"Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen."quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
Vergeet niet dat je dan wel minimaal 2x per week moet overwerken onder het bureau van de baas.
Jelly post.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dit soort secretaresses vast wel ja
[ afbeelding ]
Dat moeten ze er onder zetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:05 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
"Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen."
Te doorzichtig, ze gaan gewoon voor de dikste tieten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:05 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
"Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen."
Moah die secretaresses tijdens mijn stagetijd bij kpmg verdienden naar horen en zeggen ook zulke bedragen, en die deden licht administratieve werkzaamheden en een beetje plannen en telefoontjes doorzetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef Baas_bas het volgende:
maar moeten ze dan alleen koffie brengen en afspraken noteren of ook echt denkwerk verrichten? Anders is het fucking veel gek
ik moest daar ook aan denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:10 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje Donna-wannabe verdient al snel het dubbele.
Jawel. Schoevers is de bekendste dacht ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ik moest daar ook aan denken
vraag me soms af hoe dat in het echt te werk gaat. Er is geen secretaresse opleiding of zo toch?
ohquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Jawel. Schoevers is de bekendste dacht ik.
donnaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:10 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje Donna-wannabe verdient al snel het dubbele.
Het hangt van je niveau af. Er zijn in Nederland aardig wat directiesecretaressen die rond de 100k op jaarbasis opstrijken. Daar zitten ook wel echt types a la Donna bij. Maar het gemiddelde ligt rond de 3000 bruto en er zit relatief weinig stijging in.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
vraag me soms af hoe dat in het echt te werk gaat. Er is geen secretaresse opleiding of zo toch?Het enige wat je doet is koffie brengen en afspraken plannen/verzetten. En dan verdient ze alsnog bakken met geld. Dat wijf had 401k of zo zeiden ze laatst in die serie. Ok het is dan wel een serie maar zou een secretaresse echt zo veel kunnen verdienen in het echt ook? Volgens TS wel
mbo4quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:15 schreef Harvest89 het volgende:
Veel secretaresses verrichten ook boekhoudkundige taken, daar heb je minimaal mbo4 voor nodig. Je ziet ook vaak dat ze overspoeld worden met werk omdat de werkgever werk laat liggen en dit naar haar doorschuift.
Valt best mee toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:14 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
oh
shit was ik maar een vrouw. Die hebben het zo makkelijk
Ik las net (linkje in mijn vorige post) dat de laatste groep meestal hoger onderwijs heeft gevolgd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het hangt van je niveau af. Er zijn in Nederland aardig wat directiesecretaressen die rond de 100k op jaarbasis opstrijken. Daar zitten ook wel echt types a la Donna bij. Maar het gemiddelde ligt rond de 3000 bruto en er zit relatief weinig stijging in.
Als juridisch-secretaresse handel je ook een groot deel van de juridische correspondentie af met cliënten en andere zeikerds. Daar kan je niet bepaald elke mbo'er op zetten. Vereist wat meer kennis en ervaring.
Dat soort tenten hebben vaak een dealtje met schoevers, die hun beste secretaresses naar de beste kantoren sturen...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
vraag me soms af hoe dat in het echt te werk gaat. Er is geen secretaresse opleiding of zo toch?Het enige wat je doet is koffie brengen en afspraken plannen/verzetten. En dan verdient ze alsnog bakken met geld. Dat wijf had 401k of zo zeiden ze laatst in die serie. Ok het is dan wel een serie maar zou een secretaresse echt zo veel kunnen verdienen in het echt ook? Volgens TS wel
401k is gewoon een of andere aftrekpost voor pensioensparen in de VS.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
idd -quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
401k is gewoon een of andere aftrekpost voor pensioensparen in de VS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
https://en.m.wikipedia.org/wiki/401(k)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:22 schreef Baas_bas het volgende:
oh dacht dat ze 401k had verdiend of zij bij die tent![]()
blijft dan wel fictie maar ik dacht damn die verdienen dus zoveel ook in het echt
ging over een serie, daar zeiden ze iets van your 401k dus ik dacht haar vermogen van 401.000 dollarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/401(k)
(En ik heb geen idee wie die vrouwpersoon is, fictief of niet)
Mijn vermoeden is dat TS op dit moment zelfs een inkomen van 0;- euro heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:25 schreef CoolGuy het volgende:
"Boehoehoe een secretaresse strijkt meer salaris op dan ik."
Man man man.
Ja, dat zou kunnen, waardoor TS zich er des te meer aan stoort.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat TS op dit moment zelfs een inkomen van 0;- euro heeft.
Ze ging een project van haar vader funden dan, met een 401k wat ongeveer 7% opbouw is van je loon. Ze heeft denk ik wel wat geld hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:25 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ging over een serie, daar zeiden ze iets van your 401k dus ik dacht haar vermogen van 401.000 dollar
maar 3000 bruto pm is toch niet zoveel eigxquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, waardoor TS zich er des te meer aan stoort.
Nee, inderdaad. Volgens mij is het modale inkomen 34.500 per jaar? 3k per maand en je zit er net 1,5k pj boven. Is niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:29 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar 3000 bruto pm is toch niet zoveel eigx
Beetje hbo starter komt er zijn bed niet voor uit nee, maar goed, sommige jonge mensen nemen al snel genoegen met minder.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:29 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar 3000 bruto pm is toch niet zoveel eigx
minimaal mbo4, hbo heeft natuurlijk de voorkeur.quote:
modaal is trouwens iets anders als gemiddeldquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:31 schreef CoolGuy het volgende:
e, inderdaad. Volgens mij is het modale inkomen 34.500 per jaar? 3k per maand en je zit er net 1,5k pj boven. Is niet zo heel veel.
I know.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:37 schreef Bapple het volgende:
[..]
modaal is trouwens iets anders als gemiddeld
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Baas_bas het volgende:
En dan verdient ze alsnog bakken met geld. Dat wijf had 401k of zo zeiden ze laatst in die serie.
:p okquote:
quote:
Ja wrijf het er nog maar in. Ik lag vanmiddag al achter een machine in het stof, leunend op mijn elleboog, terwijl met hand van diezelfde arm een soldeerbout hanterend en met de andere hand een pincet met onderdeel te solderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:20 schreef LXIV het volgende:
Een goede secretaresse is echt de rechterhand van haar baas. Haar functioneren is direct van invloed op de prestaties van de baas en dus het succes van het bedrijf. Logisch dat zij meer verdient dan een of andere puisterige TU'er die in de kelder zit te solderen.
Startende WO'er 2500 euro?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:00 schreef Badger. het volgende:
Waar gaat het heen met deze wereld?
Kijk deze vacature: https://www.randstad.nl/vacatures/1766438/juridisch-secretaresse
Ze vragen een secretaresse met 2 jaar relevante werkervaring, en die gaat kennelijk 3000 euro p/m verdienen. Er staan nog een paar vacatures voor secretaresses die 2700 euro per maand gaan verdienen.
Terwijl als je dan kijkt voor vacatures voor startende wo'ers, kom je (via randstad dan) tot maximaal 2500 euro![]()
Wtf gebeurt hier allemaal?
Bonusklacht : M&E in de vacature![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |