lijkt me sterk, drugs gebruiken is oud-hollandsche traditiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Volgens mij wil de PVV ook alle drugs verbieden.

en dit jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat ze bij de PVV niet vies zijn van een beetje drugs :s

Dolfje smeerde z'n snaveltje in met schoensmeer, Geertje gebruikt bleekmiddelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:08 schreef GhpH het volgende:
Hoe denktie dat Wilders aan zn kapsel komt? Dat krijg je niet klaar zonder eerst een paar lijntjes in de ochtend!

dit is echt kut gwnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:09 schreef GhpH het volgende:
Even eens rustige muziek opzetten. Pokkeherrie op straat

quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dolfje smeerde z'n snaveltje in met schoensmeer, Geertje gebruikt bleekmiddel

quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
onder het genot van wat optimel ga je hard op deze shit hoor

Iedereen op school vond AJ Kwak leuk, behalve ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
heb alle afleveringen van alfred jodocus kwak laatst gedownload, binnenkort een keertje met jonko en bier die shit binge watchen om de indoctrinatie nog een keer te ervaren

ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...quote:

vieze hipsterquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iedereen op school vond AJ Kwak leuk, behalve ik.
ik keek maar even mee met vriendjes niet omdat ik het zo leuk vond.

chemische shit beste shitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...

Yo pik waar staat GhpH voor dan ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
ja dit pak is gvd 3 maand over datum maar smaakt nog steeds als de andere pakken die normaal zijn. Nog steeds chemische shit maar boeiend...

M'n initialen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Yo pik waar staat GhpH voor dan ?

Sjaak klapperkaak idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)c/markos_ruttos.html
lkkr kaakschaatsen

Ik ben niet zo in trends, en hipster is mainstram geworden.quote:

dat doe ik niet dus ik zal je op je woord moeten gelovenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 03:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in trends, en hipster is mainstram geworden.
Hoinks'snor is niet zo uniek als hij zich voordoet, als je eens buiten komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |