Ik heb het elke keer onderbouwd. Dat jij dat niet wil zien daar kan ik weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:
Ok Chris, zie svp mijn postje #50... zou je daar svp even op in willen gaan?
Ben je al bekend met de definitie van 'occult' ondertussen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:
Ok Chris, zie svp mijn postje #50... zou je daar svp even op in willen gaan?
Waar heb je het onderbouwd dan? Ik zie nergens een bron of iets vermeld staan, behalve de opmerking dat ik ''het niet kan zien". Dat is geen onderbouwing hey?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik heb het elke keer onderbouwd. Dat jij dat niet wil zien daar kan ik weinig aan veranderen.
Ik hou het voor gezien voor vanavond.
Jazeker. Overigens laat men dat prima zien wat occult is in de main-vid in de OP. Heb je die al bekeken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je al bekend met de definitie van 'occult' ondertussen?
Ben het hier echt volledig mee eens. Verschil tussen ons is dat ik het behoorlijk bizar vind om de schuld hiervan bij de joden te leggen, zoals jij wel doet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen naar wat voor puinhopen het in de wereld zijn. Overal oorlog, de economie staat op klappen, overal zie je de degeneracy toeslaan... sneu voor ons dat we dus ook in deze tijden leven eigenlijk. Maar goed, topic is weer open en ik spreek je daar wel dan. Gelieve wel inhoudelijk te houden zonder op scheldpartijen over te gaan.
Nee. Ga ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jazeker. Overigens laat men dat prima zien wat occult is in de main-vid in de OP. Heb je die al bekeken?
Ik zie alleen maar teksten staan gebaseerd op je eigen mening, maar nergens onderbouwing dmv bronnen van jouw mening. Kortom, het is gebaseerd op niets dus. Vooralsnog is de swastika dus geen occult symbool. Kan ook haast niet anders, daar je dit symbool over heel de wereld kan terugvinden tot in kerken en kloosters aan toe.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / "All roads lead back to WW II"
Allemaal onderbouwd. Succes met teruglezen
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar teksten staan gebaseerd op je eigen mening, maar nergens onderbouwing dmv bronnen van jouw mening. Kortom, het is gebaseerd op niets dus. Vooralsnog is de swastika dus geen occult symbool. Kan ook haast niet anders, daar je dit symbool over heel de wereld kan terugvinden tot in kerken en kloosters aan toe.
http://www.encyclo.nl/lokaal/10252quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar teksten staan gebaseerd op je eigen mening, maar nergens onderbouwing dmv bronnen van jouw mening. Kortom, het is gebaseerd op niets dus. Vooralsnog is de swastika dus geen occult symbool. Kan ook haast niet anders, daar je dit symbool over heel de wereld kan terugvinden tot in kerken en kloosters aan toe.
Als het geen dubieus filmpje van Youtube is is het niet interessant voor Lichtkogel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/lokaal/10252
Definitie Occult.
Had je ook zelf kunnen opzoeken. Want anderen moeten zich wel overal in verdiepen en jij moet het in hapklare brokken krijgen?
Dat is mooi dat je het daar in ieder geval met me over eens bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben het hier echt volledig mee eens. Verschil tussen ons is dat ik het behoorlijk bizar vind om de schuld hiervan bij de joden te leggen, zoals jij wel doet.
En ook hier ben ik het mee eens, maar ook weer op een totaal andere manier dan jij. In tegenstelling tot jou maak ik me meer zorgen om de opkomst van de nieuwe "nazi's" in de vorm van partijen als de PVV en Front National dan om "white genocide".quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Lichtkogel het volgende:
Het lijkt er dus op dat de geschiedenis zich aan het herhalen is...
Occult is geheime en mystieke leer. Raar gedoe dus zoals vage rituelen uitvoeren, vreemde symboliek en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/lokaal/10252
Definitie Occult.
Had je ook zelf kunnen opzoeken. Want anderen moeten zich wel overal in verdiepen en jij moet het in hapklare brokken krijgen?
De vid duurt ong. 15 minuten, echter je reageert al binnen een minuut. Hoe kan je nou iets weten zonder ook maar ingekeken te hebben. Tevens heb ik je nog steeds geen enkel van je standpunten zien onderbouwen...quote:
Bohemian Grove is inderdaad basis BNW-materiaal, echter dit hele topic is het wat meer geavanceerdere BNW-materiaal waar alle andere conspiracies in opgaan. We hebben het hier over de NWO en dat de Duitsers daar tegen vochten. Bohemian Grove is slechts een radertje uit de hele NWO machine; it's all connected.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
Bohemian Grove is echt basis BNW-materiaal.En op niets meer gebaseerd dan crappy filmpjes en een hoop fantasie.
Dude... ik had ook nog vids geplaatst van rituelen van de Masons en de Skull & Bones, wat gewoon puur occulte groepen zijn. Maar die ontwijk je maar voor het gemak?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:18 schreef ChrisCarter het volgende:
Je zit eigenhandig de definitie van Occult aan te passen en wil dit als waarheid aan ons opdringen.
Dat probeer ik je al vanaf het begin duidelijk te maken.
Klopt. Het hele gedoe met satanistische rituelen en offeringen e.d. is echter iets dat vooral in de hoofden van bepaalde figuren gebeurt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Overigens is de Bohemian Grove dus geen fantasie, het is een feit dat de elite daar jaarlijks naartoe gaat in Californië.
Doe je het gewoon weerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dude... ik had ook nog vids geplaatst van rituelen van de Masons en de Skull & Bones, wat gewoon puur occulte groepen zijn. Maar die ontwijk je maar voor het gemak?
Wat vind jij van rituelen zoals bij die groepen en bij de Bohemian Grove worden uitgevoerd door onze leiders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |