Teveel in de oppositie, te weinig in het kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt: de hoeveelste is dit die wegens malversaties op moet krassen?
Hoeveel bij de PVV?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Teveel in de oppositie, te weinig in het kabinet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Teveel in de oppositie, te weinig in het kabinet.
Ik hoefde niet eens te zoeken want Facebook bood het me op een presenteerblaadje aan:quote:
Ik denk dat het ook te maken heeft met het stigma dat rond de partij hangt. Gezien je nog altijd met de nek aangekeken wordt als je stelt op de PVV te stemmen zullen weinig mensen met een zekere sociale status, kunde en werkervaring zich publiekelijk bij de partij melden. Wat je overhoud zijn mensen welke dit stigma niet interesseert en/of ook geen sociale schade oplopen en dan zit je al snel in de lagere sociale klassen. Had de LPF ook last van; daar leek met merendeel van de parlementsleden er vooral voor eigen gewin en met een desinteresse in het stigma te zitten onderwijl er een gebrek was aan competente mensen. Natuurlijk, dergelijke problematische leden heeft elke partij, maar doordat de andere partijen ook meer fatsoenlijke mensen kunnen werven kan je de negatieve excessen op de achtergrond houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:55 schreef Hathor het volgende:
Tsja, een idiote partijleider trekt natuurlijk idiote volgelingen aan. Ik vind dit niet eens zo bizar, drugs en drankgebruik komt in alle kringen voor, maar als je het voor elkaar krijgt om iemand te recruteren die bij anderen door de brievenbus gaat staan zeiken, dan weet je dat je je in een speciaal gezelschap bevindt.
En? Al iets ontdekt? Of moeten andere dit tot de bodem uitzoeken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:42 schreef Joezi het volgende:
Tevens: extremistische partijen worden vaak gefinancierd door drugshandel. Dit moet eens tot de bodem worden uitgezocht, wat jullie allen?
Het mooie is dat er na de volgende verkiezingen nog weer meer malloten namens hem in de kamer komen. Kan er nu al naar uitkijkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou bijna op Wilders gaan stemmen om van een afstandje de Puinhopen van Peroxide te aanschouwen.
Maar dat gaat me toch net iets te ver, straks in het stemlokaal.
Daar heb je denk ik wel gelijk in, zodra je zo'n partij gaat vertegenwoordigen krijg je toch een bepaald stempel opgedrukt, en niet iedereen zit daarop te wachten, zelfs al zouden ze de partijstandpunten ondersteunen. De LPF was inderdaad ook smullen, een hele groep mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunden, probeer daar maar eens wat van te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met het stigma dat rond de partij hangt. Gezien je nog altijd met de nek aangekeken wordt als je stelt op de PVV te stemmen zullen weinig mensen met een zekere sociale status, kunde en werkervaring zich publiekelijk bij de partij melden. Wat je overhoud zijn mensen welke dit stigma niet interesseert en/of ook geen sociale schade oplopen en dan zit je al snel in de lagere sociale klassen. Had de LPF ook last van; daar leek met merendeel van de parlementsleden er vooral voor eigen gewin en met een desinteresse in het stigma te zitten onderwijl er een gebrek was aan competente mensen. Natuurlijk, dergelijke problematische leden heeft elke partij, maar doordat de andere partijen ook meer fatsoenlijke mensen kunnen werven kan je de negatieve excessen op de achtergrond houden.
Die zit nu in een postbus te schijten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Wat zou er geworden zijn van de Brievenbuszeiker?
Heb eens e.e.a geanalyseerd, check dit, kan niet missen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:06 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En? Al iets ontdekt? Of moeten andere dit tot de bodem uitzoeken?
PVV-ers mogen toch blijven zitten na malversaties?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt: de hoeveelste is dit die wegens malversaties op moet krassen?
Dat weet ik dus ook niet. Ik kon een lijst bovenhalen met misdragingen, maar wat de consequenties waren staat er niet bij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
PVV-ers mogen toch blijven zitten na malversaties?
Dat filmpje waarin Wilders het over Markos Ruttos had, daar had hij duidelijk een aantal snatsen genuttigdquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
'Doorgesnoven' is zo'n schitterend woord altijd.
Link?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat filmpje waarin Wilders het over Markos Ruttos had, daar had hij duidelijk een aantal snatsen genuttigd
En z'n vieze coketandjes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:35 schreef fathank het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Peter Russo uit House of Cards
Met z'n mooie haarlijn
Speedbulten? Hebben ze dat ter plekke zitten verzinnen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb eens e.e.a geanalyseerd, check dit, kan niet missen.
[ afbeelding ]
Yup, zijn mond geeft inderdaad wat signalen af.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)c/markos_ruttos.html
Dat de brievenbuszeiker helemaal geen brievenbuszeiker was, is of ooit is geweest zijn dan weer details waar linksgekkies zich niet aan storen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Wat zou er geworden zijn van de Brievenbuszeiker?
Die levervlekken zien er behoorlijk bijgetekend uit. Op geen enkele andere foto zijn die zo aanwezig en niet allemaal zo groot.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb eens e.e.a geanalyseerd, check dit, kan niet missen.
[ afbeelding ]
Ach gutmensch toch op, altijd maar alles weer goedpraten, wij zijn dat zo zat met z'n allenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat de brievenbuszeiker helemaal geen brievenbuszeiker was, is of ooit is geweest zijn dan weer details waar linksgekkies zich niet aan storen.
Alles voor de grote linkse leugen.
Eh hij heeft het frauderen maanden ontkent, zijn eigen fractie zei het vertrouwen op, daarna is ie nog aangebleven als woordvoerder van Geert.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:48 schreef Physsic het volgende:
Prima dat het tot op de bodem wordt uitgezocht en dat hij zal boeten waar het hoort.
Wel een plusjepuntje dat hij, zodra er iets naar buiten kwam, meteen is opgestapt.
Vaak gaan dat soort gevallen eerst ontkennen -gesteund door hun collega's- om vervolgens pas af te treden wanneer ze gedwongen worden door oa boze burgers.
Doei.
Och hij is veroordeeld voor ontucht dan is brievenbuszeiker meer een koosnaampje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat de brievenbuszeiker helemaal geen brievenbuszeiker was, is of ooit is geweest zijn dan weer details waar linksgekkies zich niet aan storen.
En hij is ook niet veroordeeld voor ontucht zeker?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan heb ik dat niet meegekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh hij heeft het frauderen maanden ontkent, zijn eigen fractie zei het vertrouwen op, daarna is ie nog aangebleven als woordvoerder van Geert.
Normaal zal zijn gezicht wel flink bijgepoederd worden om e.e.a te maskeren. poeder hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die levervlekken zien er behoorlijk bijgetekend uit. Op geen enkele andere foto zijn die zo aanwezig en niet allemaal zo groot.
Overigens denk ik dat drugsgebruik (voornamelijk coke) in hoge functies geen uitzondering is.
Dansen, laat ze dansen Puppetmaster ......quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach gutmensch toch op, altijd maar alles weer goedpraten, wij zijn dat zo zat met z'n allen
Probleem was toch meer dat-ie zich als onderofficier aan een rekruut in opleiding had vergrepen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En hij is ook niet veroordeeld voor ontucht zeker?
Geen idee wat voor dingen hij exact heeft uitgevreten maar hij is ook hoger beroep veroordeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem was toch meer dat-ie zich als onderofficier aan een rekruut in opleiding had vergrepen?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach gutmensch toch op, altijd maar alles weer goedpraten, wij zijn dat zo zat met z'n allen
Harry Brinkman.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
En hoe heette die Harry ook weer, die politie-inspecteur, die zijn buurman met een bijl achterna rende?.
Ja, hij had iets met een "mindere" uitgevroten en toen ging hij naar huis met zijn zatte kop en zeek in de brievenbus van zijn buurman waarmee hij al enkele decennia in onmin leefde zoiets...quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen idee wat voor dingen hij exact heeft uitgevreten maar hij is ook hoger beroep veroordeeld.
Als je als partij tegen drugsgebruik bent ben je geen knip voor de neus waard als je zelf regelmatig doorgesnoven bent natuurlijk. Hoge functie of niet. De PVV wil harddrugs verslaafden verplicht laten afkicken. Best kans dat we Geert binnenkort even kwijt zijn dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die levervlekken zien er behoorlijk bijgetekend uit. Op geen enkele andere foto zijn die zo aanwezig en niet allemaal zo groot.
Overigens denk ik dat drugsgebruik (voornamelijk coke) in hoge functies geen uitzondering is.
PVV is zelf linksquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je binnen wil lopen moet je op het moment dat de PVV 40 zetels haalt koffiejuf worden in de tweede kamer. Komen en gaan van PVV'ersquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, dat wordt dus weer lachen als ze straks 40 zetels blijken te scoren oid....
Je ziet dat ook altijd bij die blogjes van die bepaalde aanhangers, die altijd binnen minder dan een jaar uit elkaar vallen vanwege het te grote ego van die lui... op zich wel grappig om te volgen altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |