abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160057346
Dit topic gaat dicht en weer open

[ Bericht 24% gewijzigd door Dance99Vv op 19-02-2016 23:55:49 ]
There is only one religion
pi_160058628
Ok Chris, zie svp mijn postje #50... zou je daar svp even op in willen gaan?
-
pi_160058663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik heb het elke keer onderbouwd. Dat jij dat niet wil zien daar kan ik weinig aan veranderen.

Ik hou het voor gezien voor vanavond.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:58:51 #54
395200 deadprez
One more rail
pi_160058684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:
Ben je al bekend met de definitie van 'occult' ondertussen?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160058714
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb het elke keer onderbouwd. Dat jij dat niet wil zien daar kan ik weinig aan veranderen.

Ik hou het voor gezien voor vanavond.
Waar heb je het onderbouwd dan? Ik zie nergens een bron of iets vermeld staan, behalve de opmerking dat ik ''het niet kan zien". Dat is geen onderbouwing hey?
-
pi_160058768
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ben je al bekend met de definitie van 'occult' ondertussen?
Jazeker. Overigens laat men dat prima zien wat occult is in de main-vid in de OP. Heb je die al bekeken?
-
pi_160058816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kijk eens om je heen naar wat voor puinhopen het in de wereld zijn. Overal oorlog, de economie staat op klappen, overal zie je de degeneracy toeslaan... sneu voor ons dat we dus ook in deze tijden leven eigenlijk. Maar goed, topic is weer open en ik spreek je daar wel dan. Gelieve wel inhoudelijk te houden zonder op scheldpartijen over te gaan.
Ben het hier echt volledig mee eens. Verschil tussen ons is dat ik het behoorlijk bizar vind om de schuld hiervan bij de joden te leggen, zoals jij wel doet.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160058826
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jazeker. Overigens laat men dat prima zien wat occult is in de main-vid in de OP. Heb je die al bekeken?
Nee. Ga ik ook niet doen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160058899
quote:
Ik zie alleen maar teksten staan gebaseerd op je eigen mening, maar nergens onderbouwing dmv bronnen van jouw mening. Kortom, het is gebaseerd op niets dus. Vooralsnog is de swastika dus geen occult symbool. Kan ook haast niet anders, daar je dit symbool over heel de wereld kan terugvinden tot in kerken en kloosters aan toe.
-
pi_160058911
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar teksten staan gebaseerd op je eigen mening, maar nergens onderbouwing dmv bronnen van jouw mening. Kortom, het is gebaseerd op niets dus. Vooralsnog is de swastika dus geen occult symbool. Kan ook haast niet anders, daar je dit symbool over heel de wereld kan terugvinden tot in kerken en kloosters aan toe.
8)7

Wat?
Stop the violence
Down with the hate
pi_160058953
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/lokaal/10252

Definitie Occult.

Had je ook zelf kunnen opzoeken. Want anderen moeten zich wel overal in verdiepen en jij moet het in hapklare brokken krijgen?
pi_160058983
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Definitie Occult.

Had je ook zelf kunnen opzoeken. Want anderen moeten zich wel overal in verdiepen en jij moet het in hapklare brokken krijgen?
Als het geen dubieus filmpje van Youtube is is het niet interessant voor Lichtkogel.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160058988
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ben het hier echt volledig mee eens. Verschil tussen ons is dat ik het behoorlijk bizar vind om de schuld hiervan bij de joden te leggen, zoals jij wel doet.
Dat is mooi dat je het daar in ieder geval met me over eens bent. :)

Wist je dat de tijden vergeleken met vroeger bijna 1 op 1 te vergelijken zijn met de Weimar-republiek in Duitsland van tussen 1918 - 1933?

Check dit eens allemaal...
Het lijkt er dus op dat de geschiedenis zich aan het herhalen is...
-
pi_160059007
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Lichtkogel het volgende:
Proof that Hitler was not evil.
:D
Ok man. Weltrusten!
pi_160059075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Lichtkogel het volgende:
Het lijkt er dus op dat de geschiedenis zich aan het herhalen is...
En ook hier ben ik het mee eens, maar ook weer op een totaal andere manier dan jij. In tegenstelling tot jou maak ik me meer zorgen om de opkomst van de nieuwe "nazi's" in de vorm van partijen als de PVV en Front National dan om "white genocide".

Verder ga ik je filmpjes niet kijken dus bespaar jezelf de moeite.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059138
Misschien tijd om de TT te wijzigen in "Het grote AH Adoratietopic"?

En dan daar alleen de TS lees- en postrechten te geven?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_160059197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Definitie Occult.

Occult is geheime en mystieke leer. Raar gedoe dus zoals vage rituelen uitvoeren, vreemde symboliek en dat soort dingen.

Ooit weleens gehoord van de Bohemian Grove, waar de elite van de wereld naartoe gaat om in soort van Ku Klux Klan achtige pakken al schreeuwende rituelen uitvoeren zoals 'the cremation of care'?

Nope, denk dat je er nooit van gehoord hebt.

Nou, check hier maar eens even en doe zelf maar eens verder wat onderzoek ernaar:

DAT is occult.

Alle Amerikaanse presidenten zijn daar gewoon aanwezig, zoals Reagen, Nixon en Bush...

Hier zie je ze zitten:

Vind jij dit een 'fris' gegeven dat onze leiders zonder onze medeweten daaraan deelnemen?
-
pi_160059239
Bohemian Grove is echt basis BNW-materiaal. :') En op niets meer gebaseerd dan crappy filmpjes en een hoop fantasie.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059244
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:D
Ok man. Weltrusten!
De vid duurt ong. 15 minuten, echter je reageert al binnen een minuut. Hoe kan je nou iets weten zonder ook maar ingekeken te hebben. Tevens heb ik je nog steeds geen enkel van je standpunten zien onderbouwen... :N
-
pi_160059266
Je zit eigenhandig de definitie van Occult aan te passen en wil dit als waarheid aan ons opdringen. :)
Dat probeer ik je al vanaf het begin duidelijk te maken.
pi_160059322
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
Bohemian Grove is echt basis BNW-materiaal. :') En op niets meer gebaseerd dan crappy filmpjes en een hoop fantasie.
Bohemian Grove is inderdaad basis BNW-materiaal, echter dit hele topic is het wat meer geavanceerdere BNW-materiaal waar alle andere conspiracies in opgaan. We hebben het hier over de NWO en dat de Duitsers daar tegen vochten. Bohemian Grove is slechts een radertje uit de hele NWO machine; it's all connected.

Overigens is de Bohemian Grove dus geen fantasie, het is een feit dat de elite daar jaarlijks naartoe gaat in Californië.
-
pi_160059360
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:18 schreef ChrisCarter het volgende:
Je zit eigenhandig de definitie van Occult aan te passen en wil dit als waarheid aan ons opdringen. :)
Dat probeer ik je al vanaf het begin duidelijk te maken.
Dude... ik had ook nog vids geplaatst van rituelen van de Masons en de Skull & Bones, wat gewoon puur occulte groepen zijn. Maar die ontwijk je maar voor het gemak?

Wat vind jij van rituelen zoals bij die groepen en bij de Bohemian Grove worden uitgevoerd door onze leiders?
-
pi_160059363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Overigens is de Bohemian Grove dus geen fantasie, het is een feit dat de elite daar jaarlijks naartoe gaat in Californië.
Klopt. Het hele gedoe met satanistische rituelen en offeringen e.d. is echter iets dat vooral in de hoofden van bepaalde figuren gebeurt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160059409
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dude... ik had ook nog vids geplaatst van rituelen van de Masons en de Skull & Bones, wat gewoon puur occulte groepen zijn. Maar die ontwijk je maar voor het gemak?

Wat vind jij van rituelen zoals bij die groepen en bij de Bohemian Grove worden uitgevoerd door onze leiders?
Doe je het gewoon weer :D Niet op mijn inhoud reageren _O-

Die rituelen moeten ze zelf weten. Dat krijg je wel vaker bij hoge figuren. Zo zie je in de BDSM-scene ook overwegend hogeropgeleiden (niet exclusief maar wel oververtegenwoordigd) .

Maar ook dat nazi-symbool is gewoon occult. Net als de Ahnenerbe. Onderzoeksbureau voor occulte zaken. Maar dat negeer je de hele tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')