Poeh, wat een mensen komen daar voorbijquote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.supver-psv.nl/(...)d&utm_medium=twitter
Lestienne ziet er steeds ongelukkiger uit. Op de eerste foto's lacht hij nog, maar op de laatste huilt hij bijna.
quote:
Never judge a book by it's cover.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Poeh, wat een mensen komen daar voorbij. Naja, vast goed volk
.
Nou ja, dat. Het zijn ongetwijfeld hele lieve aardige mensen. Vind het ook wel iets aandoenlijks hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Never judge a book by it's cover.
Ik ook. Hartstikke blij dat ze met een voetballer op de foto mogen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat. Het zijn ongetwijfeld hele lieve aardige mensen. Vind het ook wel iets aandoenlijks hebben.
liever dit dan met een bordje vermeer nsb bij het darts staan inderdaad. Ach, overal heb je gekken of vreemde figuren. Al zijn er ook PSV filmpjes waarbij mijn haren recht overeind gaan staan.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat. Het zijn ongetwijfeld hele lieve aardige mensen. Vind het ook wel iets aandoenlijks hebben.
Ze komen vriendelijk over, meestal zijn mijn vooroordelen vlijmscherp, alle mensen in mijn wijkje in Breda die me kutvolk leken bleken ook werkelijk uitschot te zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Never judge a book by it's cover.
Zuur is dat ja, gedachten als "deze mensen mogen ook stemmen" komen dan in mij op.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever dit dan met een bordje vermeer nsb bij het darts staan inderdaad. Ach, overal heb je gekken of vreemde figuren. Al zijn er ook PSV filmpjes waarbij mijn haren recht overeind gaan staan.
Ja, daarom.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Hartstikke blij dat ze met een voetballer op de foto mogen.
Ja, eens. Bijzonder wat voor volk een club aantrekt. Beide kanten zijn tokkies, maar net even anders. Dan liever dit, ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever dit dan met een bordje vermeer nsb bij het darts staan inderdaad. Ach, overal heb je gekken of vreemde figuren. Al zijn er ook PSV filmpjes waarbij mijn haren recht overeind gaan staan.
Over 3 jaar 50 miljoen.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prognose voor woensdag? Al iets hoopvoller?
De nieuwe Dennis Bergkamp.quote:
Ach, beperking. Hij is geblesseerd, dat komt wel weer goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:36 schreef Caland het volgende:
Beetje kansloos om mensen met een beperking belachelijk te maken, vinden jullie niet?
Het is maar een blessure man, doe ff normaal.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:36 schreef Caland het volgende:
Beetje kansloos om mensen met een beperking belachelijk te maken, vinden jullie niet?
Dat hebben ze graag gedaan. PSV laadt zich tegenwoordig alleen nog maar op voor echte wedstrijden.quote:
Wat is die Weghorst toch een ongelofelijke mongool zeg. Maar inderdaad, als die na 45 minuten 5-0 had gestaan had dat de verhoudingen aardig weergegeven. Dit leek in niets op het Heracles wat ik eerder dit seizoen heb gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |