quote:
Die introquote:
De clip ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die intro
Dat nummer sowieso
Dankzij TT:
Trustequote:
Wow. ik zag dat nummer toen ik op Ocean Boulevard zocht op youtube, aantal uur geleden.quote:
Hij is goed. Kennen hem ook van deze:quote:Op zondag 21 februari 2016 02:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wow. ik zag dat nummer toen ik op Ocean Boulevard zocht op youtube, aantal uur geleden.
quote:
De enige volledig Franstalig liedje waar ik graag naar luister.quote:
Heldquote:
Mijn god. Die zijn al 20 jaar armoede. Gaan nu een remastered album uitbrengen om uit creatieve armoede toch nog geld te verdienen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niet meer die dove band?
Eem hard goan:
Ze spelen live altijd een halve noot lager dacht ik(is ook wel duidelijk te horen in de gitaren omdat meneer Hetfield het niet meer kan halen). Luister eigenlijk alleen maar de hits van Metallica en The Day That Never Comes en All Nightmare Long, die zijn nog wel te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Die zijn al 20 jaar armoede. Gaan nu een remastered album uitbrengen om uit creatieve armoede toch nog geld te verdienen.
Zag Metallica op The Freddy Mercury-Tribute. Dacht wat moeten die noboy's op dat grote podium ? Net een majpr contract getekend. Met geld is alles mogelijk. George Michael rockte harder.
Zag ze in Den Bosch gruwelijk slecht in de Brabanthallen.
See you later brother.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Afsluiting van de werkdag, dikke prima.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |