Ja en, moet je dan maar verhongeren?quote:
ah ja.quote:
Dan kook ik liever zelf.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja.
Ach. Een echt restaurant heeft ook mijn voorkeur. Maar af en toe zo'n wokschuur gaat er ook wel in
jamaar jamaar jamaar dan wordt t een vreetschuur en jullie wilden nou net iets meer culiquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Roep dan zelluf wat man! Ik zit hier alles te bedenken
hmm even een noodhulp giro nummer aanmaken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, ik wil eerst werk hebben. Ik zit nu gewoon niet echt in de slappe was.
Dan bestel je toch een gang extra?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja en, moet je dan maar verhongeren?
Ja het was lekker, maar nu moet ik nog naar de Mc om mn maag te vullen?
Nou, ik doe het liever zelfquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm even een noodhulp giro nummer aanmaken.
Haalsaisainaardelimburgmeet
ik niet. Zo'n wokschuur gaan we meestal met een groepje heen. Daar ga ik echt niet voor kokenquote:
als ik nou een stoel koop..quote:
Ik wel, is juist leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. Zo'n wokschuur gaan we meestal met een groepje heen. Daar ga ik echt niet voor koken
We kunnen ook twee deuren verderop gaan dan de beoogde locatie -> sushiiiiiquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
jamaar jamaar jamaar dan wordt t een vreetschuur en jullie wilden nou net iets meer culi...
sushiquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We kunnen ook twee deuren verderop gaan dan de beoogde locatie -> sushiiiii
Is dat geen ayce?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. Zo'n wokschuur gaan we meestal met een groepje heen. Daar ga ik echt niet voor koken
dan weet ik het ook niet meerquote:
Ook.quote:
Die moesten we toch sowiesooooo nog eens doenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
haha ik hou je op de hoogte, ik ga mijn ontwerp ondertussen verbeterenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer
Dan ga ik maar eens slapen
Ook nogquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moesten we toch sowiesooooo nog eens doen?????
Jamaar toch niet in Limburg?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die moesten we toch sowiesooooo nog eens doen?????
good night y'allquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
haha ik hou je op de hoogte, ik ga mijn ontwerp ondertussen verbeteren
slaap lekker
Sushi is ook in Limburg aanwezig hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |