En Drinkman heeft zijn buurman ook niet met een bijl bedreigd toen hij voor de PVV in de kamer zat zeker? Ook allemaal leugens. Of een van de 10000 andere rare dingen die allemaal gebeurd zijn binnen die partijquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat de brievenbuszeiker helemaal geen brievenbuszeiker was, is of ooit is geweest zijn dan weer details waar linksgekkies zich niet aan storen.
Alles voor de grote linkse leugen.
Er zijn misschien ook goede PVV'ers.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En Drinkman heeft zijn buurman ook niet met een bijl bedreigd toen hij voor de PVV in de kamer zat zeker? Ook allemaal leugens. Of een van de 10000 andere rare dingen die allemaal gebeurd zijn binnen die partij
Zoals die corrupte Faber die met provinciegeld haar zoontje voortrektquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:48 schreef Physsic het volgende:
Prima dat het tot op de bodem wordt uitgezocht en dat hij zal boeten waar het hoort.
Wel een plusjepuntje dat hij, zodra er iets naar buiten kwam, meteen is opgestapt.
Vaak gaan dat soort gevallen eerst ontkennen -gesteund door hun collega's- om vervolgens pas af te treden wanneer ze gedwongen worden door oa boze burgers.
Doei.
Dat denk ik wel. Maar als er nu PVV'ers beschuldigd worden van dergelijke rare fratsen, ben ik wel wat eerder geneigd het te gelovenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn misschien ook goede PVV'ers.
Hij ziet er niet echt gezond uit idd. Is me ook al paar keer opgevallen. Hij weet het wel te camoufleren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb eens e.e.a geanalyseerd, check dit, kan niet missen.
[ afbeelding ]
Het mooiste is nog dat al die Gutleute met al hun Gutlügen anno 2016 nog iets denken te bereiken. Kansloos volk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat de brievenbuszeiker helemaal geen brievenbuszeiker was, is of ooit is geweest zijn dan weer details waar linksgekkies zich niet aan storen.
Alles voor de grote linkse leugen.
De "corrupte VVD'er" is onderhand een pleonasme geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Als een VVD'er van corruptie wordt beschuldigd, durf ik ook niet vooraan te staan om te zeggen dat hij onschuldig is tot het tegendeel bewezen is
Internet is (helaas) ook beschikbaar voor linksgekkies.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En Drinkman heeft zijn buurman ook niet met een bijl bedreigd toen hij voor de PVV in de kamer zat zeker? Ook allemaal leugens. Of een van de 10000 andere rare dingen die allemaal gebeurd zijn binnen die partij
Hier zie je wie is weggestuurd, opgestapt, of overgestaptquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
PVV-ers mogen toch blijven zitten na malversaties?
Die is leuk. En wat een indrukwekkende lijst.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:26 schreef angelfish het volgende:
[..]
Hier, een fijn overzicht.
Http://www.isereenpvveropgestapt.nl/
Lolquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier zie je wie is weggestuurd, opgestapt, of overgestapt
http://www.isereenpvveropgestapt.nl/
Hier voor de VVD:quote:PVV opstap prognose
De huidige gemiddelde tijd tussen twee uit de partij gestapte of gezette PVV'ers is 59 dagen en 8 minuten. Sinds 2012 verlieten 22 PVV'ers de partij. In die periode werden ook 2 PVV'ers uit de partij gezet.
Prognose: Gezien de vertrektrend verwachten we dat er op zeer korte termijn een PVV'er de partij verlaat.
Als ik het goed begrijp, is die lijst nog niet compleet. Dank voor het postenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol
[..]
Hier voor de VVD:
http://www.isereenvvderopgestapt.nl/
Staat die wethouder die een ondernemer in elkaar gerost had kennelijk niet bij dan zo te zien.
Die wethouder is idd vorige week uit de partij gewipt, staat er niet bij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, is die lijst nog niet compleet. Dank voor het posten
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je als partij tegen drugsgebruik bent ben je geen knip voor de neus waard als je zelf regelmatig doorgesnoven bent natuurlijk. Hoge functie of niet. De PVV wil harddrugs verslaafden verplicht laten afkicken. Best kans dat we Geert binnenkort even kwijt zijn dus.
''Prognose: Gezien de vertrektrend verwachten we dat er op zeer korte termijn een PVV'er de partij verlaat.''quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier zie je wie is weggestuurd, opgestapt, of overgestapt
http://www.isereenpvveropgestapt.nl/
Ja die was ook wel leip ja. Maar we moeten het ook relatief bekijken bekijken met zijn allen, dat is het punt ook:quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef Dutchguy het volgende:
Sja, het triestste vond ik dan nog die PvdA-er die stal van de daklozenkranten.
Volgens mij bedenkt die zijn mallotige opmerkingen zélf hoor. Hij is er nog trots op ook...quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:54 schreef Gutmensch het volgende:
Zit die gast soms achter die doorgesnoven tweets van Wilders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |