satanisten [ afbeelding ]

:')
Heb je dit al gelezen, TS?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160059432
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Klopt. Het hele gedoe met satanistische rituelen en offeringen e.d. is echter iets dat vooral in de hoofden van bepaalde figuren gebeurt.
De Bohemian Grove is een feit hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Net zoals de Bilderberg groep, de Masons, de Skull & Bones... allemaal geheime genootschappen waaraan onze leiders zonder onze medeweten aan deelnemen. Vind jij dat een fris gegeven?
-
pi_160059470
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heb je dit al gelezen, TS?
Ja, zoiets had ik al gelezen ja. Uiteraard proberen die gasten zieltjes te winnen...

Of vind je die satanisten serieus positief uit de bus komen nou? :D
-
pi_160059475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De Bohemian Grove is een feit hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Net zoals de Bilderberg groep, de Masons, de Skull & Bones... allemaal geheime genootschappen waaraan onze leiders zonder onze medeweten aan deelnemen. Vind jij dat een fris gegeven?
Ik zeg toch ook nergens dat het niet bestaat? Is gewoon een gentlemen's club. Jij verbindt er allerlei rare dingen aan.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160059500
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, zoiets had ik al gelezen ja. Uiteraard proberen die gasten zieltjes te winnen...

Of vind je die satanisten serieus positief uit de bus komen nou? :D
Ja.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059512
Hoe zit het eigenlijk met WW I?
pi_160059518
Het is jammer dat je Jigzoz weg hebt gejaagd uit BNW, die had je wss een hele berg echte informatie over satanisten kunnen geven.

Niet dat je er iets mee zou doen verder.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059539
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
Het is jammer dat je Jigzoz weg hebt gejaagd uit BNW, die had je wss een hele berg echte informatie over satanisten kunnen geven.

Die heeft dat een topic lang geprobeerd. Maar met het resultaat dat er inderdaad niet geluisterd werd naar zijn schat aan real-firsthand informatie.
pi_160059556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Doe je het gewoon weer :D Niet op mijn inhoud reageren _O-

Die rituelen moeten ze zelf weten. Dat krijg je wel vaker bij hoge figuren. Zo zie je in de BDSM-scene ook overwegend hogeropgeleiden (niet exclusief maar wel oververtegenwoordigd) .

Maar ook dat nazi-symbool is gewoon occult. Net als de Ahnenerbe. Onderzoeksbureau voor occulte zaken. Maar dat negeer je de hele tijd.
Ja, en Hitler bleek homosexueel te zijn, maar 1 teelbal te hebben, verslaafd aan de speed te zijn en onlangs was er een Harvard studie waaruit bleek dat Hitler een vrouw was!

http://worldnewsdailyrepo(...)s-new-harvard-study/

Nou, als Harvard het zegt dan moet het wel zo zijn toch? :D

Nog steeds geen onderbouwing gezien dat de swastika occult was, behalve weer louter wat je 'denkt' dat het is.
-
pi_160059655
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat het niet bestaat? Is gewoon een gentlemen's club. Jij verbindt er allerlei rare dingen aan.
Een gentlemen's club?? :D

Hier, hoor Nixon er zelf anders maar eens over hoe het er daar aan toe gaat:

ABOVE—A photo from the Bohemian Club yearbook Volume #7 (1987-1996)

I agree with Alex Jones that the Bohemian Club is a way to compromise influential people, getting them to commit lewd sex acts to debase themselves, partaking in filthy crossdressing, homosexuality, sex orgies, nudity and bestiality. These are our nation's top leaders and most powerful leaders in media, banking, medical, education, clergy and military.
=========================================================================
-
pi_160059658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
Nog steeds geen onderbouwing gezien dat de swastika occult was, behalve weer louter wat je 'denkt' dat het is.
Godverdomme ben jij nou een troll of wat? :') ZOEK DE FUCKING DEFINITIE OP
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Een gentlemen's club?? :D

Hier, hoor Nixon er zelf anders maar eens over hoe het er daar aan toe gaat:

[ afbeelding ]
ABOVE—A photo from the Bohemian Club yearbook Volume #7 (1987-1996)

I agree with Alex Jones that the Bohemian Club is a way to compromise influential people, getting them to commit lewd sex acts to debase themselves, partaking in filthy crossdressing, homosexuality, sex orgies, nudity and bestiality. These are our nation's top leaders and most powerful leaders in media, banking, medical, education, clergy and military.
=========================================================================
Zoals ik al zei ga ik je filmpjes niet kijken. Tevens traantje gelaten omdat Alex Jones aangehaald wordt.

En verder nog even plaatsvervangende schaamte gekregen omdat homoseksualiteit "filthy" genoemd wordt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die heeft dat een topic lang geprobeerd. Maar met het resultaat dat er inderdaad niet geluisterd werd naar zijn schat aan real-firsthand informatie.
Hou toch op man, met je 'schat aan real-firsthand informatie' van die mafklapper Jigzoz met z'n amateur satanisme. Ik heb z'n pdf volgens mij ergens nog staan van z'n satansbijbel. Het enige wat hij hier kwam doen is z'n demonische crap en LGBT agenda promoten. Verder had hij niks van doen met het BNW materiaal en maakte zichzelf onmogelijk toen hij zei dat het beter zou zijn dat "BNWers maar beter konden ophouden met bestaan". Zelfs Jogy reageerde met afschuw.

Zo is maar weer duidelijk wat voor soort figuren jij wel en welke je niet serieus neemt... je zou toch echt eens beter moeten opletten en zelf dingen moeten nagaan wat hier gezegd wordt.
-
pi_160059820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:39 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hou toch op man, met je 'schat aan real-firsthand informatie' van die mafklapper Jigzoz met z'n amateur satanisme. Ik heb z'n pdf volgens mij ergens nog staan van z'n satansbijbel. Het enige wat hij hier kwam doen is z'n demonische crap en LGBT agenda promoten. Verder had hij niks van doen met het BNW materiaal en maakte zichzelf onmogelijk toen hij zei dat het beter zou zijn dat "BNWers maar beter konden ophouden met bestaan". Zelfs Jogy reageerde met afschuw.

Zo is maar weer duidelijk wat voor soort figuren jij wel en welke je niet serieus neemt... je zou toch echt eens beter moeten opletten en zelf dingen moeten nagaan wat hier gezegd wordt.
Figuren die het over een "LGBT-agenda" hebben neem ik in ieder geval niet serieus.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059838
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:

Jigzoz is een amateur/burger-satanist. Beetje lekker tegen de maatschappij in roeien...

Wat die gasten daar aan de top doen is pas het echte werk.
-
pi_160059849
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ga ik je filmpjes niet kijken. Tevens traantje gelaten omdat Alex Jones aangehaald wordt.

En verder nog even plaatsvervangende schaamte gekregen omdat homoseksualiteit "filthy" genoemd wordt.
Tsja, zoals ik al zei, in de BDSM-scene (ja daar ben ik dus actief lid van, daarom weet ik dit ook :) ) zie je ook voornamelijk hogeropgeleiden. Juist om even de wereld van alledag achter zich te laten. Zo zie ik die Bohemian Grove ook.

Het zijn net mensen :)
pi_160059852
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jigzoz is een amateur/burger-satanist. Beetje lekker tegen de maatschappij in roeien...

Wat die gasten daar aan de top doen is pas het echte werk.
Man man man.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Tsja, zoals ik al zei, in de BDSM-scene (ja daar ben ik dus actief lid van, daarom weet ik dit ook :) ) zie je ook voornamelijk hogeropgeleiden. Juist om even de wereld van alledag achter zich te laten. Zo zie ik die Bohemian Grove ook.

Precies dat dus inderdaad. Natuurlijk zit er walgelijk volk tussen en ik ben over het algemeen ook geen fan van de "elite" van de VS, maar de conclusies die TS trekt zijn nogal, tsja, apart.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059886
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:29 schreef THEFXR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met WW I?
Daarvan werd de schuld volledig in de schoenen geschoven bij de Duitsers en werd het land door het Verdrag van Versailles en de reparaties die ze moesten betalen volledig in de armoede gestort en naar de rand van de afgrond gewerkt.

Duitsland was het hier niet mee eens, daar zij Rusland aanwezen als de aanstichters van de oorlog.
-
pi_160059946
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Welja joh... kan geen kwaad hoor, dat onze leiders en volksvertegenwoordiging die wij gekozen hebben achter gesloten deuren van die duistere rituelen uitvoeren en extreme onderlinge uitspattingen hebben.

Praat het maar goed... :N
-
pi_160059969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Welja joh... kan geen kwaad hoor, dat onze leiders en volksvertegenwoordiging die wij gekozen hebben achter gesloten deuren van die duistere rituelen uitvoeren en extreme onderlinge uitspattingen hebben.

Praat het maar goed... :N
Stel ze zouden daar inderdaad "orgies" houden. Wat zou dat uitmaken dan?
pi_160060022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

hij is jaloers dat ie niet mee mag doen
Stop the violence
Down with the hate
pi_160060061
Je hebt nu zelfs een mod weggejaagd zie ik, TS. Ben je nu blij?
Stop the violence
Down with the hate
pi_160060062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat wij die mensen kiezen om ons te vertegenwoordigen. Indien deze dus zonder onze medeweten achter gesloten deuren van die rare rituelen uitvoeren en orgieën houden, dan betekent dat dat ze niet onze belangen behartigen, maar die van de geheime groep waar ze bij horen.

Check:

-
  zaterdag 20 februari 2016 @ 00:50:04 #100
395200 deadprez
One more rail
pi_160060078
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat wij die mensen kiezen om ons te vertegenwoordigen. Indien deze dus zonder onze medeweten achter gesloten deuren van die rare rituelen uitvoeren en orgieën houden, dan betekent dat dat ze niet onze belangen behartigen, maar die van de geheime groep waar ze bij horen.

Check:

Wat nou 'ons'? Spreek eens voor jezelf man, randdebiel.
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')