Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet?
Even mn aanmelding weg halen hoor
Japs, molo is anti-all you can eatquote:
Waarom gaan jullie dan niet alsnog naar zo'n buffet/all you can eat-vreettent?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja... Mocht niet van molo en GF en die kunnen niet dus....
maar voor lunch?![]()
Roep dan zelluf wat man! Ik zit hier alles te bedenkenquote:
maar ze gaat heul niet meequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, molo is anti-all you can eat
en dat is terecht!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat zondag dus middagmeet. Als we rond dinertijd afspreken wordt het voor de verre reizigers wat laat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan niet alsnog naar zo'n buffet/all you can eat-vreettent?
Aha, dat klinkt logisch ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat zondag dus middagmeet. Als we rond dinertijd afspreken wordt het voor de verre reizigers wat laat.
Zo had ik het ten minste begrepen.
het is wel eenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat zondag dus middagmeet. Als we rond dinertijd afspreken wordt het voor de verre reizigers wat laat.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
dit vind ik wel slim bedacht ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
een???????quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
all you can eat gelegenheden blinken over het algemeen ook niet echt uit in kwaliteit, dus ik zit in team Molo.
Ik zit as zondag weer bij een ayce hier in Zoetermeer. Echt, alles is heerlijk daarquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
all you can eat gelegenheden blinken over het algemeen ook niet echt uit in kwaliteit, dus ik zit in team Molo.
Ik heb nu ook een hele prettige ontdektquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit as zondag weer bij een ayce hier in Zoetermeer. Echt, alles is heerlijk daar
maar kom je?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
een wat?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit as zondag weer bij een ayce hier in Zoetermeer. Echt, alles is heerlijk daar
Volgens mij moet ze door minimaal drie users gevraagd worden.quote:
Die heeft het dus NIET begrepenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom meeten dan!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Saisai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |