De Jong is geschorst Hansquote:Op zondag 21 februari 2016 12:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
4-4-2 met Pereiro en De Jong in de spits en dan...
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, dan snap ik het wel waarom ie mag blijven spelen dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vrouw van Cocu is toch met de gymleraar van 1 van de kinderen vertrokken?
Niet zo heek gek, hij is alleen de eerste paar jaar van z'n leven in Brabant opgegroeid en heeft de rest van zijn leven overal gezeten. Tuurlijk heeft hij wel een aantal jaar bij PSV gespeeld, maar het is nou ook niet zo dat het daar stikte van de Brabanders. (In het elftal)quote:Op zondag 21 februari 2016 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd aan die Cocu vind. Hij is gewoon een Eindhovenaar maar hij lult alsof ie van boven de rivieren komt. Nou zeg ik niet dat ie in het plat Brabants zijn interviews en persconferenties moet doen, maar dat accentloos Nederlands van hem vind ik toch ronduit opvallend
Je hebt gelijk, ik neem m'n woorden terug. Dacht dat hij altijd in Eindhoven gewoond had. Zoals je ziet zou het me geen windeieren te leggen om me meer te verdiepen in onze coachquote:Op zondag 21 februari 2016 13:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet zo heek gek, hij is alleen de eerste paar jaar van z'n leven in Brabant opgegroeid en heeft de rest van zijn leven overal gezeten. Tuurlijk heeft hij wel een aantal jaar bij PSV gespeeld, maar het is nou ook niet zo dat het daar stikte van de Brabanders. (In het elftal)
Die accenten zijn zo aangepast als je een tijdje ergens anders woont. Ik woon nu ook alweer een tijdje in Amsterdam, en daar denken ze dat ik uit België kom en in Eindhoven denken ze dat ik een Amsterdammer ben.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd aan die Cocu vind. Hij is gewoon een Eindhovenaar maar hij lult alsof ie van boven de rivieren komt. Nou zeg ik niet dat ie in het plat Brabants zijn interviews en persconferenties moet doen, maar dat accentloos Nederlands van hem vind ik toch ronduit opvallend
http://www.vi.nl/web/prem(...)-1.htm?channel=phonequote:Op zondag 21 februari 2016 13:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik neem m'n woorden terug. Dacht dat hij altijd in Eindhoven gewoond had. Zoals je ziet zou het me geen windeieren te leggen om me meer te verdiepen in onze coach
Mooi interview.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/web/prem(...)-1.htm?channel=phone
[ afbeelding ]
Mooie invalshoek, via zijn vader. Ik vond het wel een goed beeld geven van Cocu. Ook omdat het ingaat op zijn karakter en daar toch vaak verkeerd naar gekeken wordt, vanwege hoe hij overkomt in de media.quote:
Staan ook een paar interessante dingen in.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/web/prem(...)-1.htm?channel=phone
[ afbeelding ]
Uit spelen ze ook vaak genoeg op kunstgras. Dat heeft er weinig mee te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunsgras is ook een groot verschil hé
Of 4-5-1, of 5-4-1quote:Op zondag 21 februari 2016 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Atletico graag spelen met Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Hendrix, Propper, Van Ginkel, Guardado, Pereiro en Narsingh. 4-mans middenveld met Guardado die zo nu en dan als linksbuiten op kan duiken. De technische Pereiro in de spits en Narsingh vanwege zijn snelheid in de basis.
Dat weet hij in elk geval ook over te brengen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staan ook een paar interessante dingen in.
"Gaandeweg bleek steeds meer dat Phillip zijn beste wedstrijden speelde als het er echt om ging. Hij kan zich geweldig richten op zulke prestaties."
Ik bedoel meer, nu was het minder moeilijk voor PSVquote:Op zondag 21 februari 2016 15:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uit spelen ze ook vaak genoeg op kunstgras. Dat heeft er weinig mee te maken.
Daar heb jij gelijk inquote:Op zondag 21 februari 2016 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, nu was het minder moeilijk voor PSV
Voor nieuws over Strootgod is er altijd ruimte in dit topic.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef tja77 het volgende:
Strootman weer minuten gemaakt in het eerste van Roma.
Of mag ik dat hier niet melden?
De Strootquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef tja77 het volgende:
Strootman weer minuten gemaakt in het eerste van Roma.
Of mag ik dat hier niet melden?
Omdat ze 0-0 spelen tegen een andere Spaanse topclub?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
PSV is overigens echt niet kansloos tegen dit Atletico. Ook vanavond weer zwaar onmachtig in aanvallend opzicht. Ik ben echt heel benieuwd naar woensdag.
Iedereen blijft zich maar indekken hier, maar zien jullie echt niet dat Atletico de laatste weken vrij weinig klaarspeelt?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat ze 0-0 spelen tegen een andere Spaanse topclub?
Nee, ik ben om nu. PSV gaat ze afslachten.
Heeft niets met indekken te maken. Alles is mogelijk, maar doe ff normaal. Atletico heeft een selectie waarvan elke speler in de Eredivisie bij elke club basisspeler zou zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen blijft zich maar indekken hier, maar zien jullie echt niet dat Atletico de laatste weken vrij weinig klaarspeelt?
De kans op een volgende ronde is echt groter. Je hebt de wedstrijd waarschijnlijk niet gezien, maar het was echt helemaal niets. Constant balverlies, weinig creatief vermogen en zeer stroperig voetbal.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft niets met indekken te maken. Alles is mogelijk, maar doe ff normaal. Atletico heeft een selectie waarvan elke speler in de Eredivisie bij elke club basisspeler zou zijn.
Ze spelen gelijk tegen de nummer 4 van Spanje en jij ziet daarin een bevestiging dat ze eigenlijk niet zo goed zijn.
Nogmaals, ik hoor niet bij het kamp dat denkt dat PSV in 2 wedstrijden 8 goals om de oren gaat krijgen, maar de kans op een volgende ronde is minder dan 10%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |