Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
En wéér iets over Amerika. Is het niet in de schijtlollige filmpjes rubriek, dan is het wel een gast.quote:* Nick & Simon komen vertellen over hun
toekomstplannen en spelen hun nieuwe
single 'Rome'.
* Frederique van der Wal is bekend als
voormalig topmodel,maar tegenwoordig
zit ze in de bloemenbusiness in
Amerika.
* Ingrid Kamerling volgt voor een
documentaire reformatorische jongeren
die zich voorbereiden op de stap naar
de grote 'boze' buitenwereld.Ze is
te gast,met refojongeren Rebecca en
Erika.
Mooie stropop. Ik heb nooit beweerd dat Trump vanwege zijn ervaring zo'n geschikte kandidaat is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Succesvol sure, maar jij gebruikt het als argument om aan te geven dat hij zo'n geschikte kandidaat is omdat hij wat bewezen heeft. Dit is niet het geval. Hij heeft niets bijzonders bewezen, zeker niet in de mate dat hij waarschijnlijk ook een capabel politiek leider zal zijn; voor zover je dat überhaupt kan zeggen over iemand die alleen een zaken-achtergrond heeft.
Wie is "we"?quote:
Je zei iets van dat Trump zich buiten de politiek bewezen had. Ik dacht dat je gezien het onderwerp van zijn kandidatuur je hiermee dit suggereerde. Maar goed, maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mooie stropop. Ik heb nooit beweerd dat Trump vanwege zijn ervaring zo'n geschikte kandidaat is.
Er zijn ook geen miljardairs in overvloed... Het punt is dat hij meer kreeg dan één miljoen. Die bronnen en de outlay voor het doen van zaken, dat is waar het om gaat. Plus het niet hebben van een risico. Ging het verkeerd, dan kon hij gewoon weer voor papa gaan werken en een rijkeluisleventje voortzetten.quote:Daarnaast is het natuurlijk niet waar dat hij niets bijzonders bewezen heeft, de zakenlieden die met één miljoen, miljardair geworden zijn, zijn er niet in overvloed.
Zoals in ieder land waar men de trias politica aanhoudt is het een uitvoerende functie. Maar er is een reden dat hij er zit hij is gekozen en heeft een kabinet samengesteld. Er is dus bestuurlijke macht en dat is gewoon serieuze macht. Bijv. het verklaren van oorlog kan enkel met goedkeuring van het Congres, het beleid achter het inzetten van troepen is echter de verantwoordelijkheid van de president. Er bestaat daarnaast ook nog iets als executive order en niet te vergeten, het vetorecht.quote:Ik geloof er trouwens in dat een president in de VS helemaal niet zo veel kan beslissen. Het systeem is zo opgezet dat de president afhankelijk is van het parlement en staten grotendeels hun eigen beleid kunnen voeren. Zie maar hoeveel moeite Obama had met het er doorheen krijgen van Obamacare.
Wat dacht je van twee oorlogen en er niet voor betalen?quote:Als je kijkt naar de laatste tien presidenten, is de grootste fout die een de Amerikaanse president kan maken dat hij een land binnenvalt en een langlopende kostbare oorlog start.
Puur en alleen op basis van dit gegeven is het te kortzichtig om iemand een goede kandidaat te vinden.quote:Kijk maar naar de Viernam- en Irakoorlog. En dan is Trump nog niet zo'n slechte, hij was tegen de Irakoorlog.
Thanks.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef Specularium het volgende:
Eindelijk een normale OP nu de show bijna afgelopen is.
Ik heb mij wat meer verdiept in de figuur Trump en op zakelijk gebied heeft zeker het één en ander bereikt. Bijvoorbeeld in de jaren '80 in de vastgoedmarkt in New York. Natuurlijk hij heeft ook fouten gemaakt en faillissementen meegemaakt, maar onder de streep toch vooral veel geld verdiend. Toch een kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:38 schreef Djoetma het volgende:
Er zijn ook geen miljardairs in overvloed... Het punt is dat hij meer kreeg dan één miljoen. Die bronnen en de outlay voor het doen van zaken, dat is waar het om gaat. Plus het niet hebben van een risico. Ging het verkeerd, dan kon hij gewoon weer voor papa gaan werken en een rijkeluisleventje voortzetten.
Juist op het gebied van de buitenlandse politiek is de president in de VS machtig. Inderdaad, het gaat om echte macht. Maar de president is meer aan handen en voeten gebonden dan men doorgaans denkt.quote:Zoals in ieder land waar men de trias politica aanhoudt is het een uitvoerende functie. Maar er is een reden dat hij er zit hij is gekozen en heeft een kabinet samengesteld. Er is dus bestuurlijke macht en dat is gewoon serieuze macht. Bijv. het verklaren van oorlog kan enkel met goedkeuring van het Congres, het beleid achter het inzetten van troepen is echter de verantwoordelijkheid van de president. Er bestaat daarnaast ook nog iets als executive order en niet te vergeten, het vetorecht.
Of Trump een goede president zal zijn? Waarschijnlijk zullen we het nooit weten, Mr. Stropop.quote:Puur en alleen op basis van dit gegeven is het te kortzichtig om iemand een goede kandidaat te vinden.
Wat je vooral niet moet vergeten is dat kapitaal altijd wel een redelijk rendement kan halen. Als je dan een smak geld van je familie krijgt, dan moet je aardig je best doen om dat niet te vermeerderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb mij wat meer verdiept in de figuur Trump en op zakelijk gebied heeft zeker het één en ander bereikt. Bijvoorbeeld in de jaren '80 in de vastgoedmarkt in New York. Natuurlijk hij heeft ook fouten gemaakt en faillissementen meegemaakt, maar onder de streep toch vooral veel geld verdiend. Toch een kwaliteit.
Dat men hier over elkaar heen buitelt om zijn successen te bagatelliseren, zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat we hem geen sympathiek persoon vinden.
[..]
Juist op het gebied van de buitenlandse politiek is de president in de VS machtig. Inderdaad, het gaat om echte macht. Maar de president is meer aan handen en voeten gebonden dan men doorgaans denkt.
[..]
Of Trump een goede president zal zijn? Waarschijnlijk zullen we het nooit weten, Mr. Stropop.
Hij werd min of meer beschuldigd van het aan de haal gaan met een uitvinding van iemand anders.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier?Beetje wazig om te zien.
Enig zakelijk talent is Trump gewoon niet te ontzeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat je vooral niet moet vergeten is dat kapitaal altijd wel een redelijk rendement kan halen. Als je dan een smak geld van je familie krijgt, dan moet je aardig je best doen om dat niet te vermeerderen.
Trump heeft wat dat betreft de markt ook niet bepaald verslagen, in tegenstelling tot iemand als Bloomberg.
Als je dan wegloopt zal het wel kloppen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij werd min of meer beschuldigd van het aan de haal gaan met een uitvinding van iemand anders.
Zodat ik Stijn mod kon maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een lichtere kleur blauw?
Ik zie het inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij werd min of meer beschuldigd van het aan de haal gaan met een uitvinding van iemand anders.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zodat ik Stijn mod kon maken.
en als het klopt is het natuurlijk niet meer dan terecht dat daar kritisch op wordt ingegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dan wegloopt zal het wel kloppen.
Dat hij niet volslagen incompetent is klopt inderdaad, maar erg indrukwekkend is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Enig zakelijk talent is Trump gewoon niet te ontzeggen.
Ik denk dat hij slimmer is dan onze media hem weerspiegelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat hij niet volslagen incompetent is klopt inderdaad, maar erg indrukwekkend is het allemaal niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Als PVV de grootste wordt zou het CDA gewoon een congres moeten organiseren waar de leden ja of nee tegen de motie tegen samenwerken met de PVV moeten stemmen.
Ik lees vooral veel Amerikaanse media. Geen idee wat onze media over Trump schrijft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat hij slimmer is dan onze media hem weerspiegelt.
Ik baseer mijn idee eigenlijk alleen op de Amerikaanse media. De Nederlandse media is niet echt kritisch op hem of trekt zijn kwaliteiten niet in twijfel. Die hebben het meer over wat voor een kleurrijk figuur het is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat hij slimmer is dan onze media hem weerspiegelt.
Verheug me er nu al op, schitterende tv was datquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Als PVV de grootste wordt zou het CDA gewoon een congres moeten organiseren waar de leden ja of nee tegen de motie tegen samenwerken met de PVV moeten stemmen.
Als ze het hebben over 5 procentpunt, dan haalde de PVV 40%. Dat is geen 50%quote:2014 - In Edam-Volendam is de PVV onbetwist de grootste met 35% van de stemmen; 5% minder dan in 2009. CDA (19%) en VVD (11%) volgen als tweede en derde.
http://www.dichtbij.nl/wa(...)en-edamvolendam.aspx
Ik heb ook van zulke christelijke familie, in gehucht Wormerveer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben tussen deze mensen opgegroeid. De enige heiden in de klas.
Ik had voor school een debat over winkels op zondag open of dicht, mijn tegenstanders enige argument was dat God dat niet zo bedoeld heeft. Ik verloor, hele klas stemde voor zondag dicht. Pure haat aan die lui.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb ook van zulke christelijke familie, in gehucht Wormerveer.
Dat is natuurlijk wel het probleem van democratie. Als de meerderheid achterlijk is, kan je nog de beste logica 'rede' hebben, maar doet dat er niet toe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had voor school een debat over winkels op zondag open of dicht, mijn tegenstanders enige argument was dat God dat niet zo bedoeld heeft. Ik verloor, hele klas stemde voor zondag dicht. Pure haat aan die lui.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:31 schreef marcodej het volgende:
Dit zijn prima mensen. Het kan nog veel erger/zwaarder.
CIA is toch rechtschmenschlichquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Een echt gutmensch. Camera er vol op. Goed in beeld brengen.
The Princess Bride (1987) - IMDbquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit moet lang geleden zijn geweest
Daarbij is het een opzetje, niemand was geïnteresseerd in Nick en Simon in Amerika. Ze wilden gewoon een programmaatje maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel een beetje kleinduimpje gedrag altijd. Als er een Nederlander in Amerika op tv komt moet dat meteen 10x herhaald worden hier. Kijk zij is nu echt beroemd wauw amai Amerika daar maken ze coca cola wauw zeg.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]Is dit de film waarbij Mark Knopfler de muziek verzorgt?
Ik noem een I Will Never Love Again
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Het is je reinste Amerika-verheerlijking wat er gebeurt in deze show avond na avond.
Ik denk dat Eva stiekem droomt van een talkshow in de USA en daarom constant Amerikaanse termen over tafel smijt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]Amerika het rechtsche kwaad van den duivel
Humberto gaat zo met haar mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat Eva stiekem droomt van een talkshow in de USA en daarom constant Amerikaanse termen over tafel smijt.
Te veel haarlak.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat is er met Frederiques gezicht? Het lijkt over te hellen naar rechts...
Na zo veel jaar Amerika ga je vanzelf naar rechts hangenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat is er met Frederiques gezicht? Het lijkt over te hellen naar rechts...
Beetje geforceerd ja, ze is bang dat ze te Amerikaans is geworden. Dan zal dat wel zo zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Ja Fred nu weten we het wel...je bent lekker nuchter en Hollands gebleven..
Ik bagetalliseer zijn succes niet. Er zijn echter voorbeelden van ondernemers die het wel gewoon zelf gedaan hebben en niet zijn begin hadden en zelf de basis hebben moeten leggen voor een succesvolle organisatie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef luxerobots het volgende:
Dat men hier over elkaar heen buitelt om zijn successen te bagatelliseren, zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat we hem geen sympathiek persoon vinden.
twitter:JinekLive twitterde op maandag 22-02-2016 om 15:41:02.@Viggowaas baseerde zijn eerste solo-voorstelling op Johan Cruijff & Pipo de Clown. Vanavond vertelt hij erover https://t.co/EPRgGHCkCb reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op maandag 22-02-2016 om 15:18:47Met scenarioschrijver Edwin de Vries en producent Fred Boot praat #Jinek over het enorme succes van @svodemusical https://t.co/Bek1J97F7x reageer retweet
Overslaan.twitter:JinekLive twitterde op maandag 22-02-2016 om 16:32:17Ed Vlietman krijgt van onbekende donor Louis Ekas zijn nier. Vanavond vertellen ze bij #Jinek hoe dit is ontstaan https://t.co/GeaGvyXwiQ reageer retweet
nou nou nouquote:Op maandag 22 februari 2016 16:15 schreef Zipportal het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op maandag 22-02-2016 om 15:41:02.@Viggowaas baseerde zijn eerste solo-voorstelling op Johan Cruijff & Pipo de Clown. Vanavond vertelt hij erover https://t.co/EPRgGHCkCb reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op maandag 22-02-2016 om 15:18:47Met scenarioschrijver Edwin de Vries en producent Fred Boot praat #Jinek over het enorme succes van @svodemusical https://t.co/Bek1J97F7x reageer retweet
Overslaan.twitter:JinekLive twitterde op maandag 22-02-2016 om 16:32:17Ed Vlietman krijgt van onbekende donor Louis Ekas zijn nier. Vanavond vertellen ze bij #Jinek hoe dit is ontstaan https://t.co/GeaGvyXwiQ reageer retweet
Is dit op Hogwarts?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kijk die Boris Eton swag.
[ afbeelding ]
Omdat ze dat zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zien die Nederlandse burgemeesters er altijd uit als overbetaalde ambtenaren?
Hogwarts is gebaseerd op dit soort Britse prove-scholen, Eton is de top.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zien die Nederlandse burgemeesters er altijd uit als overbetaalde ambtenaren?
Was dan ook niet als grap bedoeld.;)quote:Op maandag 22 februari 2016 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Doe dit maar niet meer.
Wel toevallig een kindje met zijn fietsje.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze mensen willen dat hun gemeente er zo uit komt te zien, lijkt wel:
[ afbeelding ]
Dit is niet zijn fietsje. Dat is het fietsje van het kindje van de burgemeester. Straks gaan ze met het hoofdje van hem voetballen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wel toevallig een kindje met zijn fietsje.
Ze gaan niet terugquote:Op maandag 22 februari 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
Laten we iedereen Nederlands leren e.d. terwijl 80% over drie jaar terug moet
Oorlogsfotografen gaan altijd voor de maximale impact.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wel toevallig een kindje met zijn fietsje.
Ik denk dat er uiteindelijk nog geen 3% terugkeert.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
Laten we iedereen Nederlands leren e.d. terwijl 80% over drie jaar terug moet
Volgende week weer Pauw.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Goed kritisch/inhoudelijk interview van Jinek wel.
Het ultieme gutmensch gevoelquote:Op maandag 22 februari 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de dringende behoefte om een nier weg te geven niet zo. Is het een seksuele fetisj? Opgewonden raken van je eigen organen in een ander?
Dit. Het lijkt echt zo lang geleden....quote:Op maandag 22 februari 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig volgende week weer Pauw.
Ik kan Jinek niet uitstaan.
Als rukkende puber droomde ik er van.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Opgewonden raken van je eigen organen in een ander?
Ditquote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Eva, dom stuk vreten. Dat zei die man niet.
Hij zei dat hij met een Eritrees paspoort beter behandeld wordt.
Weer eens fatsoenlijke gasten en fatsoenlijke gesprekken. De mening van Albert Verlinde over pakweg een Brexit boeit niemand iets.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dit. Het lijkt echt zo lang geleden....
Erg bedacht ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:36 schreef tralalala het volgende:
Dit is mijn uitspraak en zo zit het!
Wat stom.
En Pauw was al wat minder geworden. Kan je nagaan hoe bar slecht Jinek wel niet is.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer eens fatsoenlijke gasten en fatsoenlijke gesprekken. De mening van Albert Verlinde over pakweg een Brexit boeit niemand iets.
Ik kreeg ineens sympathie voor Eva na die uitzending met die vuurtoren.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig volgende week weer Pauw.
Ik kan Jinek niet uitstaan.
Nog liever bakken aan eenzijdige gasten over vluchtelingen dan Jinek.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En Pauw was al wat minder geworden. Kan je nagaan hoe bar slecht Jinek wel niet is.
Nog liever bakken aan vluchtelingen dan Jinekquote:Op maandag 22 februari 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever bakken aan eenzijdige gasten over vluchtelingen dan Jinek.
Lekker ergeren aan Quinsy Garioquote:Op maandag 22 februari 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever bakken aan eenzijdige gasten over vluchtelingen dan Jinek.
Dit meen jij niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog liever bakken aan vluchtelingen dan Jinek
Ergeren aan Dolf Jansenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker ergeren aan Quinsy Gario
Snap ik, emoties kunnen hoog oplopen bij dit soort dingen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik overdreef misschien.
Een klein beetje.
Dat zijn mensen die alle cd's van Marco Borsato in de kast hebben staan.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:42 schreef Woods het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen 5x zijn geweest naar deze kut musical
Die mensen moet je hun paspoort afpakken.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:42 schreef Woods het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen 5x zijn geweest naar deze kut musical
Van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alle cd's van Marco Borsato in de kast hebben staan.
Direct deporteren bij het verlaten. Enge mensen zijn datquote:Op maandag 22 februari 2016 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn ook mensen die ieder jaar naar De Toppers gaan.
Ik wil ook zo'n Eritrees meisje, en ze kunnen heel goed koken. Dat leren ze in Eritrea, en er wordt in Nederland nog een extra spoedcursus tegenaan gegooid.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mensen moet je hun paspoort afpakken.
Liever vluchtelingen dan cultuurgekkies.
Daar heb je veel meer aan dan een stel mongolen die voor hun lol naar musicals gaan en Nederlandstalige 'muziek' luisterenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n Eritrees meisje, en ze kunnen heel goed koken. Dat leren ze in Eritrea, en er wordt in Nederland nog een extra spoedcursus tegenaan gegooid.
Ik weet niet wat die spoedcursus is, leer je dan boerenkool en hutspot bereiden? Dat hoef ik niet, ik wil gewoon Eritrese oerwoudsoep.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n Eritrees meisje, en ze kunnen heel goed koken. Dat leren ze in Eritrea, en er wordt in Nederland nog een extra spoedcursus tegenaan gegooid.
Dan leer je hoe een fornuis werkt. In Eritrea hebben ze dat namelijk niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die spoedcursus is, leer je dan boerenkool en hutspot bereiden? Dat hoef ik niet, ik wil gewoon Eritrese oerwoudsoep.
Massaal fietsen geven zodat we de nieuwe Teklehaimanot in Nederland hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan leer je hoe een fornuis werkt. In Eritrea hebben ze dat namelijk niet.
De Eritrese asielzoekers kregen gerechtshulp van de universiteit van Leiden.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan leer je hoe een fornuis werkt. In Eritrea hebben ze dat namelijk niet.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Massaal fietsen geven zodat we de nieuwe Teklehaimanot in Nederland hebben.
Leo Lucassen?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Eritrese asielzoekers kregen gerechtshulp van de universiteit van Leiden.
De gasfornuizen hadden namelijk geen wokpitten.
Een fietsende Nederlandse neger.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Massaal fietsen geven zodat we de nieuwe Teklehaimanot in Nederland hebben.
Een Nederlandse neger scoorde de winnende treffer in 1995.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Een fietsende Nederlandse neger.
Nee nee nee.
En een miste cruciale penalties.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Nederlandse neger scoorde de winnende treffer in 1995.
In het voetbal kan het wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Nederlandse neger scoorde de winnende treffer in 1995.
Ik wacht op een Nederlandse dartende neger.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
In het voetbal kan het wel.
Negers op de fiets, dat hoort gewoon niet. Die horen op een gestolen brommer.
Ze is loops.quote:
Figo is wel meer afgetraind, Jort fapt liever samen met Rutte.quote:
Ik wil loopse Pauw terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:55 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het een beetje gehad met Jinek
Met het verschil dat de gasten bij Eva nog wel in beeld mogen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Eva lijkt qua interviewer het meest op Ivo Niehe. Iedere gast komt terecht in een warm badje, nooit een kritische vraag.
ik wil jensen terugquote:Op maandag 22 februari 2016 23:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wil loopse Pauw terug.
[ afbeelding ]
Alsof dat programma anders is behalve met mannelijk host. Ik vraag mij af, zijn Pauw en Jinek bewust dom of te beschamend naief voor zelfs Nederland?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dit. Het lijkt echt zo lang geleden....
En de laatste restjes Bram uit zich persen? neen! die koestert zijquote:Op maandag 22 februari 2016 23:59 schreef Slobeend het volgende:
Misschien moet Eva even zo'n vieze harde kutscheet laten.
Ik vraag mij dat niet afquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:10 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Alsof dat programma anders is behalve met mannelijk host. Ik vraag mij af, zijn Pauw en Jinek bewust dom of te beschamend naief voor zelfs Nederland?
quote:* Terugblik op de legendarische film
'Trainspotting',die 20 jaar geleden
uitkwam,met regisseur Tim Oliehoek
en Ruud de Wild én een vooruitblik
op deel 2 dat in de maak is.
* Gwen Pol maakt een documentaire over
medicinale wiet.Steeds meer mensen in
Nederland kweken namelijk wiet als
medicijn.
Nouja, dat is legaal volgens mij een beetje grijs gebiedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef Joezi het volgende:
Guantanamo bay hoort godverdomme bij Cuba
Mietje durfde er niet voor te springen voor volk en vaderlandquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ruud de Wild over de moord op Fortuyn zeker?
truc om internationaal recht te omzeilenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:08 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nouja, dat is legaal volgens mij een beetje grijs gebied
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mietje durfde er niet voor te springen voor volk en vaderland
En vooral om ze ook niet de rechten van Amerikaanse gevangenen te geven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
truc om internationaal recht te omzeilen
Snickers is zichzelf niet.quote:
Twee weken later:quote:
De tering, al zou ik 10 jaar zoveel mogelijk eten zou ik dit niet kunnen bereiken, respect.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Twee weken later:
[ afbeelding ]
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik prop ze in mijn reet en dan ga ik mijn moeder bellen.
Dank je wel... daardoor ging m'n biertje over mijn toetsenbord....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Twee weken later:
[ afbeelding ]
Zoals alle CDA-ers, hypocriet tot het bot.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:15 schreef Joezi het volgende:
Eurlings verkracht onze christelijke waarden, je verwacht het niet!
ik streamde gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je om 4 uur weer naar huis. Doe het regelmatig bij een mooie wielerkoers.
Het is sowieso de schuld van dat wijf. Die zal het wel uitgelokt hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:16 schreef Baszh het volgende:
Als het waar is dan is het triest voor hem?
Misschien verdiende dat wijf gewoon klappen. Je weet toch niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:15 schreef Joezi het volgende:
Eurlings verkracht onze christelijke waarden, je verwacht het niet!
Dat weerzinwekkende CDA-congres van 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zosls alle CDA-ers, hypocriet tot het bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |