Oh ja, warhoofd hierquote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee,volgende week pas. Ik was weg als jij ook weg was in maart weekend weet je nog
Ik heb net het gordijn dichtgedaan omdat de zon in mijn gezicht scheenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien, alleen maar mist.
wat je op fok,stok plaatsen zsm anders kan een ander hem niet halen en plaatsen, je moet nu gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:26 schreef Vijzel het volgende:
Zo, koffie, chocolade met kokos en een fokstok.Een goed begin van de dag.
Dan wordt mijn koffie koud.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat je op fok,stok plaatsen zsm anders kan een ander hem niet halen en plaatsen, je moet nu gaan
Richting zwollequote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan wordt mijn koffie koud.
Heb jij nog voorkeur voor een plek?
Hij zal vast rectaal ingebracht kunnen wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:46 schreef fietsie het volgende:
Kan ie niet op 1 of andere manier aan / in / op Nattekat gemonteerd worden?
ik zou hem bij de glind plaatsenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:40 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan wordt mijn koffie koud.
Heb jij nog voorkeur voor een plek?
Ik doe er ook wat mee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Richting zwolle
Roze spuitbus staat klaar![]()
de glind zoek maar even opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |