Ik ga er nu meteen vanuit dat je coke gebruiktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis een vrij heftige geur, aar ik vind ook het droogmiddel in eddingstiften lekker ruiken, benzine en petroleum ook![]()
ik heb het wel eens recreationeel gebruikt, vind je der geur er vies aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ga er nu meteen vanuit dat je coke gebruikt
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het wel eens recreationeel gebruikt, vind je der geur er vies aan?
?quote:
Ik doe nog steedsquote:
ik snap die selectieve verontwaardiging niet zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe nog steedsals ik hoor/lees dat mensen drugs hebben gebruikt behalve alcohol en wiet.
Ik snap gewoon niet waarom iemand een stap verder zou gaan om harddrugs te gaan gebruiken, maar da's persoonlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap die selectieve verontwaardiging niet zo
alcohol is harddrugsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom iemand een stap verder zou gaan om harddrugs te gaan gebruiken, maar da's persoonlijk.
Doe wat je niet laten kunt. Ieder zijn ding.
dus selectieve verontwaardiging zelf zit je ook aan de harddrugs.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus selectieve verontwaardiging zelf zit je ook aan de harddrugs.
dus je doet zelfs harddrugs maar snapt niet waarom?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus je doet zelfs harddrugs maar snapt niet waarom?
ok en wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Al was mijn laatste glas op 1 januari.
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok en wat heeft dat er mee te maken?
quote:
coke, mdma, paddo's, lsd is gewoon allemaal toegestaan voor eigen gebruik, je mag een x aantal gram hebben en gebruiken daar is niks strafbaars aanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:08 schreef Vijzel het volgende:
Ik ben ook niet zo van de wettelijk verboden middelen waar geen gedoogbeleid voor bestaat. Domweg geen zin om de wet te overtreden.
nope.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
coke, mdma, paddo's, lsd is gewoon allemaal toegestaan voor eigen gebruik, je mag een x aantal gram hebben en gebruiken daar is niks strafbaars aan
ben je alsnog niet strafbaar dus maw gewoon toegestaan voor eigen gebruikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope.
Het wordt oogluikend toegestaan maar bij een staandehouding wordt/kan het in beslag worden genomen.
Jawel.quote:
niet snel? wat dacht je van nooit en het gaat niet gebeuren ook, mensen veroordelen omdat ze een grammetje of pilletje gebruiken, als ze willen zitten alle rechtbanken alle dagen vol danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Jawel.
Dat je niet snel vervolgt gaat worden is weer een andere zaak.
Er rijden ook elke dag mensen zonder licht op hun fiets. Ook strafbaar, maar je wordt ook niet elke keer gepakt en soms word je zelfs niet eens beboet. Toch nog steeds strafbaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet snel? wat dacht je van nooit en het gaat niet gebeuren ook, mensen veroordelen omdat ze een grammetje of pilletje gebruiken, als ze willen zitten alle rechtbanken alle dagen vol dan
dus niks strafbaars aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |