Nog steeds niet getekend. Ik ga Thijs eens twitteren waarom dat dit nog niet heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:01 schreef BadderHaring het volgende:
O17 vanmiddag van Feyenoord gewonnen met 2-1. Goal van Piroe onder andere.
Gast is fysiek beresterk voor zijn leeftijd. Groot talent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Fernandes uiteindelijk toch getekend. Tijd voor een spelerstopic.
Pereiro in de basis en een lichtshow. Genietenquote:PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Pröpper, Hendrix, Van Ginkel, Pereiro, De Jong, Locadia
Bank PSV: Pasveer, Brenet, Isimat, Schaars, Maher, Jozefzoon, Narsingh
Geen lichtshow. Slecht voorteken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pereiro in de basis en een lichtshow. Genieten
Willems ook baasquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:32 schreef tja77 het volgende:
Hendrix staat weer zeer goed te spelen, zoals het hele middenveld van PSV.
Weet niet of je in het stadion zit vanavond, maar Pröpper scoorde weer een geweldige goal. Moet jou als Pröpperfan goed doen.quote:
Nee zit ie nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet niet of je in het stadion zit vanavond, maar Pröpper scoorde weer een geweldige goal. Moet jou als Pröpperfan goed doen.
Lekker man. En Willems die weer naar z'n oude niveau gaat, wat een wapen is dat toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef Arno.o het volgende:
Al drie competitieduels op rij de nul gehouden.
Het leek er totaal niet op in het begin he, dat dit er nu toch zo staat, chapeau. Tis ook een iets ander spel dan vorig jaar, dat was net wat meer counteren heb ik 't idee, dat kost tijd om aan te wennen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijk volwassen en stabiel team, zeg. Ik had deze vorm van stabiliteit voorafgaand aan het seizoen nooit verwacht. We zijn gewoon nog beter dan vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |