Lief van je, maar waarom moest de Griek er nu weer opquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
maar het hielp welnu kan ik rustig slapen
![]()
Ja dat zou echt een record zijn ... binnen 2 maand 500 topics.... Dat haalt zelfs UTO niet 150.000 posts ....quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:26 schreef svann het volgende:
500 alweer?
Het gaat best hard na de feestelijke thuiskomst.
Heb jij stiekem een archief?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo'n archief is dan toch nog ergens nuttig voor.
Netflix en spotify daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
op die maniet..
Ik ben er mee gestopt
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Netflix en spotify daar doe ik niet aan.
Ik kijk ze ook niet ... Alleen sport, Spaanse TV en soms een filmpie.. Maar die kun je ook wel weer los bekijken of alle tv-series.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou serieus helemaal gek worden dan. Ow wacht.
Een goede internetstream kan ik zo op TV zetten dat is met F1 wel handig bijvoorbeeld en live Concours Hippiquequote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook niet ... Alleen sport, Spaanse TV en soms een filmpie.. Maar die kun je ook wel weer los bekijken of alle tv-series.
Dit is net zo iets, maar dan is het al voor je gedaan.. Soms kom je wel broken links tegen dat dan wel weer.. Maar sinds ik Kodi gebruik heb ik de meeste films al gezien voordat ze hier nog in premiere moeten gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een goede internetstream kan ik zo op TV zetten dat is met F1 wel handig bijvoorbeeld en live Concours Hippique
Heb Kodi ook op PC onder TV staan maar gebruik het zelden eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is net zo iets, maar dan is het al voor je gedaan.. Soms kom je wel broken links tegen dat dan wel weer.. Maar sinds ik Kodi gebruik heb ik de meeste films al gezien voordat ze hier nog in premiere moeten gaan
Je hebt een hoop verschillende builds .. De een werkt beter dan de ander,,,quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Kodi ook op PC onder TV staan maar gebruik het zelden eigenlijk.
De tijd om alles te kijken ontbreekt gewoon.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt een hoop verschillende builds .. De een werkt beter dan de ander,,,
Als alternatief voor het ontbreken van een Ziggo abo kun je er een hoop meer vindenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De tijd om alles te kijken ontbreekt gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |