Doublequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat je dat pas live inzette
Single/double?
Rubio als hij de primaries weet te winnen, anders Hillary.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:51 schreef MAHL het volgende:
JD
Wat zijn jou voorspellingen voor #USA2016
Ja, en nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je had toch een aanval gehad? Al vaker gehad of ?
Opgelegd door unibet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Double
Normaal wel, maar heb inzetlimiet op live betten, max 20 nog of zo
Sowieso Hilary. De warmongers willen gewoon nog meer oorlog en iedereen doodmaken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rubio als hij de primaries weet te winnen, anders Hillary.
Een kaal hoofd staat mij niet denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wilde een gevat grappige opmerking maken over vrijdagavond enzo... maar ik denk dat je echt baalt en angst hebt... dus ik denk dat ik gewoon jou sterkte wens en zeg dat het vast wel goed gaat komen...
in het ergste geval verlies je je haar joh
kan ik regelen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
Minstens een paar littekens moet ik dan hebben
Je kan altijd nog een tattoo erop zettenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
Minstens een paar littekens moet ik dan hebben
Napoleongames.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgelegd door unibet?
Maar hoe heb jij dan vertrouwen in deze bet? Check je stats oid?
En Hillary wil dat niet? Zij is zo'n beetje de grootste hawk die je kunt hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sowieso Hilary. De warmongers willen gewoon nog meer oorlog en iedereen doodmaken.
Ik begin maar met een lage inzet, eens kijken hoeveel vertrouwen ik in jou ga krijgenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Napoleongames.
Mwah. Ik kijk beide ploegen de laatste tijd wel eens.
Ik heb er 200 op gezetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik begin maar met een lage inzet, eens kijken hoeveel vertrouwen ik in jou ga krijgen
Conservativo's zijn liev jwz///quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En Hillary wil dat niet? Zij is zo'n beetje de grootste hawk die je kunt hebben.
Rubio is juist een van degenen die ervoor gezorgd heeft dat de VS Assad niet heeft aangevallen. En daar mogen we heel blij mee zijn.
Verkeerd beschreven wellicht. Hilary is idd 1 van de warmongers die ik bedoel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En Hillary wil dat niet? Zij is zo'n beetje de grootste hawk die je kunt hebben.
Rubio is juist een van degenen die ervoor gezorgd heeft dat de VS Assad niet heeft aangevallen. En daar mogen we heel blij mee zijn.
Wat voor bet danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt echt geld te veel
Heb nog rijtje met Juve, VVV en Sparta staan
Oh okay.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Verkeerd beschreven wellicht. Hilary is idd 1 van de warmongers die ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |