Werkt hier prima, kom gewoon tot paypalquote:Op zondag 6 maart 2016 10:50 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kan nog wel op Tinydeal, maar als ik wil afrekenen krijg ik al twee dagen...
De verbindingspoging van Google Chrome met cart.tinydeal.com is geweigerd. De website is mogelijk offline, of misschien is je netwerk niet correct geconfigureerd.
Iemand hetzelfde probleem?
Helaas ,niks werkt. Tel, tab en pc geprobeerd. Maar heb sinds donderdag een nieuw modem, dus zal wel niet door de firewall heenkomen ofzo. Verder nog geen problemen met andere sites ontdekt.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef shiznuts het volgende:
Ff browser opschonen of andere proberen wil vaak uitkomst bieden...
Hoezo zou het aan je provider liggen als het via de telefoon probeert?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Helaas ,niks werkt. Tel, tab en pc geprobeerd. Maar heb sinds donderdag een nieuw modem, dus zal wel niet door de firewall heenkomen ofzo. Verder nog geen problemen met andere sites ontdekt.
Ik ga het nog wel even vragen op het forum van mijn isp
Wellicht heeft die het via de WiFi geprobeerd dan.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo zou het aan je provider liggen als het via de telefoon probeert?
Ik ga 'm reviewen zodra die leverbaar isquote:Op zondag 6 maart 2016 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
De eerste Xiaomi power bank met Quick Charge 2.0 input én output.
Input via USB type-C (ook nieuw voor Xiaomi), output via USB type-A.
Capaciteit @ 3.8V is 10.180mAh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Banggood heeft 'm al op de site staan. "Beetje" prijzig though...
Jammer. Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nope is er niet. Tenminste niet die soorgelijke uitklap features hebben. Alleen losse NFC-blocking portemonee's voor pasjes ed.
Goed opgemerkt. Ik heb het via de wifi geprobeerd. Helaas woon ik in zo'n gat waar we bijna geen bereik hebben, laat staan 3gquote:Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo zou het aan je provider liggen als het via de telefoon probeert?
Nice, nu alleen nog een telefoon die ook aan QC doetquote:Op zondag 6 maart 2016 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
De eerste Xiaomi power bank met Quick Charge 2.0 input én output.
Input via USB type-C (ook nieuw voor Xiaomi), output via USB type-A.
Capaciteit @ 3.8V is 10.180mAh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Banggood heeft 'm al op de site staan. "Beetje" prijzig though...
Ik laat bij aankoop auto altijd 2x12v onder mijn dashboardkastje inbouwen/doortrekken voor dit soort 'problemen'. Werkt primaquote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef davedavy het volgende:
Een praktische vraag. Ik ben rond aan het neuzen voor een Dashcam. Nu zie ik de meeste deze aansluiten via een kabel naar hun sigarettenaansteker. De meeste zie ik het zo doen:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit allemaal via zo'n USB omvormertje (goede reden om zo'n Blitzwolf ding te kopen)? En zo ja, stoort dit niet?
Lookie inside: http://www.chongdiantou.com/thread-10000-1-1.html .quote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice, nu alleen nog een telefoon die ook aan QC doet.
Wel jammer dat je er een hyptheek voor af moet sluiten.
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef RobertNL het volgende:
Nice, nu alleen nog een telefoon die ook aan QC doet.
Wel jammer dat je er een hyptheek voor af moet sluiten.
Banggood heeft de prijs al een stuk naar beneden gehaald.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:36 schreef shiznuts het volgende:
Lookie inside: http://www.chongdiantou.com/thread-10000-1-1.html .
149 CNY moet 'ie gaan doen, dus ~ 22,99 USD lokaal, meestal +30% ~ 29.99 USD.
Da's ook mijn route, ja. Enig verschil is dat m'n auto usb-poorten heeft, maar die zitten (helaas) op dezelfde plek als de sigarettenaansteker.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef davedavy het volgende:
Een praktische vraag. Ik ben rond aan het neuzen voor een Dashcam. Nu zie ik de meeste deze aansluiten via een kabel naar hun sigarettenaansteker. De meeste zie ik het zo doen:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit allemaal via zo'n USB omvormertje (goede reden om zo'n Blitzwolf ding te kopen)? En zo ja, stoort dit niet?
Zeker een mooi ding! Ik ben ook fan van de metalen behuizingen. Ik doe er dan ook nooit zo'n condoom om, want dan zie je hem niet meer.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:36 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik ga 'm reviewen zodra die leverbaar is
Terug dat mooie Xiaomi aludesign ipv dat akelige plastic van de 20Ah
En die donkergrijze kleur van de eerste reeks 10400's![]()
That's the point ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:07 schreef Dromer het volgende:
Maarre... houdt de QC in dat ik hem met m'n Blitzwolf adapter met QuickCharge zo snel als aangegeven op kan laden? (of zitten daar nog haken en ogen aan?)
Hmm allright, thanks. Heb zo'n 4 USB Blitzwolf stekker gekocht. Dat zal de trick ook wel doen. Alleen kijken hoe ik het netjes afwerk.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's ook mijn route, ja. Enig verschil is dat m'n auto usb-poorten heeft, maar die zitten (helaas) op dezelfde plek als de sigarettenaansteker.
Enig echt probleempje dat ik heb is dat de kabel dat stukje waar hij rechts naar de raamstijl gaat, bij mij niet weg te werken is en hij dus voor die 20 cm. of zo zichtbaar blijft. Ook heb ik nog geen écht goede kabelhoudertjes/plakkertjes kunnen vinden, zodat de kabel soms wat losraakt bij het portier.
Met dit ding is het zeker ook mogelijk om een laptop (dell) op te laden?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
That's the point ja.
Nog een tip dan maar; deze Aukey levert wél 5V / 12V / 16V en 19V en kost nu nog ¤40.99.
Morgen om 07:59 uur in de aanbieding voor minder.
Dat kan dus een mooie prijs worden voor een power bank die daadwerkelijk die voltages kan leveren.
[ afbeelding ]
¤35.09 geworden.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een tip dan maar; deze Aukey levert wél 5V / 12V / 16V en 19V en kost nu nog ¤40.99.
Dat kan dus een mooie prijs worden voor een power bank die daadwerkelijk die voltages kan leveren.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef tharonny het volgende:
Met dit ding is het zeker ook mogelijk om een laptop (dell) op te laden?
Oki Thanks en besteld. Hij was nu 29 euro. Met verzending 35 euro geworden.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
That's the point ja.
[ afbeelding ]
Als de omschrijving klopt maar je kan er niet mee doen wat je had verwacht kun me dat m.i. niet afwentelen op de verkoper. Is de omschrijving misleidend, wat best vaak het geval is op Ebay-ae, dan zou ik ook voor een refund gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:46 schreef RobertNL het volgende:
Dat soort dingen zie ik als risico van het vak. Vooral omdat het kabeltje zelf waarschijnlijk wel goed is open ik dan geen case oid.
Ken je dat merk (Megir) dan? Want ik vind dat best een leuk klokje.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef shiznuts het volgende:
Ja, zag 't gisteren ook al op AliExpress voorbijkomen.
Maar toen ik die ene zag moest ik aan o.a. deze Megir denken (mentioned before @ ). Dus dacht ik dat het misschien rebrands waren.Gewoon een merklicentie laten afnemen, maar zitten toch verschillen in, dus misschien ook weer niet. Had verder ook nog nooit van Fila horloges gehoord. Maar die ik dan zou willen is met 95.20 USD niet echt een koopje en ik heb net een Casio en een Q&Q by Citizen.
Maar ergens wel weer een typisch shizklokkie, hè... lastig...
[ afbeelding ]
Neuh, zal niet heel veel anders dan zo'n Curren, Forsining, Sinobi, EYKI, Infantry/Military Royale/Shark ARMY, etc ofzo. Gewoon simpel klokkie, maar prima voor 't geld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ken je dat merk (Megir) dan? Want ik vind dat best een leuk klokje.
It's about goddamn time.quote:Verder vandaag dan toch na al die tijd de Earson ER-151 gekocht bij Banggood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |