Ziet er goed uit! Als de verf tegen vocht kan, denk ik ook dat het best blijft houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
2k tegelverf (epoxy dus). ik heb het glas wel wat opgeruwd voordat ik begon.
Ik ben verbaast over dat het zo goed pakt, het bleef echt plakken aan het glas.
En aangezien je daar -als de douche weer op z'n plek staat- nooit bij komt, geloof ik niet dat het uit zichzelf los gaat komen.
[ afbeelding ]
En latex of acryl kan je er zo afpulken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:55 schreef Saisai het volgende:
In principe schijnt latex het beste te pakken op glas hè
Maar ja, dat is iets minder geschikt voor natte ruimtes
Ja, dit kan tegen vocht en hoge temperaturen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Als de verf tegen vocht kan, denk ik ook dat het best blijft houden
Ja klopt, dat brokkelt er op den duur af. De verf die ik gebruik blijft een beetje flexibel rubber-achtig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
En latex of acryl kan je er zo afpulken.
Acrylverf ( niet de aflak, maar de kunstenaarsverf) blijft dat ook, maar scheurt toch makkelijker. Wel dapper dat je het probeerde btw, je weet maar nooit of het goed uitpakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja klopt, dat brokkelt er op den duur af. De verf die ik gebruik blijft een beetje flexibel rubber-achtig.
Precies. Van niets durven proberen is nog nooit iemand opgeschoten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Acrylverf ( niet de aflak, maar de kunstenaarsverf) blijft dat ook, maar scheurt toch makkelijker. Wel dapper dat je het probeerde btw, je weet maar nooit of het goed uitpakt.
..hoewel, dan gewoon verwijderen en iets nieuws verzinnen
Genoeg mensen die ook googlen en zo info vinden, handigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Precies. Van niets durven proberen is nog nooit iemand opgeschoten.
En ja, als het mislukt probeer ik iets anders en post ik het op fok. Weten andere mensen die het willen doen ook direct wat ze kunnen verwachten.
drukke dame jijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:12 schreef Saisai het volgende:
Ga ik zo weer epoxy mengen en de andere kant verven
hmm lekker ruikt datquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:12 schreef Saisai het volgende:
Ga ik zo weer epoxy mengen en de andere kant verven
sommige welquote:
ja tis een vrij heftige geur, aar ik vind ook het droogmiddel in eddingstiften lekker ruiken, benzine en petroleum ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:31 schreef Saisai het volgende:
[..]
het slaat me echt op mn keel en heb overal de ramen open staan (behalve in de woonkamer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |